Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu „Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388”

Józef Jankowski
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 06-08-2019 11:18:00
Składania : 20-08-2019 12:00:00
Otwarcia : 20-08-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia pod nazwą: Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu „Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium DozoruTechnicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388”  

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: 130 dni od podpisania umowy;  

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;  

- referencje: proszę o załączenie min. 1 listu referencyjnego. 

Pozostałe warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają załączniki:

1. Opis zakresu i warunków realizacji zamówienia

2. Istotne postanowienia umowne

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia pod nazwą: Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu „Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium DozoruTechnicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388”   (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel: 728 859 738 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
CLDT Poznań_parter_stan istniejący.pdf pdf 595.17 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
CLDT Poznań_piętro_stan istniejący.pdf pdf 571.23 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
CLDT_Poznan_projekt_parter.pdf pdf 631.1 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
CLDT_Poznań_projekt_piętro.pdf pdf 448.12 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
Istotne postanowienia umowne_I Z_CLDT Poznań.pdf pdf 97.9 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
Opis zakresu i warunków realizacji zamówienia_Inwestor Zastępczy_CLDT Poznań.pdf pdf 230.27 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
załącznik nr 1 -INFORMACJA RODO_I Z_CLDT Poznań.pdf pdf 65.56 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE RODO_I Z_CLDT Poznań.pdf pdf 70.69 2019-08-06 11:18:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-08-08 14:43 Józef Jankowski Urząd Dozoru Technicznego w Warszawie niniejszym unieważnia bez podania przyczyn rozpoczęte w dniu 6.08.2019 r. postępowanie (w trybie zapytania ofertowego): Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu „Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388" (ID246202)

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu „Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388” Nadzór nad budową ścian działowych, budowlanymi robotami wykończeniowymi, nadzór nad wykonaniem instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych, dostawą mebli i wyposażenia 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0081 PLN, EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Warunki płatności - 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - 130 dni od podpisania umowy, proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - min. 36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
6 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
7 Doświadczenie zawodowe - proszę o załączenie min. 1 listu referencyjnego, potwierdzającego posiadanie doświadczenia zawodowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Uprawnienia - Proszę o załączenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych, zgodnie z Opisem zakresu i warunków realizacji zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oględziny własne (wizja lokalna) terenu realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga dokonania oględzin własnych terenu realizacji zamówienia przed złożeniem oferty - należy potwierdzić dokonanie oględzin (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 737