Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2019 11:53:00 |
Składania : | 28-06-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 28-06-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju zaprasza wykonawców do składania ofert na "Dostawę 2 szt. preparatu chwastobójczego ROUNDUP 360 Plus o pojemności 1l oraz opryskiwaczy ręcznych według przykładu w załączniku wraz z transportem do Zamawiającego"* z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Zakup 2 szt. preparatu chwastobójczego ROUNDUP 360 Plus o pojemności 1l
Zadanie 2: Zakup 5 szt. opryskiwaczy ręcznych o pojemności 1l według przykładu z załącznika
Zadanie 3: Zakup 1 szt. opryskiwacza ręcznego o pojemności 5l z paskiem/uchwytem na ramię według przykładu z załącznika
* Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. można złożyć ofertę na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2 i/lub Zadanie 3.
Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) na własny koszt w terminie określonym niżej.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.
Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru.
W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
KARY UMOWNE:
1. Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:
a) 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę;
b) 1% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za nieterminowe wykonanie zamówienia, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu.
2. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT/faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.
3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT/faktury bez uzyskiwania dodatkowej zgody.
4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.
Warunki płatności:
30 dni od otrzymania kompletnego towaru/asortymentu objętego zleceniem pod warunkiem złożenia również Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Unieważnienie postępowania:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. 2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 32 47 87 017,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.
Komunikaty