Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-08-2019 09:33:00 |
Składania : | 26-08-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup usługi regeneracji 5 szt.amortyzatorów R110Y 370-014 do pojazdu szynowego SA134-016
Zakres czynności:
• Czyszczeniepowierzchni amortyzatora ze smarów i błota poprzez piaskowanie,
• Demontaż i mycie częściskładowych amortyzatora,
• Pomiar i weryfikacjaelementów składowych
• Wymiana oleju iwszystkich uszczelnień
• Wymianawyeksploatowanych lub uszkodzonych tulei metalowo-gumowych,
• Konserwacjaamortyzatora poprzez malowanie na żądany kolor,
• Oznaczenie amortyzatoratabliczką nieusuwalną w warunkach normalnej eksploatacji, posiadającą czytelnyznak Wykonawcy naprawy, typ naprawianego amortyzatora, siłę tłumienia, roknaprawy oraz numer kolejny amortyzatora,
• Sprawdzenieamortyzatora po naprawi na stanowisku prób i badań oraz wydanie świadectwaodbioru 3.2
Dostawa na koszt i ryzyko Dostawcy do ul. kolejowa 22, 21-400 Łuków w ciągu 10 dni od dniaprzesłania zamówienia.
Forma płatności: przelew 30 dni od dnia otrzymaniaprzedmiotu dostawy wraz z fakturą.
1. Dostawca oświadcza, żedostarczane materiały spełniają wymagania techniczne, a w szczególności:a) odpowiadają wszystkim cechomokreślonym w zapytaniu,b) są fabrycznie nowe.
2. Dostawca dołączy (jeśli jestto wymagane) do każdego dostarczanego do Odbiorcy asortymentu stosowne atesty,certyfikaty, świadectwa jakości producenta lub innego uprawnionego podmiotupotwierdzające zgodność produktu z deklarowanymi parametrami technicznymi ijakościowymi.
3. Zamawiający zastrzega sobie:a/ możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru i bez podaniaprzyczyny oraz unieważnienia postępowania;b/ możliwość zmiany warunków prowadzonego postępowania przed upływem terminuskładania ofert;c/ po zakończeniu zapytania możliwość rozpoczęcia II etapu w formie aukcjizniżkowej.d/ możliwość swobodnego wyboru oferty.
4. Wszystkie informacjeprzekazane od Oferentów będą traktowane jako poufne i nie będą w żaden sposóbudostępniane publicznie.
5. Wykonawca zobowiązuje się dozapłaty Zamawiającemu kary umownej za:a) zwłokę w wykonaniu przedmiotudostawy w wysokości 0,1% wynagrodzenia Dostawcy za każdy dzień zwłoki,b) odstąpienia przez Dostawcę od umowy z przyczyn, za które Zamawiający nieponosi odpowiedzialności w wysokości 5% wynagrodzenia Wykonawcy.c) odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które Dostawcaponosi odpowiedzialność w wysokości 5% wynagrodzenia Wykonawcy
W przypadku problemówtechnicznych związanych z obsługa platformy proszę kontaktować się z CentrumWsparcia Klienta - tel. 61 646 00 24
Komunikaty