W związku z prowadzanym rozeznaniem cenowym zaprasza się do złożenia oferty na wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów na obszarze działek nr 96, 97/1, 97/2, 98, 99, 100 położonych w obrębie ewidencyjnym Dzierzków (021903_2.0005) oraz działki nr 146/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Gniewków (021903_2.0006) w gm. Dobromierz, powiat świdnicki, woj. dolnośląskie.
Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):
- przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie ze standardami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2011 r. Nr 263, poz.1572);
- w ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności:
- analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
- przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron postępowania, zgodnie z § 6 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; badaniem należy objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego,
- sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych,
- sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji,
- dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych oraz ewentualnie pozostałych elementów sytuacyjnych (np. punktów granicznych, które nie spełniają standardów tech.) zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji, tak aby dane ewidencyjne zawarte w opracowanej dokumentacji geodezyjnej spełniały wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2019 r. poz. 393) w zakresie formatu danych i standardów technicznych tych danych, w szczególności mając na uwadze zapisy § 85 ust. 2 powołanego rozporządzenia,
- sporządzić i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operat techniczny,
- w przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć Zamawiającemu 1 egz. mapy klasyfikacji, sporządzony na kopii mapy ewidencyjnej, uwierzytelniony na zasadach rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie sposobu i trybu uwierzytelniania przez organy Służby Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych;
- czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Dzierzków (021903_2.0005) dla obszaru działek ewidencyjnych oznaczonych nr 96, 97/1, 97/2, 98, 99, 100 oraz w obrębie ewidencyjnym Gniewków (021903_2.0006) dla obszaru działki nr 146/1 o łącznej powierzchni ewidencyjnej 14,73 ha.Zgodnie z wnioskiem właściciela „podczas prac polowych na ww.działkach widoczna zwietrzelina granitowa (...)”. Według danych danych ewidencji gruntów i budynków:
- powierzchnie ewidencyjne działek nr: 96, 97/1, 97/2, 98, 99, 100 i 146/1 wynoszą odpowiednio: 0.52 ha, 1.36 ha, 1.48 ha, 2.08 ha, 2.15 ha, 2.14 ha, 2.15 ha i nie spełniają standardów technicznych dotyczących obliczenia i precyzji określenia pola powierzchni;
- pola powierzchni konturów użytków gruntowych i klas bonitacyjnych w granicach ww. działek wynoszą odpowiednio: w działce nr 96 RIIIa –0,32 ha, RV – 0,20 ha, w działce nr 97/1 RIIIa – 0,57 ha, RIVa –0,32 ha, RV – 0,25 ha, RVI – 0,22 ha, w działce nr 97/2 RIIIa –0,63 ha, RIVa – 0,46 ha, RV – 0,24 ha, RVI – 0,15 ha, w działce nr 98 RIIIa – 1,10 ha, RIVa – 0,67 ha, RV – 0,31 ha, w działce nr 99 RIIIa – 0,36 ha, RIVa – 0,54 ha, RV – 0,82 ha, RVI –0,43 ha, w działce nr 100 RII – 0,20 ha, RIIIa – 1,55 ha, RIVa– 0,39 ha, w działce nr 146/1 RIIIb – 0,89 ha, RIVa – 1,58 ha,RV – 1,05 ha, RVI – 1,27 ha, PsIV – 0,21 ha i nie spełniają standardów technicznych dotyczących obliczenia i precyzji określenia pola powierzchni;
- punkty graniczne oznaczone nr 637, 575, 38, 1393, 1392, 1391, 828 użyte do numerycznego opisu granic działek nr: 96, 98, 99 i 146/1 nie spełniają obowiązujących standardów technicznych;
- podstawowe dane ewidencyjne działek można przeglądać w portalu mapowym powiatu świdnickiego https://swidnicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy;
- badaniem należy objąć teren całych konturów klasyfikacyjnych; na opisie odkrywki i w protokole należy wpisać pozycję z urzędowej tabeli klas gruntów, dołączyć dokumentację fotograficzną odkrywek;
- Wykonawca musi dokonać zgłoszenia pracy geodezyjnej do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę według wzoru załączonego do rozeznania cenowego;
- okres realizacji zamówienia w terminie 50 dni od dnia zawarcia umowy; przewiduje się za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w podanym terminie;
- kryterium wyboru – najniższa cena;
- płatne w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy;
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty związane z udostępnieniem materiałów zasobu geodezyjnego w związku ze zgłoszeniem pracy geodezyjnej oraz koszty uwierzytelnienia, o których mowa w pkt. 2 tiret 7.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.22.2019 o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
- Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO”. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
- Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
- dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego GKV.222.22.2019 a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
- dane osobowe zawarte w wybranej ofercie mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności stronom postępowania w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
- dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez niepostępowaniem;
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
- przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
- nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
- posiadanie uprawnień z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają;
- w przypadku klasyfikatorów, którzy nie wykonywali czynności na terenie powiatu świdnickiego, na potwierdzenie pkt 1 należy do oferty załączyć kopie właściwych dokumentów;
- prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
- w przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy załączyć kopię umowy spółki wraz z aneksami;
- w przypadku, gdy Wykonawca będzie wykonywał czynności przy pomocy innych osób (osoby wskazane w pkt.10 i 11 oferty) w celu potwierdzenia, że wypełnił obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załączonego wzoru.
Informacje dodatkowe:
- Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty.
- Najkorzystniejsza oferta jest to oferta określająca najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia.
- Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto, vat.
- Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi jej rozwiązanie, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.
- Zapytania dotyczące postępowania można kierować do Zamawiającego pisemnie za pośrednictwem platformy zakupowej (funkcja Wyślij zapytanie) w terminie do dnia 17.09.2019 r. do godz.12:00.
Osobą do kontaktów w sprawach formalnych dotyczących postępowania jest zastępca dyrektora Anna Kwiatkowska, tel.74 852 33 74 wew.203.
Komunikaty