Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup mebli biurowych (szaf/szaf na akta osobowe) na potrzeby działu HR

Ilona Kasprzyk
COLAS Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 12-09-2019 14:07:00
Składania : 19-09-2019 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo!

COLAS Polska Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie projektu, przedstawienie wyceny, dostawę oraz montaż mebli biurowych (szaf + szaf na akta osobowe) na potrzeby Działu HR w biurowcu COLAS Polska w Palędziu k. Poznania.


ZAMAWIAJĄCY:

COLAS Polska Sp. z o.o.ul. Nowa 49,62-070 Palędzie

Osoba do kontaktu:

Ilona Kasprzyk tel. kom. +48 881 822 071; e-mail: ilona.kasprzyk@colas.pl


ZAKRES PRAC

1. Wykonanie projektu biura (szaf) pod kątem nowych szaf na akta osobowe na podstawie wizji lokalnej oraz przekazanych informacji

2. Przedstawienie wyceny zawierającej propozycję rozwiązania wraz z dostawą oraz montażem

3. Dostawę oraz montaż mebli w biurowcu COLAS Polska w Palędziu k. Poznania przy ul. Nowej 49.


INFORMACJE DODATKOWE:

Na załączonym zdjęciu Działu HR znajdują się w chwili obecnej 3 szaf (na które składają się: 3 szafy metalowe + na nich ustawione 3 mniejsze szafki). Obecne wymiary szaf (dolnej metalowej wraz z górną) to wys. ok. 265 x szer. 120 x gł 48,5 cm. 

Na rzucie pomieszczenia znajdą Państwo lokalizację obecnych szaf.


W ramach koncepcji proszę wziąć następujące parametry pod uwagę: 

- pozostawienie jednej szafy (górnej i dolnej) znajdującej się pod oknem. Do zagospodarowania pozostaje szerokość ok. 2,65 m 

- w pozostałej części należy zaproponować rozwiązanie na szafy na papierowe wiszące teczki, takie wysuwanejak w załączonym zdjęciu. Ponieważ te szafy są zazwyczaj niższe (ok. 120 cm) pozostajeprzestrzeń powyżej  do wykorzystania (może wiszące szafki).Potrzebujemymiejsca na ponad 700 akt osobowych

- wysokość pomieszczenia 2,70 m

- Kolor: prawdopodobnie Klon Jersey (kolor musi zostać dopasowany do pozostałych mebli znajdujących się w pomieszczeniu)


W załączniku przesyłam:

- Rzut pomieszczenia HR

- Orientacyjny wzór szafki na akta osobowe.

- Obecne ułożenie szaf w Dziale HR


W celu uzgodnienia terminu wykonania wizji lokalnej proszę o kontakt z p. Ilona Kasprzyk

.

WYMAGANIA DLA OFERTY:

1. Oferty proszę składać do 19 września 2019 r. na e-maila: ilona.kasprzyk@colas.pl lub bezpośrednio na platformę zakupową

2. Elementy składowe oferty: wykaz mebli, usługa dostawy i montażu (jeśli jest w cenie zakupionych mebli proszę o informację), termin realizacji, wszelkie warunki współpracy przy realizacji zadania itp.

3. Termin ważności oferty: 60 dni.

4. Termin płatności: 30 dni


Zachęcam do złożenia oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Obecne szafy w Dziale HR.jpg jpg 2881.61 2019-09-12 14:07:00 Postępowanie
Rzut pomieszczenia HR.pdf pdf 737.61 2019-09-12 14:07:00 Postępowanie
Szafka na akta osobowe.jpg jpg 7.48 2019-09-12 14:07:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-09-18 07:24 Ilona Kasprzyk Dzień dobry

Informacja dotycząca grubości teczek:
Jedna teczka jest grubości ok. 2 cm., ale jak zmierzyliśmy 20 teczek wiszących obok siebie to wyszło ok. 30 cm.

Pozdrawiam
Ilona Kasprzyk

2019-09-16 10:50 Ilona Kasprzyk Dzień dobry

Sprostowanie dot. koloru:

- Kolor: prawdopodobnie Legno Jasne (kolor musi zostać dopasowany do pozostałych mebli znajdujących się w pomieszczeniu).

Pozdrawiam
Ilona Kasprzyk

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup mebli biurowych (szaf/szaf na akta osobowe) na potrzeby działu HR - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy i montażu - Po stronie dostawcy, w cenie oferty, proszę potwierdzić. W innym przypadku proszę podać wartość usługi (0)
4 Termin oczekiwania i realizacji zamówienia - Proszę o podanie terminu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 793