Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.26.2019 Remont drogi gminnej „Klucze- ul. Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz. ewid. Klucze 1434/10, 1434/9, 1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4, 1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2019 14:34:00
Składania : 26-04-2019 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Remont drogi gminnej „Klucze- ul. Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz.ewid. Klucze 1434/10, 1434/9, 1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4,1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329.

o wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Remont drogi gminnej „Klucze- ul. Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz.ewid. Klucze 1434/10, 1434/9, 1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4,1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zgodnie z przedmiarem i kosztorysem nakładczym remontu drogi gminnej „Klucze- ul.Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz. ewid. Klucze 1434/10, 1434/9,1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4, 1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

termin wykonania zamówienia: 30.08.2019r.

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy.

warunki płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.

b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

-Kryteria oceny ofert: 100% cena,

- Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum36 miesięcy,

-Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

4. Istotne postanowienia umowne:

4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

Załączniki do zapytania :

- Druk oferty załącznik nr 1,

- Przedmiar i kosztorys nakładczy – załącznik nr 2.

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26.04.2019r.do godziny 09:00 w formie:

-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:-platformę zakupową.

Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

Remont drogi gminnej „Klucze- ul. Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz.ewid. Klucze 1434/10, 1434/9, 1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4,1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329.

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

IV. Do oferty należy załączyć:

-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,

-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 2- Przedmiar i kosztorys nakładczy.doc doc 76.5 2019-04-17 14:34:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - druk oferty.doc doc 21.5 2019-04-17 14:34:00 Przedmiot zamówienia
Załacznik nr 2- Przedmiar i kosztorys nakładczy.doc doc 76.5 2019-04-17 14:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont drogi gminnej „Klucze- ul. Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz. ewid. Klucze 1434/10, 1434/9, 1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4, 1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329. Remont drogi gminnej „Klucze- ul. Podgórna” nr drogi 120136K (nr dz. ewid. Klucze 1434/10, 1434/9, 1434/8, 1434/7, 1434/6, 1434/5, 1434/4, 1434/3, 1434/2) w miejscowości Klucze w km od 0+000 do 0+329.

Załacznik nr 2- Prze [...].doc

Załącznik nr 1 - dru [...].doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Przedmiar/kosztorys - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 2- Prze [...].doc

(0)
5 Termin wykonania zamówienia - 30.08.2019r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 389