Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2019 11:37:00
Składania : 10-06-2019 10:00:00
Otwarcia : 10-06-2019 10:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 – tekst jednolity),  o cenę dostaw/ usług /robótbudowlanych artykułów biurowych i papieru . Zamawiający Miasto Kostrzyn nad Odrą  ul.Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe.pdf pdf 2716.01 2019-05-29 11:37:00 Postępowanie
wzór oferty Wykonawcy - Załącznik nr 1.xlsx xlsx 20.14 2019-05-29 11:37:00 Postępowanie
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik nr 3.pdf pdf 536.26 2019-05-29 11:37:00 Postępowanie
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik nr 3.pdf pdf 536.26 2019-05-29 11:37:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-06-17 14:12 Wioletta Przygocka Szanowni Państwo informujemy, że do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez PHUP ZEMAR Sp. z o.o. ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz w cenie ogółem brutto 35.478,26 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 artykuły biurowe i papier sukcesywna dostawa 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1043