Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zakup i montaż 4 szt. klimatyzatorów w czterech pomieszczeniach Komendy Powiatowej Policji w Wolsztynie.
Dane techniczne :
- Moc chłodnicza minimum 3,5 kW
- Opcja ECO w trybie grzania
- Chłodzenie -24°C do +43°C
- Grzanie -15°C do 24°C
- Jonizator plazmowy
- Szeroki zakres prędkości wentylatora
- Praca żaluzji klimatyzatora w trybie pionowym i poziomym
- Funkcja osuszania powietrza
- Oszczędzanie energii elektrycznej
- Autopamięć urządzenia
- Powłoka antykorozyjna jednostki zewnętrznej
- Czujnik przepływu powietrza
- Gwarancja urządzenia minimum 5 lat.
Zakres prac:
1.Montaż jednostek wewnętrznych parowników.
2. Montaż koryt, w celu wyprowadzenia instalacji chłodniczej, elektrycznej na przestrzeń nad sufitową
3. Wykonanie rewizji w przepustach kominowych do przeprowadzenia instalacji chłodniczej, elektrycznej i wodnej na dach.
4. Montaż instalacji odpływu kondensatu z wykorzystaniem pompek odpływu skroplin.
5. Wyciągnięcie po elewacji budynku agregatów zewnętrznych, tj. skraplaczy na dach.
6. Montaż agregatów na bloczkach betonowych
7. Poprowadzenie przewodu zasilającego do rozdzielnicy elektrycznej na korytarzu.
8. Podłączenie instalacji chłodniczych, elektrycznych i skroplinowych - sprawdzenie.
9. Uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania.
10. Instruktaż dla użytkowników.
Wymagania Wystawiającego:
- Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
- KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
- Termin realizacji zamówienia 28.06.2019r.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
- Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
- Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
- Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń.
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
- Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Komunikaty