Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-04-2019 13:44:00 |
Placing offers : | 17-04-2019 15:00:00 |
Offers opening : | 17-04-2019 15:15:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15,26 – 006 Nowa Słupia zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn. „Budowa przepompowni kontenerowej w celu zapewnienia mieszkańcom Pokrzywianki Górnej stałego ciśnienia wody".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Należy zaprojektować i wybudować w/w obiekt zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszystkimi przepisami przewidzianymi prawem przy realizacji tego typu obiektu. Ponadto Wykonawca powinien w imieniu Zamawiającego uzyskać wszystkie niezbędne decyzje konieczne do wybudowania w/w obiektu oraz oddania go do użytkowania.
1. Proponowana lokalizacja obiektu na sieci wodociągowej Ø 90 PVC w miejscowości Pokrzywianka Górnana działce Nr 23 (Charakter własności działki: Gmina Nowa Słupia).
2. Aktualne ciśnienie wody w miejscu lokalizacji przepompowni wynosi 0.5 MPa (rzędna terenu 280 m n.p.m. ), najwyższy punkt terenu to rzędna 318,9 mn.p.m. - różnica wysokości to 38.9 m. Zestaw hydroforowy należy dobrać w taki sposób żeby ciśnienie w najwyższym punkcie wynosiło min. 0,3 MPa. Ilość pomp w zestawie – 2 szt.
3. Należy uwzględnić montaż około 6 reduktorów ciśnienia.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przestrzeganiem warunków BHP oraz zgodnie z wszystkimi przepisami przewidzianymi prawem przy wykonywaniutego typu prac.
5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
-Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.
-Wymagany termin związania ofertą: 30 dni.
Warunki udziału:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.
2. Funkcjonalność w/w obiektu zgodnie z polskimi normami.
3. Dokumentację projektową należy opracować wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem inwestorskimi przedmiarami robót. Do Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń w tym prawomocnego pozwoleniana budowę.
4.Dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym.
5. Podstawą do wystawienia faktury końcowej jest podpisanie przez obie strony protokołu odbioru końcowego.
6. Wykonawca robót jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu umowy, stwierdzone w toku czynności odbioru końcowego i powstałe w okresie rękojmi.
7. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot Umowy, liczony od dnia odbioru końcowego.
8. Inne warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawcy ubiegających się o udzielenie zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie (czyli doprowadzenie do wystawienia protokołu odbioru końcowego) bez uwag lub równoważnego dokumentu w okresie 5 ostatnich lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych na wykonanie podobnego zamówienia na kwotę 50 000,00 zł każde.
b) zaakceptują warunki projektu umowy. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
-formularz ofertowy,
-dokumenty zawarte w pkt 8 ppkt a i b,
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami: najniższa cena.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
3. Sprawdzanie wiarygodności ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej. w terminie do dnia 17.04.2019 r. do godz. 15.00.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2019-04-29 11:05 | Justyna Górecka |
Zapytanie
ofertowe
został
rozstrzygnięte
w
dniu
29.04.2019
r. Wybrano ofertę z najniższą ceną firmy: PTP EKWOD Sp. z o.o., ul. Rolna 6, 25-419 Kielce za kwotę 105.000,00 zł netto |
Announcements