Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie aktualizacji opracowanej w 2017 roku Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego (2 egz.) w budynku użytkowym przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 31-07-2019 14:56:00
Składania : 19-08-2019 08:17:48
Otwarcia : 08-08-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, zaprasza do złożenia oferty na „Wykonanie aktualizacji opracowanej w 2017 roku Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego (2 egz.) dla budynku użytkowego przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju”.

1.1.Dane dotyczące budynku:

Lokalizacja– budynek jest usytuowany na parceli nr 1.1531/52 o powierzchni 0,6205 ha będącej własnością Gminy Jastrzębie-Zdrój.

Dane charakterystyczne obiektu:

– powierzchnia zabudowy: 740,00 m2,

– powierzchnia użytkowa: 1 745,00 m2,

– kubatura:10 437,00 m3.

1.2.Ogólna charakterystyka budynku:

Budynek jest wpisany do Miejskiego Rejestru Zabytków. Został wybudowany w 1912 roku jako budynek dwupiętrowy, w całości podpiwniczony, ze strychem nieużytkowym, w rzucie poziomym o kształcie dwuteowym. Konstrukcyjnie budynek jest podzielony dylatacjami na trzy niezależnie pracujące segmenty, tj. część środkową i dwa skrzydła boczne. W budynku znajduje się Przedszkole Specjalne, z którego korzystają dzieci z dysfunkcją narządu ruchu oraz z niepełnosprawnościami złożonymi i zaburzeniami rozwojowymi na tle neurorozwojowym.

1.3.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w niniejszym Zaproszeniu a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


2.TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.


3.WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

3.1.Posiadanie uprawnień inspektora ds.przeciwpożarowych lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej lub uprawnienia inżyniera pożarnictwa lub uprawnienia inżyniera w zakresie inżynierii bezpieczeństwa pożarowego.

3.2.Opracowana Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego powinna być dodatkowo zatwierdzona przez rzeczoznawcę ds. przeciwpożarowych.


4.PŁATNOŚĆ:

4.1.Należność zostanie uregulowana przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany w ofercie w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury wraz z protokołem odbioru prac, potwierdzonym przez obie strony.

4.2.Jeżeli faktura VAT/faktura zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie późniejszym niż otrzymany protokół odbioru wykonania usługi,to zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury.

4.3.Otrzymanie przez Zamawiającego faktury VAT/faktury przed terminem otrzymania protokołu odbioru wykonania usługi nie jest podstawą do płatności faktury VAT/faktury.

4.4.Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.


5.KARY UMOWNE:

5.1.Zamawiający uprawniony jest do naliczenia wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

a)za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 20% wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie;

b)za opóźnienie w wykonaniu zamówienia w wysokości – 0,5%wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu, licząc od dnia wyznaczonego na dostarczenie dokumentacji.

5.2.Jeżeli wysokość zastrzeżonych w ust. 1 wyżej kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.

5.3.Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających, a ponadto kwot należnych od Wykonawcy z innych tytułów wynikających z niniejszego zlecenia. Dotyczy to również kwot należnych z tytułu szkód wyrządzonych przez Wykonawcę przy wykonywaniu zlecenia.

5.4.Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie kwot należnych z tytułów opisanych w ust. 2 wyżej bez uzyskiwania dodatkowej zgody.

5.5.Zapłata kar przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kar z płatności należnej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ukończenia usług lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z niniejszego zlecenia.

5.6.Zamawiający dopuszcza możliwość naliczenia każdej z kar umownych określonych w ust. 1 wyżej. Kary umowne mogą być naliczane niezależnie i wielokrotnie.


6.ODRZUCENIE OFERT:

6.1.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

a)nie spełnia ona warunków postawionych przez Zamawiającego (np. złożenie oferty niezgodnej z wymogami Zamawiającego);

b)nie jest podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (nie złożono oświadczenia woli);

c)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie złożył wyjaśnień na wezwanie lub dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

d)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, o których mowa niniejszym Zaproszeniu nie złożył ich w terminie określonym przez Zamawiającego.


7.UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

7.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.

7.2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:

a)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b)cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

c)wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DL.4241.78.2019.AM Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 2445.2 2019-07-31 14:56:00 Postępowanie
instrukcja bezpieczeństwa p.poż..pdf pdf 15363.7 2019-07-31 14:56:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-08-19 08:17 Aleksandra Mrozek Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający dokonuje unieważnienia/anulowania postępowania z powodu błędnie określonego terminu wyznaczonego na składanie ofert. W Zaproszeniu do złożenia oferty w pkt 4.2. Zamawiający określił termin składania ofert na: 07.08.2019 r. do godz. 12:00 natomiast na platformie zakupowej wyznaczył termin składania ofert do 08.08.2019 r. do godz. 12:00.
Za zaistniałą omyłkę przepraszamy i informujemy, iż w najbliższym czasie ogłosimy ponownie postępowanie.
2019-08-08 07:08 Agnieszka Wojtal-Popko Uzasadnienie: Zamawiający dokonuje unieważnienia/anulowania postępowania z powodu błędnie określonego terminu wyznaczonego na składanie ofert. W Zaproszeniu do złożenia oferty w pkt 4.2. Zamawiający określił termin składania ofert na: 07.08.2019 r. do godz. 12:00 natomiast na platformie zakupowej wyznaczył termin składania ofert do 08.08.2019 r. do godz. 12:00.
Za zaistniałą omyłkę przepraszamy i informujemy, iż w najbliższym czasie ogłosimy ponownie postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie aktualizacji IBP (2 egz.) Proszę podać cenę za wykonanie całości usługi 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Formularz Ofertowy - Proszę o załączenie Formularza, który stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Termin realizacji - maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia, proszę potwierdzić (0)
6 Uprawnienia inspektora ds. przeciwpożarowych lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej lub uprawnienia inżyniera pożarnictwa lub uprawnienia inżyniera w zakresie inżynierii bezpieczeństwa pożarowego. - Proszę o dołączenie stosownych uprawnień. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1188