Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-08-2019 15:56:00 |
Składania : | 14-08-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wronki.
2.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wronki o długości ok. 3.800,00 mb.
1) Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac:
a) Zadanie I -przygotowanie sieci kanalizacji deszczowej do inspekcji TV (czyszczenie i udrożnienie) oraz inspekcja TV sieci, w tym:
- czyszczenie kanałów deszczowych o minimalnej długości 3.800,00 mb, maksymalna długość kanałów deszczowych – 4.500,00 mb,
- czyszczenie studni kanalizacyjnych w minimalnej ilości 143 sztuk, maksymalna ilość studni kanalizacyjnych – 160 sztuk;
- załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy,
- wywóz i utylizacja powstałych odpadów – urobku (piasku, liści, igliwia, itp.);
- wykonanie inspekcji TV sieci i studni kanalizacyjnych,
- sporządzenie dokumentacji z przeprowadzanych inspekcji,
b) Zadanie II - geodezyjne pomiary inwentaryzacyjne sieci kanalizacji deszczowej.Minimalna długość sieci kanalizacji deszczowej objętej inwentaryzacją wynosi 3.800,00mb; maksymalna długość sieci kanalizacji deszczowej objętej inwentaryzacją – 4.500,00 mb.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr3 do ogłoszenia o zamówieniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia uwzględniający dwa Zadania I i II nie jest tożsamy z podziałem zamówienia na części. Niniejszy podział zamówienia został dokonany jedynie z przyczyn technicznych.
3) W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji. W okresie realizacji zamówienia,Zamawiający przewiduje wykonanie minimalnego poziomu prac przedstawionych w ust. 2 pkt 1 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. Przewidując prawo opcji, Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia zamówienia, zgodnie z ust. 2 pkt 1. Zamawiający będzie mógł korzystać z prawa opcji wraz z ewentualnym, rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy.
3.Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto100% = 100 pkt.
4.Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: p. Bartosz Kalitka tel. nr 67 25 45 318,adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl
5.Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) dzień: 14 sierpnia 2019 r.
b) godzina: 08:00
6.Termin związania z ofertą wynosi:30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
7.Termin wykonania zamówienia:70 dni od dnia podpisania umowy
8.Okres gwarancji: 6 miesięcy
9.Warunki płatności: Zamawiający zapłaci należność wynikającą z prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę w terminie do 14 dni licząc od daty jej doręczenia wraz z kartą przekazania odpadów. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny:Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem było czyszczenie i monitorowanie kanalizacji deszczowej o długości minimum 1000mb. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu) wraz z załącznikami – dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do realizacji zamówienia co najmniej:
a) jednym samochodem do czyszczenia kanalizacji z funkcją recyklingu o długości węża min. 100 mb,
b) kamerą samojezdną z głowicą obrotową (z możliwością pomiaru spadków) do wykonywania inspekcji od kolektora głównego o długości kabla min.100m
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena ogółem w złotych brutto. Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym cen jednostkowych w złotych netto, wartości w złotych brutto, wartości w złotych brutto poszczególnych pozycji oraz ceny za wykonanie zamówienia ogółem w złotych brutto.
2) Cenę ofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi cena ogółem w złotych brutto za wykonanie minimalnej ilości zamówienia.
3) Ceny jednostkowe w złotych brutto powinny obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy według stawek jednostkowych zawartych w złożonej ofercie. Stawki jednostkowe nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
11.Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2) wykaz usług wraz z załącznikami – dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
3) wykaz narzędzi i urządzeń
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną,
5) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
6) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO (załącznik nr 6).
13. Informacje dodatkowe.
1) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.
2) Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będę zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
14.Załączniki: 1) Formularz ofertowy.2) Projekt umowy.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.4) Wykaz usług. 5) Wykaz narzędzi i urządzeń. 6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14RODO.7) Obowiązek informacyjny RODO.8) Zestawienie danych do przeprowadzenia inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wronki.
2019-08-27 14:52 | Michalina Grzebyta |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty |
Komunikaty