Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 11/SMED/DCZP/2019/P na: ,,Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy”

Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2019 13:30:00
Składania : 12-06-2019 10:00:00
Otwarcia : 12-06-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 31.05.2019 r.

Nrsprawy: 11/SMED/DCZP/2019/P   


OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowejzamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawieart. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: ,,Sukcesywnadostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” sp. z o.o.wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy” data publikacjiogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2019-05-31 rnumer ogłoszenia: 555149-N-2019z dnia 2019-05-31 rZamieszczanieogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Nazwa projektu lub programuO zamówienie mogą ubiegać sięwyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lubdziałalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowałyzamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkamigrup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)  


SEKCJAI: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralnyzamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot,któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremuzamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowaniejest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowaniejest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowaniawspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacjedodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: DolnośląskieCentrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny02118481900000, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego  18 ,50-226  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny(proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy): Podziałobowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzaniapostępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania zzamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który zzamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i wjakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostalizamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiającychindywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzeczpozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony,pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać podadresem (URL) Nie Adresstrony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnychwarunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostępdo dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskaćpod adresem Nie Ofertylub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:ElektronicznieTak adres www.platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw  Dopuszczone jest przesłanie ofertlub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymaganejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacjaelektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJAII: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Sukcesywnadostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” sp. z o.o.wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy” Numerreferencyjny: 11/SMED/DCZP/2019/P Przedwszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny NieII.2)Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3)Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części: Tak Ofertylub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać wodniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo doudzielenia łącznie następujących części lub grup części:Maksymalnaliczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemuwykonawcy: II.4)Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określeniezapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotemzamówienia jest: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostekorganizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonychmateriałów . Adres dostawy: Wrocław, ul. wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18;50-226 Wrocław – Magazyn/Apteka Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaokreślony został w Załączniku nr 1a do SIWZ– formularzu cenowym. Przedmiotumowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. Wcelu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanychsprzętu Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formiekserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (wjęzyku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającą nazwę produktu,producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznychproduktu oraz numer katalogowy. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającegonastępować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikaćbędzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e-mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownikaMagazynu/Apteki Szpitalnej. Warunki gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiotzamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji minimum 12 miesięcy na każdą pozycjęzamówienia. Wykonawca w ofercie musi określić okres gwarancji. Oferta, któranie będzie wskazywać okresu gwarancji lub okres gwarancji będzie krótszy od 12miesięcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 2) Termin gwarancji liczonyjest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 3) Okres gwarancji należypodać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresygwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczypodany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół II.5)Główny kod CPV: 33140000-3 Dodatkowekody CPV: Kod CPV 33141110-4 37322300-4 33190000-8 II.6)Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiającypodaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7)Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8)Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który zostałazawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny systemzakupów: miesiącach:    lub dniach: lub datarozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30 II.9)Informacje dodatkowe: Od dnia podpisania umowy do 30.04.2021


SEKCJAIII: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnieniado prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe III.1.2)Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe III.1.3)Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczeniaokreślone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2)Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawyPzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywnepodstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCHPRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIUORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Nie Oświadczenieo spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUBDOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających brak podstawwykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestrulub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUBDOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGOW CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWYPZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIAWARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. 1)Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa: Zamawiający nie stawia w tymzakresie żadnych wymagań III.5.2)W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUBDOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGOW CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWYPZP Jeżeli wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) litera a),powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeliw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, októrych mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONEW pkt III.3) - III.6)

SEKCJAIV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2)Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3)Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4)Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia doofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.)Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: Nie IV.1.6)Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału wpostępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców  Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowabędzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8)Aukcja elektroniczna Przewidzianejest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NieNależy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należywskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewidujesię ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotuzamówienia: Nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Nie Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)Kryteria oceny ofert: IV.2.2)Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Termin dostawy 40,00 IV.2.3)Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3)Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2)Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnegoprzedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżelizamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3)Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie Informacje dodatkowe: IV.4)Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej: Wymaganiadotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, wtym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposóbpostępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnychwysokości postąpień: Informacje oliczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunkizamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewidujesię istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 6 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środkisłużące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-06-07, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3)Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składaniaofert) IV.6.4)Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadkunieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:IV.6.5)Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeliśrodki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub częścizamówienia, nie zostały mu przyznane IV.6.6)Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIKI - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH       


ZAŁĄCZNIKI:

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty

załącznik nr 1a do SIWZ – formularz cenowy

załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia

załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału

załącznik nr 4 do SIWZ – grupa kapitałowa

załącznik nr 5 do SIWZ – zobowiązanie do udostępniania zasobów

załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy

Wzór Zamówienia do załącznika nr 6

Reklamacja do załącznika nr 6

Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ

załącznik nr 1a do SIWZ – formularz cenowy do Wyjaśnienia nr 1

załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy do Wyjaśnienia nr 1

Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

SIWZ do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wyjaśnienie nr 3 do SIWZ

załącznik nr 1a do SIWZ – formularz cenowy do Wyjaśnienia nr 3

załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy do Wyjaśnienia nr 3

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 1089.56 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc doc 59.5 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy.xls xls 142 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia.doc doc 38 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy - Wzór zamówienia.doc doc 67.5 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału.doc doc 35.5 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Umowy - Reklamacja.doc doc 40.5 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Grupa kapitałowa.doc doc 33.5 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - Zobowiązanie do udostępniania zasobów.doc doc 37.5 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.pdf pdf 409.15 2019-05-31 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy do Wyjaśnienia nr 1.pdf pdf 404.77 2019-06-05 13:48:26 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 556.25 2019-06-05 13:48:26 Postępowanie
SIWZ do ogłoszenia o zmienie ogłoszenia.pdf pdf 1090.58 2019-06-05 13:48:26 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ.pdf pdf 551.62 2019-06-05 13:48:26 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ.pdf pdf 543.47 2019-06-05 13:48:26 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy do Wyjaśnienia nr 1.xls xls 142 2019-06-05 13:48:26 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 3 do SIWZ.pdf pdf 657.32 2019-06-07 11:31:04 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy do Wyjaśnienia nr 3.xls xls 179.5 2019-06-07 11:31:04 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy do Wyjaśnienia nr 3.pdf pdf 402.7 2019-06-07 11:31:04 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy.xls xls 142 2019-05-31 13:30:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz cenowy -

Załącznik nr 1a do S [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 648