Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Faustyna Piaska 5 w Płocku – III – etap – segment A – II piętro

Dominika Rucińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2019 09:27:00
Składania : 28-03-2019 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

WZP.271.2.38.2019DR                                                                                                                        Płock, 18.03.2019 r.

Ogłoszenie o wartości do 30 000 euro.

ZAMAWIAJĄCY- Gmina-Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1, 09-400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia pn:„Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Faustyna Piaska 5 w Płocku – III – etap –segment A – II piętro”.


I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- wraz z załącznikami oraz wzór umowy.

II.Oferent musi wykazać, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia,tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych –kierownik branży elektrycznej.

Uwaga! Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu kopii uprawnień wyżej wymienionych osób potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

III.Termin realizacji:17.06.2019-20.08.2019r.

IV.Gwarancja jakości Zamawiający wymaga, aby na zrealizowane roboty budowlane wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

V.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Oferent,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy.

VI.Kryterium oceny ofert- Cena 100%

VII. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

VIII. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa go do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

IX. Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

X. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt VII i VIII.

XI. Przetarg, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.

XIII.Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i/lub pisemnej.

XIV. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie maja przepisy kodeksu cywilnego.

XV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

a) w zakresie przedmiotu zamówienia Zdzisław Grabowski– Referat Remontów , tel. (24) 367-16-66.

b) w zakresie spraw formalnych Dominika Rucińska – Wydział Zamówień Publicznych, tel. (24) 367–15-77. 


Uwaga!Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
EIP-168 Projekt.pdf pdf 21439.84 2019-03-18 09:27:00 Postępowanie
klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 67.84 2019-03-18 09:27:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 83.85 2019-03-18 09:27:00 Postępowanie
Scan ZS 1- seg. A - II - piętro.jpg jpg 629.3 2019-03-18 09:27:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 3558.46 2019-03-18 09:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-03-29 11:02 Dominika Rucińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert tj. 28.03.2019 r. do godz. 11:00 wpłynęły 2 oferty:
Oferta 1. BCS Balcerzak, Holisz, Jaworski Spółka Jawna
za cenę brutto 90.651,00 zł
Oferta 2 SYSTAL Cieśliński Andrzej
za cenę brutto 116.850,00 zł

Za najkorzystniejszą uznano Oferta 1. BCS Balcerzak, Holisz, Jaworski Spółka Jawna, za cenę brutto 90.651,00 zł.
2019-03-19 09:52 Dominika Rucińska Zamawiający informuje, iż wizja lokalna odbędzie się 20.03.2019r. o godz. 13:30.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku SP 2 należy podać cenę za całość zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik branży elektrycznej. - proszę potwierdzić dysponowanie (0)
3 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy. - proszę podać formę wniesienia zabezpieczenia (np. w pieniądzu, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) (0)
4 Numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, która będzie wystawiona w moim imieniu, jest rachunkiem,dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. 2018 r. poz.2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT. - Proszę o wpisanie odpowiednio: TAK JEST lub NIE JEST (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 711