Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana wierzchniej warstwy gleby na terenie wybiegów dla psów.

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2019 12:36:00
Składania : 15-04-2019 12:00:00
Otwarcia : 15-04-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, ogłasza zapytanie ofertowe na wymianę wierzchniej warstwy gleby na terenie wybiegów dla psów służbowych znajdującego się na terenie KWP w Poznaniu przy  ul. Taborowa 22 

Dane:6 sztuk wybiegów o łącznej powierzchni około 500 m2.Głębokość wymiany wierzchniej warstwy gleby: 20 cm.

Wszystkie wybiegi przedzielone są siatką ogrodzeniową. Wejścia na teren wybiegów posiadają szerokość 60-80 cm. W związku z powyższym występuje   brak możliwości wjazdu maszynami  na teren wybiegów.

Na terenie wybiegów rosną drzewa z wystającymi korzeniami.

Zakres prac:

- spulchnienie zbitej ziemi

- wywóz urobku i utylizacja

- dezynfekcja gruntu metodą ozonowania

- wwiezienie nowej ziemi

- zrównanie terenu

- prace muszą być wykonywane etapami- maksymalnie dwa kojce jednorazowo

- maksymalny przewidziany czas realizacji zamówienia- 7 dni

Wszystkie prace należy wykonać ręcznie z uwagi na występujące utrudnienia.

Termin realizacji zamówienia 24.05.2019 r.

Wymagania Wystawiającego:

Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

Termin realizacji zamówienia 24.05.2019r.

Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.

Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt utylizacji ziemi leżą po stronie wykonawcy.

Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.

Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.

Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad

Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu do wykonania prac

Dostawca, która niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu

Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.  

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana wierzchniej warswty gleby na terenie wybiegów dla psów. - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 390