Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych dróg powiatowych.

Natalia Jaworek
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2019 10:18:10
Składania : 14-03-2019 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Powiat Kamiennogórski zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych dróg powiatowych.

Dostawa emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych dróg powiatowych.
Przedmiotem zamówienie jest dostawa emulsji asfaltowej klasy C65 B3 PU/RC (K1-65) – kationowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65 % wyprodukowana z asfaltu drogowego o klasie indeksu rozpadu 3, przeznaczona do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych dróg obciążonych ruchem KR-1 do KR-4. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w normie europejskiej PN-EN 13808:2013 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”.
Zamawiający zakupi przedmiotową emulsję asfaltową w ilości 40 Mg. Podana ilość jest ilością maksymalnego zapotrzebowania Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania. Odbiór emulsji uzależniony również będzie od panujących warunków atmosferycznych, co oznacza, że w przypadku, gdy warunki będą nieodpowiednie, nie będzie ona odbierana od Dostawcy. Zamawiający wyznacza miejsce odbioru emulsji asfaltowej w Kamiennej Górze (58-400) przy ul. Towarowej 43.
Dostawca będzie zobowiązany do załadowania zbiornika o pojemności 10 000 litrów w miejscu oraz ilości wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie z Dostawcą ilości oraz termin odbioru emulsji w formie pisemnych lub ustnych zleceń. Dostawca zobowiązany będzie do realizacji zlecenia w terminie do 3 dni od dnia jego złożenia. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych dostarczonego asortymentu Zamawiający powiadomi niezwłocznie o fakcie ich istnienia Dostawcę, który w terminie do 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji dostarczy towar zgodny odpowiednio, co do jakości lub ilości. Koszty transportu należy ująć w cenach jednostkowych materiałów.
Zamawiający jest obowiązany do zapłacenia Dostawcy kwoty faktury w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
Do każdej dostarczonej partii materiału Dostawca będzie zobowiązany przedstawić zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczana emulsja odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

Oczekiwany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019 r.


Z poważaniem
Natalia Jaworek
Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Ul. Wł. Broniewskiego 15
58-400 Kamienna Góra
Tel. 75 645 01 02

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 emulsja asfaltowa - 40 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 3 dni od dnia złożenia zapotrzebowania, proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 389