- Main page
- Proceeding ID 246543
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Debrzno - 2019
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2019-08-07 10:58:00
-
Placing offers2019-08-19 09:00:00
-
Opening of offers2019-08-19 09:05:00
-
Procedure
-
Type-
Requirements and specifications
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adresZamawiającego:
Gmina Debrzno
reprezentowana przez Wojciech Kallas – Burmistrz Debrzna
ul. Traugutta 277-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl powiat człuchowskiwojewództwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r poz. 1987 zezm.).Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówieńpublicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartościkwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotuzamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie wyrobów zawierających azbest zterenu Gminy Debrzno w zakresie:
1. ZAKRES1 – Prace związane zusuwaniem wyrobów zawierających azbest obejmujące:
a) rozbiórkę(demontaż) elementów budynków zawierających azbest,
b) zabezpieczeniei zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiamiprawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie dotransportu),
c) uporządkowanieterenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,
d) załaduneki transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem,zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,
e) przekazanieodpadów do unieszkodliwiania na przeznaczone do tego celu składowisko odpadówniebezpiecznych;
2. ZAKRES2 – Prace związane zusuwaniem wyrobów zawierających azbest obejmujące:
a) zabezpieczeniei zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiamiprawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie dotransportu),
b) uporządkowanieterenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,
c) załaduneki transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem,zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,
d) przekazanieodpadów do unieszkodliwiania na przeznaczone do tego celu składowisko odpadówniebezpiecznych. Usuwanie wyrobów zawierających azbest odbywać się będzie sukcesywnie, wokresie obowiązywania umowy, na podstawie „Harmonogramu wykonania robót”(załącznik nr 2), który Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wterminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
Szacunkowa ilość materiałów zawierających azbestprzewidzianych do usunięcia z terenu Gminy Debrzno wynosi ok. 39,82 Mg, w tym:Zakres 1 – ok 15,52 Mg,Zakres 2 – ok 24,30 Mg.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie celem prawidłowegooszacowania wartości przedmiotu zamówienia.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zadania określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawnymi:
-Rozporządzenia MinistraGospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasadbezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobówzawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznegoużytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824);
-Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i PolitykiSpołecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznegoużytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 zpóźn. zm.);
-Rozporządzenia MinistraGospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresiewykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania ioczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywanewyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31).
3.Termin wykonania przedmiotuzamówieniaTermin wykonania zamówienia:od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2019 r. 4.Opis sposobu obliczenia cenyKażdy Wykonawcawinien przedłożyć tylko jedną ofertę cenową.Ofertę cenową należyzłożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.Oferta winna byćnapisana w języku polskimCena podana w ofercie powinnaobejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotuzamówienia, w tym m. in. podatek VAT.
5.Wymagane dokumentyNa etapie składania oferty:
-Kopiapolisy ubezpieczeniowej Wykonawcy.
-Kopia dokumentów potwierdzającychuprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobówniebezpiecznych zawierających azbest.
Na etapie zawarcia umowy:
-Opracowany przez Wykonawcęharmonogram prac.
Na etapie rozliczenia umowy:
-dokumentpotwierdzający zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniulub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego,właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemuinspektorowi sanitarnemu
– zgodnie z §6 ust. 2 Rozporządzenia MinistraGospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawiesposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierającychazbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)– np. potwierdzenie nadania,
-oryginałydwustronnie podpisanych Protokołów odbioru prac z poszczególnych miejscusuwania wyrobów zawierających azbest,
-oryginałyKart przekazania odpadów na składowisko docelowe z pieczątką składowiska.
6.Kryterium oceny ofertyJedynym kryterium ofertowymjest najniższa cena brutto oferty spełniającej wszystkie wymogi zawarte wzapytaniu ofertowym
7.Forma płatnościForma płatności: przelew wterminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz zzałącznikami.
8.Dodatkowe informacjeDodatkowych informacji udzielaSandra Krampikowska pod nr tel. 59 833 53 51 w. 33 oraz adresem: smieci@debrzno.pl
9.Ofertę należy złożyćza pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 19.08.2019r. do godz. 09:00.
10.Zamawiający dopuszcza negocjacje cen złożonych ofert.
11.Zamawiającyzastrzega unieważnienie postępowania bez podaniaprzyczyny.
12.KLAUZULAINFORMACYJNA RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej„RODO” informuję, że:
2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przezUrząd Miejski w Debrznie danychosobowych wykonawców jest BurmistrzDebrzna , adres Urzędu Miejskiego wDebrznie: ul. Traugutta 2,77-310 Debrzno tel. 59 83 35 351 .
3. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Pani Bernadeta Kopeć tel. 59 83 35 351 wew. 51.
4. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są wcelu możliwości wykonywania przez Urząd Miejski w Debrznie ustawowych zadań publicznych, określonych min. wustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.
5. Pozyskane od klientów dane osobowe nie będąudostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywaneprzez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnejdokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin izwiązków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem aokreśloną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowaniadokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresuprzechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacjiw jednolitym rzeczowym wykazie akt.
7. Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danychosobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniaprzetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawiezgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanieich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organunadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. W większościprzypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ichpodawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawaniedanych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, októrych mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowychklienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnychdanych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2019-09-04
10:24:32
|
Projekty Anna Król |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?