Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Leszna w 2019 roku- IN.271.05.2019

Anna Góra-Żymierska
Urząd Miasta Leszno Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2019 15:02:00
Składania : 24-06-2019 10:00:00
Otwarcia : 24-06-2019 10:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

 w załącznikach do postępowania zamieszczono Ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ wraz z załącznikami oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. oraz ustawy -Prawo zamówień publicznych, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/um_leszno  dotyczącej niniejszego postępowania lub w sytuacjach awaryjnych Systemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mzd@leszno.pl. 

 UWAGA: Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: mzd@leszno.pl nie dotyczy składania Oferty!Wykonawca sporządza Ofertę, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

 Wykonawca składa ofertę na platformie zakupowej w sposób przewidziany w SIWZ oraz w Instrukcji składania Oferty dla Wykonawcy. Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.W procesie składania Oferty na platformie zakupowej, taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną  pod linkiem

Wykonawca sporządza JEDZ, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

 Oświadczenia i dokumenty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, składa się w formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126), w brzmieniu zmienionym przez rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993). 

Dokumenty składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń,które każdego z nich dotyczą. 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w Formularzu składania oferty, służy Wykonawcom do (nie dotyczy składania Ofert:

- Zadawania pytań do treści SIWZ;·       

 - Przekazywania wszelkich oświadczeń, zawiadomień, wniosków, informacji;  

 - Składania wyjaśnień, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego;  

- Składania dokumentów i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego;  

- Uzupełniania,poprawiania dokumentów lub oświadczeń, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego; 

- Przesyłania odwołań/inne.  

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia Oferty, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platforma zakupowa.pl:

 -  tel. 22 10102 02,· 

 -  e-mail:cwk@platformazakupowa.pl 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:  - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez  Prezydenta Miasta Leszna,       ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;-  dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych      osobowych       w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Leszna w 2019 roku”, znak sprawy: IN.271.05.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:* na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;* na podstawie art. 16 ODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);* na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);  * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:* w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;* prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;* na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dostawy - 212828-2019 - TED Tenders Electronic Daily OGŁOSZENIE.pdf pdf 102.75 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
SIWZ Modernizacja oświetlenia ulicznego 2019.pdf pdf 1449.08 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ.doc doc 73 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ.doc doc 196 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ.pdf pdf 92.34 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ.pdf pdf 1221.79 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ.doc doc 39.5 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ.doc doc 47.5 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ.doc doc 40.5 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ.doc doc 34 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załacznik nr 8 do SIWZ.pdf pdf 506.25 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załacznik nr 10 do SIWZ.xls xls 45.5 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SIWZ.docx docx 14.8 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
JEDZ.xml xml 152.92 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja techniczna (cz. 1).zip zip 73805.67 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ- dokumentacja techniczna, STWiOR (cz.2).zip zip 13948.27 2019-05-08 15:02:00 Postępowanie
Wyjaśnienia nr 1 z dnia 16.05.2019.pdf pdf 703.54 2019-05-16 15:19:38 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia nr 2 z dnia 11.06.2019.pdf pdf 1610.5 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 1a.jpg jpg 11.36 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 4a.jpg jpg 76.07 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 1b.png png 378.2 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 2a.jpg jpg 10.41 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 2b.jpg jpg 14.59 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 3a.png png 418.43 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Załącznik 3b.png png 225.89 2019-06-11 10:31:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 55.55 2019-06-24 14:22:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze 23.09.2019.pdf pdf 459.81 2019-09-23 15:02:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-09-23 15:03 Anna Góra-Żymierska Zamawiający w dniu 23 września 2019 roku zamieścił na platformie zakupowej Open Nexus dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_leszno zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-06-24 14:32 Anna Góra-Żymierska Zamawiający w dniu 24 czerwca 2019 roku zamieścił na platformie zakupowej Open Nexus dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_leszno informację z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-06-11 10:33 Anna Góra-Żymierska Zamawiający w dniu 11 czerwca 2019 roku zamieścił na platformie zakupowej Open Nexus dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_leszno Wyjaśnienia nr 2 do treści SIWZ, z dnia 11.06.2019 r.

Wyjaśnienia nr 2 z d [...].pdf

Załącznik 1a.jpg

Załącznik 4a.jpg

Załącznik 1b.png

Załącznik 2a.jpg

Załącznik 2b.jpg

Załącznik 3a.png

Załącznik 3b.png

2019-05-16 15:21 Anna Góra-Żymierska Zamawiający w dniu 16 maja 2019 roku zamieścił na platformie zakupowej Open Nexus dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_leszno Wyjaśnienia nr 1 do treści SIWZ, z dnia 16.05.2019 r.

Wyjaśnienia nr 1 z d [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta Wykonawcy - Tu zamieść podpisane załączniki kwalifikowanym podpisem z Twoją ofertą. Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione (więcej w instrukcji). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1655