Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 10/LEKI/DCZP/2019/P na: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

Termin:
Zamieszczenia : 30-05-2019 11:53:00
Składania : 05-06-2019 10:00:00
Otwarcia : 05-06-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 23.05.2019r.

Nrsprawy: 10/LEKI/DCZP/2019/P 


OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r. poz. 1986),„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęciepostępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargunieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwotokreślonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawozamówień publicznych na: „Sukcesywna dostawaproduktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby„Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-05-23 r.numer ogłoszenia: 551545-N-2019 zdnia 2019-05-23 r.Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej orazwykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionychorganizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społecznąi zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychNie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiającypowierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyliprowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnieprzez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólniez zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi zinnych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajoweprawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50-226  Wrocław, woj. dolnośląskie,państwo Polska, tel. 71 77 66 212, , e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl,dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadkuwspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnegoprzeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzeniepostępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowaniaodpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przezkażdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone wimieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośrednidostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie Adres strony internetowej, na którejzamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jestograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres www.platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw  Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymagakorzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólniedostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: Sukcesywnadostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej napotrzeny ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o. Numer referencyjny: 10/LEKI/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowania oudzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składaniaofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następującychczęści lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, naktóre może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilośćdostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:„Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do aptekiszpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. zo.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek,transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych. Dopuszcza się innąwielkość opakowania jednostkowego niż podana przez Zamawiającego w kolumnie 6Formularza cenowego - wymagane jest wówczas wypełnienie kolumny 16przedmiotowego załącznika. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotemzamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwojakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu istosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściweoznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Wymagany minimalny termin ważności produktów – 12 miesięcy liczony od datydostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produktymogą posiadać termin ważności krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.Realizacja dostaw w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia dyspozycji.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 24 - godzinnej realizacji dostawinterwencyjnych, o ile zaistnieje taka potrzeba. W kolumnie 3 załącznika nr 2do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktutożsamą z nazwą produktu użytą (podaną) w Urzędowym Wykazie ProduktówLeczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Dla opisanej w kolumnie 5 załącznika nr 2 do SIWZ postaci farmaceutycznejZamawiający dopuszcza zamienne zaoferowanie: • tabletek, tabletek powlekanych,tabletek drażowanych, drażetek, kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek miękkich,kapsułek elastycznych itp. • ampułek, fiolek, ampułkostrzykawek, wlewów,worków, pojemników, opakowań, butelek, flakonów, automatycznych wstrzykiwaczyitp. • tabletek (powlekanych) o kontrolowanym uwalnianiu, tabletek(powlekanych) o modyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) ozmodyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o przedłużonym działaniu itp.• tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych, globulek, kapsułek dopochwowychitp. • czopków, czopków doodbytniczych itp. • zawiesiny do nebulizacji,roztworu do nebulizacji. Użyte przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZokreślenie „opakowanie” należy rozumieć jako: flakon, fiolka, butelka, pojemnikitp. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie 17 do każdegozaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny : urzędowa /U/,rynkowa /R/-waloryzacja wg GUS, produkty z importu /W/-zmiany cen w przypadkuzmiany kursu walut. W przypadku czasowego wstrzymania w obrocie, wycofania,zaprzestania produkcji Wykonawca jest zobowiązany do wyceny asortymentu orazwpisania w kolumnie 18 adnotacji o braku dostępności. Zamawiający dopuszcza możliwośćzaoferowania produktu, artykułu z inną wielkością opakowania jednostkowego niżpodana w kolumnie 6 załącznika nr 2 do SIWZ. Wymagane jest wówczas wpisanieoferowanej wielkości opakowania do kolumny 16 W takim przypadku do porównaniacenowego ofert, Wykonawca zobowiązany jest podać w kolumnie 16 przeliczonąilość opakowań z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Reklamacjejakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wterminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od ich zgłoszenia. Dokładny termin narealizację reklamacji Wykonawca przedstawi w Załączniku nr 1 do SIWZ -formularzu ofertowym. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wymagany terminpłatności – 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury zespecyfikacją dostarczonych produktów. Transport (warunki dostawy doZamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przezproducenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w § 6Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej PraktykiDystrybucyjnej. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (zkażdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierające wszystkieniezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym osposobie jego magazynowania i przechowywania. Warunki i zasady realizacjiprzedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 doSIWZ– formularzu cenowym II.5) Główny kod CPV: 33600000-6 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 33680000-0 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będziezamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na któryzostał ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30 II.9) Informacje dodatkowe: zadania 1-9 od 27.06.2019 r. do30.06.2020 r. zadanie 10 od 28.07.2019 r. do 30.06.2020 r. zadania 11-12 od27.06.2019 r. do 30.06.2020r. zadanie 13 od 28.07.2019 r. do 30.06.2020r.zadania 14-16 od 27.06.2019 r. do 30.06.2020r. zadania 17 -18 od 29.09.2019 r.do 30.06.2020r. zadanie 19 od 27.06.2019 r. do 30.06.2020r. zadania 20-23 od29.09.2019 r. do 30.06.2020r.

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lubekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadkuposiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 zł z uwzględnieniem ryzykobejmujących szkody majątkowe Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychindywidualnie skonkretyzowanych wymagań, ponad obowiązujące przepisy prawa iprzyjęte standardy; Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewidujewykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewidujenastępujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczeniaokreślona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGOPOTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriówselekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa: Dokument poświadczającegozezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej Ubezpieczeni ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczejzwiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 złotych;III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) litera a),powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeliw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, októrych mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesieniawadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzieleniezaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert wpostaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia ofertywariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowejlub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcjielektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartościbędą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co doprzedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Termin realizacji reklamacji 20,00 Pokrycie kosztów dostosowania (kalibracji) urządzenia służącego dozowaniu leków objętych przedmiotem niniejszego postępowania 20,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o którejmowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialogkonkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji zogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogukonkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwainnowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępnyopis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiwykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeńinformatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej,w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektroniczneji czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 7 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji ocharakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środki służące ochronie informacji ocharakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-05-31, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (odostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia: IV.6.5) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniuzamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały muprzyznane IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCEOFERT CZĘŚCIOWYCH   

Załączniki: 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty

załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy

załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia z postępowania

załącznik nr 4  do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału w postępowaniu

załącznik nr 5  do SIWZ – grupa kapitałowa

załącznik nr 6 do SIWZ – zobowiązanie do udostępniania zasobów

załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy

Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy do Wyjaśnienia nr 1

Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór Umowy do Wyjaśnienia nr 1

Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ

Odwołanie

Odpowiedź zamawiającego na odwołanie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

SIWZ do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Załącznik nr 1 do SIWZ - do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wyjaśnienie nr 3 do SIWZ

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 1034.77 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc doc 54 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie gr. kapitałowa.doc doc 34 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - 23-05-2019.xlsx xlsx 102.75 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o wykluczeniu z post..doc doc 24 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków.doc doc 20 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów.doc doc 37.5 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.doc doc 73.5 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Odpowiedź zamawiającego na odwołanie z dnia 27.05.2019.pdf pdf 103.28 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Odwołanie - Wrocław DCZP-sig.pdf pdf 941.16 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 571.69 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
SIWZ do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 1030.21 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ.pdf pdf 546.97 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ.pdf pdf 555.57 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy do Wyjaśnienia nr 1.doc doc 54 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Zalącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy - do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.doc doc 53.5 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy do Wyjaśnienia nr 1.doc doc 73.5 2019-05-30 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - 23-05-2019.xlsx xlsx 102.75 2019-05-30 11:53:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz cenowy -

Załącznik nr 2 do SI [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin reklamacji 40% Zamawiający nie dopuszcza terminu realizacji reklamacji dłuższego niż 3 dni robocze. Kryterium - termin realizacji reklamacji 40%: a) Realizacja w terminie max. 3 dni roboczych= 0 pkt b) Realizacja reklamacji w terminie 2 dni roboczych = 20 pkt c) Realizacja reklamacji w terminie 1 dnia roboczego = 40 pkt (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 979