Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd i czyszczenie przewodów kominowych w siedzibie UDT w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 34.

Beata Korniecka
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2019 15:16:00
Składania : 20-03-2019 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na przegląd i czyszczenie przewodów kominowych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szczęśliwickiej 34 w  Warszawie.

Zamawiający wymaga wypełnienia Formularza cenowego - tj. załącznika nr 1 oraz załączenie go do złożonej oferty.

Przedmiotem zamówienia są prace polegające na: 

1. sprawdzeniu przewodów kominowych podwzględem drożności i ciągu kominowego,

2. sprawdzeniu, na podstawie obowiązujących przepisów, prawidłowości podłączeń z  przewodami, polegające na wykonaniu wszystkich czynności pozwalających na stwierdzenie, czy działają one sprawnie oraz czy spełniają warunki upoważniające do korzystania z  podłączonych do nich urządzeń,

3. sporządzeniu i przedłożeniuZamawiającemu opinii (w formie protokołu) oceniającej stan przewodów oraz podłączeń według rodzajów urządzeń wraz z rysunkiem (rzut dachu) obrazującym ilość i rodzaj przewodów objętych badaniem,

4. usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów spalinowych od palenisk opalanych paliwem gazowym.  

Przewody kominowe– 1727 mb.   Podłączenia wentylacyjne – 137 szt.

Dwie kotłownie gazowe (trzy kotły gazowe), pomieszczenie kuchni. 

Wykonanie prac wymienionych:w pkt. 1, 2, 3,  – raz w  roku – w miesiącu wrześniu 2019 r.,w pkt. 4 – dwa razy w roku, do 31 maja oraz do 30 listopada 2019 r., na podstawie zlecenia.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru wykonanych prac.

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

 - termin ważności oferty: minimum 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Uwaga! Do oceny ofert stosowane będą następujące kryteria oceny:1.Kryterium ceny o wadze 90 %. 2. Kryterium zatrudnienia o wadze 10 %.

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,  
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),  
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego (przegląd i czyszczenie przewodów kominowych) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22/57 22 346.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1_UDT_Formularz cenowy.pdf pdf 276.79 2019-03-13 15:16:00 Postępowanie
zal. nr 2-OSWIADCZENIE_RODO.pdf pdf 314.53 2019-03-13 15:16:00 Postępowanie
zał. nr 3_oświadczenie o zatrudnieniu.pdf pdf 293.4 2019-03-13 15:16:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd przewodów kominowych Łączna wartość oferty 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0417 PLN, EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - do 31.05.2019 r, do 30.11.2019 r. wrzesień 2019 r. proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - min. ….. miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
6 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
7 Zatrudnienie 10% Wykonawca może zadeklarować skierowanie do wykonania przedmiotu zamówienia osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, wówczas otrzyma w tym kryterium dodatkowe punkty (przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich warunków określonych w tym kryterium). W przypadku skierowania do wykonania przedmiotu zamówienia min. 1 osoby lub większej liczby osób na umowę o pracę, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 10 pkt. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 3_oświadczen [...].pdf

(0)
8 Rodzaj konta bankowego wskazanego na fakurze - Oświadczenie o rodzaju posiadanego rachunku bankowego: W związku z zapisami Ustawy o zmianie ustawy o podatku VAT oraz niektórych innych ustaw z dnia 15 grudnia 2017 r. (Dz. U. 2018 poz. 62) od dnia 1 lipca 2018 roku wprowadzony zostaje mechanizm podzielonej płatności tzw. „split payment”. Generalną zasadą jest stosowanie przez UDT ww. mechanizmu w stosunku do wszystkich podmiotów, które jemu podlegają. W nawiązaniu do powyższej zmiany prosimy o odpowiedź na pytanie: czy Państwa rachunek bankowy jest rachunkiem ROR/ nie jest rachunkiem ROR? (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 439