Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-07-2019 14:57:00 |
Składania : | 26-07-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo,
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w ramach szacowania wartości zamówienia na:
opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, o powierzchni użytkowej ca 19 341,64 m ²,położonego w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34.
Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.
Ponadto informujemy, że:
OPIS ZADANIA:
Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana ww. obiektu powinna zawierać:
1. Ogólny opis techniczny obiektu zawierający funkcję obiektu, jego wyposażenie, zagospodarowanie terenu, tj. budynków towarzyszących, ogrodzeń, przyłączy, istniejącej infrastruktury technicznej,hydranty oraz szczegółowe opisy techniczne i rysunki, zakresie architektonicznym. Należy wykonać tabelaryczne zestawienie powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń.
2. Dokumentację w zakresie architektoniczno-budowlanym, która powinna zawierać:
Opis techniczny obiektu zawierający rodzaj konstrukcji budynku, użytych materiałów,szczegółów rozwiązań architektonicznych w oparciu o dane niezbędne do stwierdzenia zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, dotyczące warunków ochrony przeciwpożarowej obiektu budowlanego, zależne od przeznaczenia, sposobu użytkowania, prowadzonego procesu technologicznego,sposobu magazynowania lub składowania, występujących w obiekcie budowlanym zagrożeń pożarowych oraz warunków technicznych obiektu budowlanego.
1) Plan sytuacyjny – zagospodarowanie działki w skali 1:500 na mapie zasadniczej do celów opiniodawczych.
2) Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:100.
w tym:
a) wymiarowanie pomieszczeń z opisem funkcji oraz grubości przegród z opisem materiałów ( ścian i stropów);
b) szczegółowa inwentaryzacja dróg i wyjść ewakuacyjnych;
c) szczegóły klatek schodowych z opisem materiałów.
3) Zwymiarowane rzut więźby dachowej skali 1:100,
4) Zwymiarowany rzut dachu w skali 1:100,
5) Zwymiarowane przekroje budynku w miejscach charakterystycznych (takich jak klatki schodowe,obszar poza klatką schodową i w innych istotnie różniących się od siebie miejscach, np. w szerokości budynku, wysokości kondygnacji, kształcie dachu).
6) Ogólne rzuty elewacji w tym dokumentacja fotograficzna.
7) Charakterystyczne detale – w formie dokumentacji fotograficznej.
8) Umiejscowienie na wszystkich rzutach przewodów kominowych oraz uwidocznienie miejsca ich podłączenia w pomieszczeniach.
9) Inwentaryzacja przewodów kominowych. Zamawiający posiada aktualną inwentaryzację przewodów kominowych, którą przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy.
10) Inwentaryzacja stolarki drzwiowej i ślusarki okiennej w zakresie odporności ogniowej przegród budowlanych.
11) Zwymiarowane rzuty, przekroje oraz rysunki elewacji w skali 1:100 z podaniem wysokości poszczególnych elementów budynku m. in. wieże, kalenice, ogniomury, elementy architektoniczne.
3. Inwentaryzacja sieci:
a) Inwentaryzacja instalacji wody zimnej w zakresie istotnym dla ochrony p-poż.,
b) Instalacje elektryczne głównych urządzeń zasilających i sygnalizacyjnych z zakresu p-poż.,
c) Inwentaryzacja wentylacji w zakresie istotnym dla ochrony p-poż.,
4. Dokumentację należy dostarczyć w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej.
Pliki w formie elektronicznej zapisane powinny być w formacie PDF, oraz DWG.
5. Inwentaryzacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, a w szczególności z:
1) ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 wraz z późniejszymi zmianami), oraz innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy,
2) normą PN-ISO 9836:1997.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;
- termin realizacji: 90 dni od daty podpisania umowy.
-gwarancja: 24 miesiące, liczona od daty podpisania protokołu odbioru, wypełnienia bez zastrzeżeń zobowiązań umownych Wykonawcy.
- ważną polisę OC potwierdzającą ubezpieczenie Zleceniobiorcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.
- poświadczenie, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 pracę- inwentaryzacje architektoniczo-budowlaną obiektu o powierzchni użytkowej min. 5 000 m².
- harmonogram realizacji prac.
Kryterium:
a) cena – 70%
b) doświadczenie wykonawcy – 30%
ZAŁĄCZNIKI:
1. Plan sytuacyjny Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Zamawiający posiada dokumentacje techniczną z przeprowadzonych inwestycji realizowanych w skrzydle północnym, wschodnim i zachodnim.
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na obiekcie (Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie), która odbędzie się w dniu 24.07.2019 r. o godzinie 10:00.
W czasie wizji lokalnej będzie możliwość wglądu do dokumentacji technicznej.
Data rozpoczęcia: 24.07.2019. godzina 10:00 pokój 305 b, IIIp. wejście A skrzydła wschodniego ZKP.
Zakończenie przyjmowania ofert: 26.07.2019 r. godzina 12:00.
UWAGA:
Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze zapytanie w zakresie szacowania ceny może skutkować: zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarcia umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu.
W przypadku pytań:
-merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny
Komunikaty