Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o.

Piotr Stolarski
Prowod Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2019 11:27:00
Składania : 26-08-2019 11:00:00
Otwarcia : 26-08-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Prowod Sp. z o. o.  informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na: 

"Dostawę materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o.". 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: do 3 dni od złożenia zamówienia; 

- dodatkowe koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;  

- dostawa zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. - Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole

- Zamawiający wymaga złożenia oferty na cały zakres zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia;

- Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Kosztorys szczegółowy, z którego będzie wynikała cena ofertowa, opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania ofertowego. 

- Dla pozycji OPZ, w których wpisano konkretnego producenta/model/rodzaj artykułu Zamawiający wymaga dostarczenia dokładnie takiego artykułu - nie dopuszcza się innego rozwiązania. W razie jakichkolwiek pytań dot. zakresu zamówienia należy kontaktować się z Zamawiającym.

Wszelkie szczegółowe informacje nt. przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.


Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem:  

https://prowod.pl/download/attachment/1474/klauzula-informacyjna-dla-klientow-i-kontrahentow.pdf


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kosztorys szczegółowy_23.08.2019.docx docx 22.82 2019-08-23 11:27:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia_23.08.2019.docx docx 18.29 2019-08-23 11:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe Materiały biurowe wg zestawienia w OPZ 1 komplet Prowod Sp. z o. o. Biuro Zarządu
Janiny Kłopockiej 3
45-920, Opole
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Dostawa pod adres: ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole. Koszt dostawy po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Do 3 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 495