Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2019 11:30:00 |
Składania : | 10-10-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 10-10-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przeglądu i naprawy przewoźnego agregatu prądotwórczego KARELMA PAD 36-3/400.
Agregaty znajduje się na terenie obiektu KPP Brzeg przy ul. Robotniczej 10.
Zamawiający zapewnia transport agregatu na terenie województwa opolskiego (z KPP Brzeg do Wykonawcy i po wykonaniu prac transport do punktu docelowego - KPP Krapkowice lub KPP Głubczyce).
Złożenie oferty może nastąpić jedynie po wcześniejszym sprawdzeniu jego stanu technicznego oraz ustaleniu zakresu niezbędnych napraw.
Oferta powinna uwzględniać: koszty niezbędnych napraw, przegląd zgodnie z załącznikiem do postępowania, transport urządzenia poza województwem opolskim, serwis w przypadku awarii przez 12 miesięcy.
Po wykonaniu przeglądu i przewiezieniu agregatu do punktu docelowego, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu przez okres 12 miesięcy polegającego na przystąpieniu do naprawy agregatu w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii.
Naprawy w trakcie serwisu będą realizowane na podstawie odrębnego zlecenia.
Wykonawca powinien posiadać urządzenie rozruchowe w przypadku awarii/rozładowania akumulatorów agregatu.
Wykonawca usługi staje się wytwórcą odpadów powstałych w związku z przeprowadzonym przeglądem (np. zużyty olej, filtry, płyn chłodniczy)
i zobowiązuje się do utylizacji tych odpadów we własnym zakresie i na swój koszt.
Płatność w ciągu 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Podstawą wystawienia faktury jest wykonanie usługi i wystawienie protokołu z przeprowadzonego przeglądu.
Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na złożone pytania udziela: Adam Siomka, tel. 664781505.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego będzie wystawienie i przesłanie zlecenia wykonania usługi z określoną pomiędzy stronami datą jej realizacji.
2019-10-10 16:31 | Adam Siomka |
Witam. Dziękuję za złożenie ofert. W związku z tym, iż zakres prac naprawczych wymieniony w ofertach oraz wartość są diametralnie różne, zwracam się z prośbą o ponowne złożenie oferty w kolejnym etapie. W kolejnym etapie zostanie określony konieczny zakres prac naprawczych co pozwoli na przedstawienie przez oferentów zmienionych kosztów ich wykonania. Pozdrawiam. Adam Siomka |
Komunikaty