Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 16/LEKI/DCZP/2019/P na „Sukcesywną dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2019 13:08:00
Składania : 26-06-2019 11:00:00
Otwarcia : 26-06-2019 13:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                       Wrocław, dnia 18.06.2019 r.

Nr sprawy: 16/LEKI/DCZP/2019/P 

OGŁOSZENIEOPRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r. poz. 1986),„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęciepostępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargunieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwotokreślonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawozamówień publicznych na: „Sukcesywnadostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej napotrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2019-06-18 r.numer ogłoszenia: 562172-N-2019z dnia 2019-06-18 r.Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lubprogramu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwaprojektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać sięwyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lubdziałalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowałyzamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkamigrup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJAI: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralnyzamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot,któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremuzamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowaniejest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowaniejest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej Nie W przypadku przeprowadzaniapostępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacjedodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: DolnośląskieCentrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny02118481900000, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego  18 ,50-226  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny(proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy): Podział obowiązkówmiędzy zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tymw przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony,pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać podadresem (URL) Nie Adresstrony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnychwarunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostępdo dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskaćpod adresem Nie Ofertylub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres www.platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw  Dopuszczone jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymaganejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacjaelektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJAII: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywna dostawaproduktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby„Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” Numerreferencyjny: 16/LEKI/DCZP/2019/P Przedwszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny Nie II.2)Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3)Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Ofertylub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać wodniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo doudzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalnaliczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemuwykonawcy: II.4)Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaji ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania nainnowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotemzamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznychdo apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego”sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnićzaładunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.Dopuszcza się inną wielkość opakowania jednostkowego niż podana przezZamawiającego w kolumnie 6 Formularza cenowego - wymagane jest wówczaswypełnienie kolumny 16 przedmiotowego załącznika. Oferowane produkty, w zakresieobjętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji,atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające doobrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadtowłaściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresieprzepisami. Wymagany minimalny termin ważności produktów – 12 miesięcy liczonyod daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczoneprodukty mogą posiadać termin ważności krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.Realizacja dostaw w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia dyspozycji.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 24 - godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych,o ile zaistnieje taka potrzeba. W kolumnie 3 załącznika nr 2 do SIWZ Wykonawcazobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktu tożsamą z nazwąproduktu użytą (podaną) w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonychdo Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dla opisanej w kolumnie 5załącznika nr 2 do SIWZ postaci farmaceutycznej Zamawiający dopuszcza zamiennezaoferowanie: • tabletek, tabletek powlekanych, tabletek drażowanych, drażetek,kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek miękkich, kapsułek elastycznych itp. •ampułek, fiolek, ampułkostrzykawek, wlewów, worków, pojemników, opakowań,butelek, flakonów, automatycznych wstrzykiwaczy itp. • tabletek (powlekanych) okontrolowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o modyfikowanym uwalnianiu,tabletek (powlekanych) o zmodyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) oprzedłużonym działaniu itp. • tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych,globulek, kapsułek dopochwowych itp. • czopków, czopków doodbytniczych itp. •zawiesiny do nebulizacji, roztworu do nebulizacji. Użyte przez zamawiającego wzałączniku nr 2 do SIWZ określenie „opakowanie” należy rozumieć jako: flakon,fiolka, butelka, pojemnik itp. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie17 do każdego zaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny :urzędowa /U/, rynkowa /R/-waloryzacja wg GUS, produkty z importu /W/-zmiany cenw przypadku zmiany kursu walut. W przypadku czasowego wstrzymania w obrocie,wycofania, zaprzestania produkcji Wykonawca jest zobowiązany do wycenyasortymentu oraz wpisania w kolumnie 18 adnotacji o braku dostępnośćZamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktu, artykułu z innąwielkością opakowania jednostkowego niż podana w kolumnie 6 załącznika nr 2 doSIWZ. Wymagane jest wówczas wpisanie oferowanej wielkości opakowania do kolumny16 W takim przypadku do porównania cenowego ofert, Wykonawca zobowiązany jestpodać w kolumnie 16 przeliczoną ilość opakowań z dokładnością do dwóch miejscpo przecinku. Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawcazobowiązany jest uwzględnić w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od ichzgłoszenia. Dokładny termin na realizację reklamacji Wykonawca przedstawi wZałączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. Koszty reklamacji obciążająWykonawcę. Wymagany termin płatności – 30 dni od dnia otrzymania przezZamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów.Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musispełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktykądystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedurDobrej Praktyki Dystrybucyjnej. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotemzamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskimzawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje oprodukcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. Warunki izasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiemnr 7 do SIWZ. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław –Apteka Szpitalna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został wZałączniku nr 2 do SIWZ– formularzu cenowym. Przedmiot umowy winien być nowy,wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. Dostawa leków do siedzibyZamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdejpartii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych napiśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przezpracownika Apteki Szpitalnej. Warunki gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiotzamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - 12 miesięcy; 2) Termingwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. II.5)Główny kod CPV: 33600000-6 Dodatkowekody CPV: Kod CPV 33680000-0 II.6)Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7)Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8)Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który zostałazawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny systemzakupów: miesiącach:    lub dniach: lub datarozpoczęcia: 2019-07-28   lub zakończenia: 2019-06-30II.9)Informacje dodatkowe: SEKCJAIII: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnieniado prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2)Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadkuposiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 zł z uwzględnieniem ryzykobejmujących szkody majątkowe Informacje dodatkowe III.1.3)Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych indywidualnieskonkretyzowanych wymagań, ponad obowiązujące przepisy prawa i przyjętestandardy Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczeniaokreślone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2)Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawyPzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywnepodstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCHPRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIUORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenieo spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających brak podstaw wykluczeniawykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIAWARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa Dokument poświadczającegozezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej ubezpieczeni ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczejzwiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 złotych;III.5.2)W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) litera a),powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeliw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, októrych mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE Wpkt III.3) - III.6)

SEKCJAIV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2)Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3)Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4)Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia doofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.)Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: Nie IV.1.6)Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału wpostępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców  Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będziezawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnychdo sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8)Aukcja elektroniczna Przewidzianejest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NieNależy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należywskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewidujesię ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotuzamówienia: Nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)Kryteria oceny ofert: IV.2.2)Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin realizacji reklamacji 40,00 IV.2.3)Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3)Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2)Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3)Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4)Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej: Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tymwymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowaniaw toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokościpostąpień: Informacje oliczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunkizamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewidujesię istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 7 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okolicznościw niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ichwprowadzenia. IV.6)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środkisłużące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-06-26, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3)Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składaniaofert) IV.6.4)Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadkunieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającychzwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone nasfinansowanie całości lub części zamówienia: IV.6.5)Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeliśrodki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub częścizamówienia, nie zostały mu przyznane IV.6.6)Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIKI - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH                          CZĘŚCIOWYCH  

Załączniki:

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ

Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy

Załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o wykluczeniu

Załącznik nr 4 do SIWZ oświadczenie o spełnieniu warunków

Załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenie grupa kapitałowa

Załącznik nr 6 do SIWZ zobowiązanie do udostępnienia zasobów

Załącznik nr 7 do SIWZ Umowa

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 493.07 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc doc 52 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie gr. kapitałowa.doc doc 34 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.xlsx xlsx 39.14 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o wykluczeniu z post..doc doc 38 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków.doc doc 34 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów.doc doc 37.5 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ Umowa.pdf pdf 168.71 2019-06-18 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.xlsx xlsx 39.14 2019-06-18 13:08:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 formularz cenowy -

Załącznik nr 2 do SI [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 termin realizacji reklamacji 40% Zamawiający nie dopuszcza terminu realizacji reklamacji dłuższego niż 3 dni robocze. Kryterium - termin realizacji reklamacji 40%: a) Realizacja w terminie max. 3 dni roboczych= 0 pkt b) Realizacja reklamacji w terminie 2 dni roboczych = 20 pkt c) Realizacja reklamacji w terminie 1 dnia roboczego = 40 pkt (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 712