Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2019 12:34:00 |
Składania : | 15-04-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszam do składania ofert na realizację zadania pn.:
Konserwacja oraz serwis elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiekcie Urzędu Dozoru Technicznego
w Warszawie przy ul. Szczęśliwickiej 34 (w okresie 24 miesięcy)
Zakres i opis zadania oraz warunki jego realizacji zawierają załączniki nr 1 i 2 do zapytania ofertowego. Ponadto, przed złożeniem oferty zalecane jest odbycie wizji lokalnej w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, co możliwe jest po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania (osoba do kontaktu: Paweł Igielski, tel. 22/57 22 303).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga m.in.:
- warunki płatności: przelew 28 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.05.2021 r.
- wszelkie dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy
- gwarancja: 12 miesięcy na wykonane prace serwisowe
Podane ceny winny zwierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-04-15 09:31 | Paweł Igielski |
Szanowni
Państwo Zamawiający informuje o zbliżającym się terminie zakończenia zbierania ofert w przedmiotowym postępowaniu, który upływa w dniu dzisiejszym, tj. 15.04.2019 r. o godz. 12.00. Z poważaniem, Paweł Igielski |
Komunikaty