Szanowni Państwo,
w imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy do składania ofert na wdrożenie platformy LMS umożliwiającej realizację i zarządzanie szkoleniami e-learningowymi w UDT.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wymagania podstawowe:
- Zgodność narzędzia ze standardami SCORM i AICC.
- Umowa na 2 lata, bez limitu osadzanych szkoleń.
- Początek obowiązywania umowy: termin uruchomienia platformy zasilonej o dane archiwalne oraz zaimportowania istniejących kursów: 22.10.2019 r.
Oferta powinna zawierać:
- dane oferenta
- wypełniony formularz cenowy - kwota w formularzu cenowym musi być identyczna z kwotą wprowadzoną przez platformę
- opis narzędzia wraz z wypełnionymi Tabelami 1, 2, stanowiącymi Załącznik nr 1
- podpis z pieczęcią/ podpis elektroniczny osoby sporządzającej ofertę,
- termin ważności oferty min. 60 dni.
- wykaz funkcjonalności wraz z krótkim opisem, który zawiera Załącznik nr 1. (Wymienione funkcjonalności stanowią niezbędne minimum oczekiwane przez Zamawiającego)
Ponadto prosimy o uwzględnienie w ofercie wyceny dodatkowych modułów/narzędzi:
- możliwość tworzenia i udostępniania za pośrednictwem platformy ankiet z zastosowaniem podstawowych typów pytań (jednokrotnego/ wielokrotnego wyboru, pytaniaotwarte), oraz generowania raportów w formacie excel, zawierających odpowiedzi i dane użytkowników (z opcją udostępnienia ankiety anonimowej),
- możliwość tworzenia, w ramach modułów platformy, interaktywnego kontentu szkoleniowego zmożliwością załączania zasobów multimedialnych i responsywnych grafik,możliwością narzucenia określonej identyfikacji wizualnej. Moduł/ narzędzie powinno umożliwiać eksportowanie gotowego kontentu do SCORM (dostęp dla min. 15 użytkowników). Narzędzie powinno mieć gotowe i dostępne szablony i komponenty,aby umożliwiać tworzenie szkoleń bez zaangażowania dodatkowego oprogramowania graficznego, pracownikom nie posiadającym wcześniejszego doświadczenia z oprogramowaniem do tworzenia szkoleń e-learningowych. Zamawiający oceni podczas spotkania z Wykonawcą, zaprezentowany moduł do tworzenia interaktywnego kontentu,przyznając od 1 do 5 punktów. Ocenie będzie podlegała atrakcyjność wytworzonego kontentu szkoleniowego (ilość i jakość zasobów graficznych i multimedialnych), responsywność, łatwość obsługi narzędzia przez użytkownika, oraz współpracy użytkowników przy tworzeniu szkolenia.
- możliwość udostępniania szkoleń/ zasobów użytkownikom zewnętrznym.
Istotne postanowienia umowy:
- zlecenie realizowane będzie w formie pisemnej umowy
- umowa zostanie podpisana na okres 24 miesięcy
- umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia
- wynagrodzenie z tytułu zrealizowania usług będących przedmiotem umowy, będzie realizowane wformie zryczałtowanej miesięcznej opłaty
- warunki płatności: realizacja usługi potwierdzona będzie protokołem odbioru,stanowiącym podstawę do wystawienia faktury - termin płatności 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionych faktur VAT
- w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z przyczyn leżących postronie Wykonawcy, polegających w szczególności na: braku dostępności oprogramowaniaprzez więcej niż łącznie 2 dni robocze w ciągu miesiąca, Wykonawca zobowiązany będziedo zapłaty kary umownej w wysokości 10% zryczałtowanej opłaty miesięcznej brutto
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
- Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego: Wdrożenieplatformy LMS umożliwiającej realizację i zarządzanie szkoleniamie-learningowymi w UDT, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 728 423 293
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty