Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Przebudowa drogi Szubin, ul. Wł. Mączkowskiego i jej przedłużenie w Smolnikach – dokumentacja.”

Magdalena Zygowska
Urząd Miejski w Szubinie Oddział: Referat Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2019 13:18:00
Składania : 20-03-2019 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

NAZWA ZADANIA

„Przebudowa drogi Szubin, ul. Wł. Mączkowskiego i jej przedłużenie w Smolnikach – dokumentacja.” 

I. ZAMAWIAJĄCY GMINA SZUBINA
adres: ul.Kcyńska 12, 89-200 Szubin
Tel. 52/391-07-00 Fax. 52/ 384-80-71
Strona WWW:www.bip.szubin.pl,  e-mail:  um@szubin.pl   

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
• Procedura prowadzona jest w trybie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progu ustalonego na podstawie art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
• Podstawa prawna udzielenia zamówienia: Zarządzenie nr 0050.1.7.2017 Burmistrza Szubina z dnia 27 stycznia2017r. w sprawie „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Urzędzie Miejskim w Szubinie”.
• W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia1964 r. Kodeks cywilny.   

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie map do celów projektowych dla przedmiotu zamówienia. Realizacja zadania planowana jest od ul. 21 Stycznia w Szubinie do działki nr 363/1 oraz oddziałki nr 441/3 do działki nr 441/8 w Smolnikach o łącznej długości ok. 1670mb;
2) Uzyskanie map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów dla terenu objętego przedmiotem zamówienia;                                                                                                                     
3) Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;       
4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia lub opinii o braku konieczności uzyskania decyzji środowiskowych;  
5) Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego;     
6) Wykonanie projektu budowy kanalizacji teletechnicznej w projektowanym ciągu drogi;                                                       
7) Wykonanie projektu odwodnienia powierzchniowego, w tym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli będzie wymagane);
8) Przygotowanie niezbędnych dokumentów geodezyjnych dotyczących wydzielenia działek wraz z ich wydzieleniem;
9) Opracowanie projektu oświetlenia drogowego;  
10) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagane);
11) Przygotowanie planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwoleń na wycinkę. Poza wymaganymi przepisami prawa materiałami plan wycinki powinien zawierać:
a) plan sytuacyjny drogi z zaznaczonymi drzewami i krzewami przeznaczonymi do wycinki wraz z podaniem przyczyny usunięcia szczególnie w przypadku, jeśli nie wynika ona z kolizji z geometrią drogi (np. z kolizji z infrastrukturą podziemną),      
b) zestawienie tabelaryczne wraz z podaniem gatunków i obwodów wycinanych drzew oraz powierzchnią wycinanych krzewów jak również przyczyną ich usunięcia;
12) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zezwoleń;
13) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
14) Opracowanie dokumentacji projektowej na niezbędną przebudowę istniejącej infrastruktury podziemnej i naziemnej;
15) Opracowanie projektu budowy chodnika po jednej stronie drogi;
16) Opracowanie projektu pieszo-jezdni;
17) Wykonanie projektu przebudowy drogi z uwzględnieniem istniejących zjazdów na posesje mieszkańców;
18) Opracowanie projektu budowlanego;
19) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownego pozwolenia na przebudowę, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
20) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu;
21) Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na okres realizacji robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu;  
22) Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski należy opracować na etapy uzgodnione z Zamawiającym;
23) Opracowanie projektu wykonawczego;
24) Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
25) Przeniesienie majątkowych praw autorskich oraz świadczenie nadzoru autorskiego przez okres realizacji inwestycji;
26) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich na każdym etapie zamówienia, w tym podział na etapy robót.

2. W dokumentacji projektowej należy ująć:
1) Projekt przebudowy drogi o łącznej długości 1 670 m, w tym projekt pieszo-jezdnia
2) Projekt odwodnienia
3) Projekt budowy chodnika   
4) Projekt budowy kanału technologicznego   
5) Projekt budowy oświetlenia ulicznego

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

do 31.07.2020 r.  

V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW
•  Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują poprzez platformę zakupową.
• Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, przesyłając je za pośrednictwem Platformy zakupowej.
• Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić je bez odpowiedzi.
•  Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest: Mateusz Pieczyński, tel. 52 391 07 59. 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
• Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
• Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: oferta, co do formy i treści spełnia wymagania określone w niniejszym zaproszeniu, oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie a wszystkie pozycje w ofercie zostały wycenione.
• Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.  

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
• Ofertę należy złożyć do godziny 12:00 dnia 20.03.2019r.
• Oferta, złożona przez Wykonawcę, po upływie wymaganego terminu nie będzie brana pod uwagę w trakcie oceny i porównania ofert. 

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
• Dla porównania ofert zamawiający przyjmie łączną cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).
• W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia niniejszego zaproszenia takie jak nabycie praw autorskich, wykonanie wszelkich opracowań, czynności oraz przeprowadzenie niezbędnych postępowań koniecznych do zrealizowania przedmiotu umowy, niezależnie od tego, czy działania te zostały przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Uzyskanie wszelkich opinii i uzgodnień.
• Wykonawca zobowiązany jest wycenić odrębnie wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej i koszt wydzielenia jednej działki. 

IX. WARUNKI FORMALNE
• Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje – uprawnienia tj.: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
• Wykonawca oświadczy, że zapoznał się z zaproszeniem do składania ofert i z istotnymi warunkami umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
• Wykonawca oświadczy, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.
• Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia w terminie do 31.07.2020. 

X. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY
• Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą łączną cenę brutto.  
• Brak pozytywnego potwierdzenia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków formalnych, spowoduje odrzucenie oferty.

XI. ZAŁĄCZNIKI
• wzór umowy
• zakres inwestycji
• mapy zasadnicze  

Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert lub niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyny. 

W przypadku pytań technicznych / merytorycznych, proszę o kontakt z Panem Mateuszem Pieczyńskim pod nr tel. 52 391 07 59. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus pod nr +48 61 679 19 00, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapy zasadnicze.zip zip 2694.24 2019-03-08 13:18:00 Postępowanie
Zakres inwestycji.png png 561.65 2019-03-08 13:18:00 Postępowanie
WYKAZ OSÓB.docx docx 13.78 2019-03-08 13:18:00 Kryterium
umowa.doc doc 119.5 2019-03-08 13:18:00 Kryterium
wzór umowy.doc doc 120 2019-03-08 13:18:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej - 1 komplet Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200, Szubin
(0)
2 Wydzielenie działki - 1 szt. Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200, Szubin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie zawartym w umowie tj. do 31 lipca 2020 r. Proszę potwierdzić. (0)
3 Dysponowanie potencjałem osobowym - Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje – uprawnienia. Na potwierdzenie Wykonawca załączy skan wypełnionego wykazu osób. Proszę potwierdzić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ OSÓB.docx

(0)
4 Klauzula informacyjna - Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu. Proszę potwierdzić. (0)
5 Wycena oferty - Wykonawca oświadcza, że w cenie oferty uwzględnił wszystkie koszy związane z realizacją zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
6 Warunki umowy - Wykonawca zapoznał się ze wzorem istotnych postanowień umowy oraz zaproszeniem do składania ofert i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń. Proszę potwierdzić.

wzór umowy.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 811