Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-04-2019 11:01:00 |
Składania : | 16-04-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-04-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Naprawa dróg po zimie.”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia: „Naprawa dróg po zimie.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest naprawa dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Klucze.
W kosztorysie inwestorskim przyjęto do wyceny powierzchnię w ilości 250 m2 przy założeniu uzupełnienia mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości 5,00 cm.
W ofercie w cenie jednostkowej należy uwzględnić transport po terenie, odwóz gruzu oraz opłatę za utylizację asfaltu i gruzu.
Szacunkowa ilość mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania przy założeniu średniej grubości 5,00 cm wynosi 32,8 t.
Rozliczenie odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. Załącznikiem do kosztorysu powykonawczego będzie szczegółowe zestawienie wykonanych napraw z podaniem ilości wbudowanej masy.
Przed przystąpieniem do robót Zamawiający wskaże Wykonawcy drogi,których dotyczy zamówienie.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
termin wykonania zamówienia: 10.06.2019r.
okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.
b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
-Kryteria oceny ofert: 100% cena,
-Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,
-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum12 miesięcy,
-Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
- Przedmiar i kosztorys nakładczy – załącznik nr 2.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 16.04.2019r.do godziny 09:00 w formie:
-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:-platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:„Naprawa dróg po zimie.”
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,
-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty