Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.22.2019 „Naprawa dróg po zimie.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2019 11:01:00
Składania : 16-04-2019 09:00:00
Otwarcia : 16-04-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Naprawa dróg po zimie.”

o wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia: „Naprawa dróg po zimie.”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest naprawa dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Klucze.

W kosztorysie inwestorskim przyjęto do wyceny powierzchnię w ilości 250 m2 przy założeniu uzupełnienia mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości 5,00 cm.

W ofercie w cenie jednostkowej należy uwzględnić transport po terenie, odwóz gruzu oraz opłatę za utylizację asfaltu i gruzu.

Szacunkowa ilość mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania przy założeniu średniej grubości 5,00 cm wynosi 32,8 t.

Rozliczenie odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. Załącznikiem do kosztorysu powykonawczego będzie szczegółowe zestawienie wykonanych napraw z podaniem ilości wbudowanej masy.

Przed przystąpieniem do robót Zamawiający wskaże Wykonawcy drogi,których dotyczy zamówienie.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

termin wykonania zamówienia: 10.06.2019r.

okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.

warunki płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.

b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

-Kryteria oceny ofert: 100% cena,

-Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum12 miesięcy,

-Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

4. Istotne postanowienia umowne:

4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

Załączniki do zapytania :

- Druk oferty załącznik nr 1,

- Przedmiar i kosztorys nakładczy – załącznik nr 2.

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 16.04.2019r.do godziny 09:00 w formie:

-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:-platformę zakupową.

Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:„Naprawa dróg po zimie.”

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

IV. Do oferty należy załączyć:

-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,

-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - druk oferty 22.doc doc 18.5 2019-04-10 11:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Przedmiar i kosztorys nakładczy.doc doc 26.5 2019-04-10 11:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Przedmiar i kosztorys nakładczy.doc doc 26.5 2019-04-10 11:01:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Naprawa dróg po zimie.” „Naprawa dróg po zimie.”

Załącznik nr 1 - dru [...].doc

Załącznik nr 2 - Prz [...].doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 12 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Termin realizacji zamówienia - 10.06.2019 r., proszę potwierdzić (0)
5 Przedmiar/kosztorys - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Prz [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 494