Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2019 15:05:00 |
Składania : | 21-10-2019 15:00:00 |
Otwarcia : | 21-10-2019 15:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę 40 000 l oleju opałowego lekkiego o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011 dla gatunku L i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr. 4, poz. 30) do zbiorników kotłowni w budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Krakowie przy ul. Rydla 50.
Dostawa odbywać się będzie etapami, na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty zamówienia.
Zamawiający przewiduje trzy lub cztery dostawy oleju opałowego w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r.
Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Termin składania ofert do dnia 17.10.2019 r.do godziny 10:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; faktura będzie wystawiona po każdej dostawie na Nabywcę: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, NIP: 522-000-46-17, Odbiorcę: Urząd Dozoru Technicznego Oddział w Krakowie ul. Rydla 50 oraz wysłana na adres korespondencyjny: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel.(22) 57-22-358 lub (22) 57-22-316.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-10-18 13:11 | Magdalena Wierzchowiecka |
Szanowni
Państwo, w załączniku przekazuję zmodyfikowane istotne postanowienia umowne i odpowiedzi na pytania zadane przez jednego z potencjalnych Wykonawców. Jeżeli załączone odpowiedzi mają wpływ na Państwa ofertę proszę o ponowne złożenie oferty. Pozdrawiam Magdalena Wierzchowiecka |
Komunikaty