Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii,Portugalii.
II. Warunki ofertowania
1. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta,
2. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA,
3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie,
4. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki niezostanie podpisana umowa o współpracy.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu toreb kasowych typ koszulka dla sieci sklepów Bricomarche.
OPIS / Specyfikacja:
1) TORBA KASOWA - Torba koszulka z LOGO BRICOMARCHE – wraz z kodem kreskowym (dostarczony w projekcie) druk: 1-stronny, 3-kolorowy, torba z uchwytem typu KOSZULKA:
* UWAGA do toreb z surowca LDPE (80% z recyklingu) oraz HDPE (80% z recyklingu) : Jeżeli dysponują Państwo certyfikatami jakości, programami jakości itp. proszę je koniecznie załączyć.
** UWAGA do toreb BIO : Zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2019 r. poz. 542) oraz rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 PE, m.in. Art. 3 pkt 5; torby te muszą być w pełni biodegradowalne i nie zawierać dodatków z tworzyw sztucznych, aby nie podlegały opłacie recyklingowej w myśl ustawy. Torby te nie mogą zawierać w swoim składzie tworzyw sztucznych. Torby muszą mieć certyfikat potwierdzający, że są w pełni biodegradowalne w warunkach naturalnych i że są wytworzone 100% z "naturalnych" surowców.
** Konieczny atest dla toreb z surowca BIO: certyfikat potwierdzający, że są w pełni biodegradowalne w warunkach naturalnych i że są wytworzone 100% z "naturalnych" surowców.
Proszę w formularzu wykazać czy oferowane torby posiadają atesty przeznaczone do kontaktu z żywnością.
Format: 30 (szerokość) x 55-56 (wysokość) + 14 (zakładka boczna) cm, pakowane po 500szt. w kartonie.
Koszty klisz, matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.
Nakład miesięczny około: 50 000 - 100 000szt.
Dostawy w stałej współpracy na paletach Euro jednorazowo od 10 - 33 palet na wywołanie w terminie realizacji 5-7 dni roboczych.
Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).
Dostawa pierwszej do ustalenia, potem dostawy do 5-7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
Opis na produkcie: nazwa produktu, kod ITEM8 (kod nadany w zamówieniu dla produktu przez zamawiającego), kod EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Miejsce dostawy magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.
Płatnik: SCA PR Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny przynajmniej do 31 12 2019
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin,
3. Zgodność ze specyfikacją,
4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
V. Wymagania formalne
1. Załączniki mogą byćpodpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.
2. Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,
b. Termin płatności – nie krótszy niż 45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT,
4. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,
5. Zalecane załączniki do oferty:
a. Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
f. Ewentualnie: pełnomocnictwo,
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia 19.08.2019 do godz. 08.00
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy planujemy zakończyć do 30.09.2019r,
5. Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 30 09 2019r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz"
2) Załączam podglądową grafikę torby:
"BM podgląd"
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625
ITM Polska sp. z o.o.Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty