Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2019 14:19:00 |
Składania : | 26-06-2019 12:18:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Urząd Dozoru Technicznego Oddział w Bydgoszczy zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty na wykonanie prac polegających na zmianie funkcjonowania wybranych sterowańrealizowanych przez system sygnalizacji pożaru oparty na centrali POLON 4000wraz z dostawą, montażem i podłączeniem do systemu sygnalizacji włamania inapadu niezbędnych podzespołów tj. modułów przekaźnikowych w ilościwymaganej do właściwego wykonania zadania. Docelowo, sterowanie zapośrednictwem systemu SSP powinno odbywać się i być uzależnione od stanusystemu SSWiN tzn. kiedy system SSWiN jest w stanie czuwania, blokujeczęść sterowań SSP odpowiedzialnych za otwarcie drzwi napowietrzających iuruchomienie wypychaczy drzwiowych oraz otwarcie bramy garażowej. W celuuzyskania ww. założeń należy wykonać także zmianę ustawień programowych zarównow systemie SSP jak i SSWiN. Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia należyprzewidzieć wszystkie niezbędne podzespoły i materiały instalacyjne/ pomocniczetakie jak m.in. listwy/korytka montażowe, kołki, puszki, przewody kabelkowe.
W ofercie należy podać całkowitą ryczałtową- cenę za wykonanie przedmiotuzamówienia uwzględniającą m.in. wymagane materiały, koszty robocizny oraztransportu.
Jeżeli są Państwo zainteresowaniprzedstawieniem oferty, prosimy o jej przesłanie w formie PDF, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.Oferta powinna byćprzygotowana na załączniku nr 3 i zawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLN netto i brutto,oferowany asortyment,podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę,termin ważności oferty oraz podpisany załącznik nr 2 -Oświadczenie RODO
Istotne warunki realizacji zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Dozoru Technicznego, Biuro w Toruniu, ul. Żwirki i Wigury 77 B.Cena całkowita zamówienia obejmuje należności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszt dostawy do siedziby Zamawiającego. Termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty dostarczenia do Zleceniodawcy faktury VAT wraz z podpisanym protokołem odbioru.
Informacja o RODO:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 883 375 934 lub na adres e-mail sylwia.lonska@udt.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty