Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usługi konserwacji i naprawy dźwigu osobowego, zainstalowanego w budynku Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Warszawie, ul. Radarowa 9

Rafał Dębski
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2019 13:24:00
Składania : 23-05-2019 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na konserwacjii naprawy dźwigu osobowego, zainstalowanego w budynku Urzędu DozoruTechnicznego Oddział w Warszawie, ul. Radarowa 9  

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Parametry dźwigu: wytwórca OWIP ELEWATOR typ hydrauliczny rok budowy 2000 nr ewidencyjny 3127005899 nr fabryczny 0053/00 udźwig 1000 kg  

1. Zakres usług

1.1 Comiesięczne usługi konserwacji o zakresie jak w instrukcjiproducenta urządzenia, w tym sprawdzanie:stanu technicznego mechanizmów napędowych,układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,działania  elementów bezpieczeństwa  i ograniczników ruchowych,działania urządzeń sterujących,sygnalizacyjnych i oświetleniowych,prawidłowości obsługi dźwigu,

1.2 Naprawy drobne i średnie łącznie z kosztami części,niezależnie od częstotliwości ich występowania wraz z regulacją w zakresie:wymiany cewek aparatów elektrycznych i żaróweksygnalizacyjnych,wymiany wkładek bezpiecznikowych,skrócenia lin nośnych,naprawy i regulacji zamków bezpieczeństwa,naprawy i regulacji elementów stykowych aparatówelektrycznych,pionowania prowadnic,uszczelnienia ewentualnych nieszczelności (nie dotyczy:siłownika, bloku zaworów)wymiany środków smarujących (smary, oleje) – nie dotyczy wymiany oleju wdźwigu hydraulicznym.wszystkie naprawy związane są z wymianązużytych części (oświetlenia, podzespołów). 

Usługa pogotowia dźwigowego całodobowo, z tym że w godzinach20°° - 7³° interwencja będzie podejmowana tylko w przypadku uwięzieniapasażerów w dźwigu. 

Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji instalacjielektrycznej dźwigu oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 

Utrzymywanie dźwigu w ciągłym ruchu w okresie międzynaprawami głównymi z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynnościkonserwacyjnych. 

Przygotowanie dźwigu do kontroli okresowych dokonywanych przezUrząd Dozoru Technicznego oraz udział wnich wraz z przeprowadzeniem wszelkich czynności.    

1.3Wykonywanie serwisu technicznego Wykonanie dodatkowychnapraw, usuwanie awarii oraz innych, koniecznych niezwłocznych czynności.Czynności te wykonywane będą na mocy odrębnego zlecenia Zamawiającego. Wymaga się przystąpienia do usunięcia awarii w terminie do 2h od zgłoszenia, za wyjątkiem okresu w godzinach nocnych 20.00 – 7.30. 

Zakres usług realizowanych na podstawie zawartejmiędzy UDT a Zleceniobiorcą umowy powinien obejmować zapewnienie przezWykonawcę środków czyszczących i smarujących, narzędzi oraz przyrządówpomiarowych potrzebnych do wykonania usługi lub naprawy.     

1.4Udokumentowanie wszystkich wymienionych w p. 1.1 – 1.3 czynnościpoprzez wpis do książki  rewizyjnej przechowywanejw obiekcie. 

W ofercie należy podać ryczałtową cenę wykonania wszystkichczynności wymienionych w punkcie 1.1 i 1.2, każdorazowo uwzględniając wymaganiap. 1.4. Cena winna zwierać koszty dojazdu oraz wszelkie inne koszty, związane zwykonaniem opisanych w tych punktach czynności.

Odrębnie w ofercie należy podać oferowaną cenę ryczałtową(obejmującą koszty dojazdu i inne koszty Wykonawcy oraz uwzględniającą rozpoczęcie czynności w ciągu 2godzin od momentu zgłoszenia) za 1 roboczogodzinę czynności opisanych w p. 1.3.

Pozostałe warunki realizacji zamówienia określają „IstotnePostanowienia Umowy”, będące załącznikiem do niniejszego Zapytania ofertowego. 

Przewidywany okres, na jaki zostanie zawarta umowa 01.07.2019 r. –30.06.2021 r. 

Ofertapowinna zawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLNnetto i brutto,podpis zpieczęcią osoby sporządzającej ofertę,terminważności oferty. 

Dodatkowe informacje:Płatnościza usługę będą dokonywane o jej wykonaniu, potwierdzonym wpisem do książkirewizyjnej. Termin płatności wynosi 21 dni od daty otrzymania faktury.

Ewentualnepytania prosimy kierować na adres : jolanta.skawinska@udt.gov.pl   

Zamawiający zaleca zapoznanie się z charakterystyką idokumentacją urządzenia w godz. 9-15, po uprzednim umówieniu wizyty z p. Panią Jolantą Skawińską, tel: 4822 5268115 email: jolanta.skawinska@udt.gov.pl 

Odpowiedzi nazapytanie ofertowe należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowejOPEN NEXUS wypełniając odpowiednie pozycje (rubryki) w systemie oraz załączającwypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.   


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,  
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),  
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego 224992 prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Proj- umowy_dzwig.pdf pdf 438.68 2019-05-17 13:24:00 Postępowanie
RD - Formul Ofert_Wawa-dzwig.pdf pdf 117.77 2019-05-17 13:24:00 Postępowanie
RD Zapytanie ofert_O_Wawa.pdf pdf 221.02 2019-05-17 13:24:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_-_OSWIADCZENIE_RODO.docx docx 17.12 2019-05-17 13:24:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa konserwacji i naprawy dźwigu osobowego, zainstalowanego w budynku Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Warszawie, ul. Radarowa 9 Proszę o wpisanie łącznej ceny wykonania czynności konserwacji wymienionych w punkcie 1.1 i 1.2 oraz serwisu opisanego w punkcie 1.3 Zapytania ofertowego w czasie trwania umowy 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9857 PLN, EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”.

zalacznik_nr_2_-_OSW [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 483