Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym LAMPY OPERACYJNE I ZABIEGOWE w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR

Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2019 11:33:00
Składania : 28-03-2019 10:00:00
Otwarcia : 28-03-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 roku Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk "Wyślij wiadomość" dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

- zadawania pytań do SIWZ,

- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty,

- przesłania innych wiadomości

Jeśli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z centrum Wsparcia Klienta platforma zakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert na pakiety Nie dopuszcza składania ofert w obrębie pakietów.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.pdf pdf 1759.06 2019-02-19 11:33:00 Postępowanie
Specyfikacja.pdf pdf 7547.66 2019-02-19 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.docx docx 99.81 2019-02-19 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.docm docm 125.7 2019-02-19 11:33:00 Postępowanie
załącznik nr 3- projket umowy.docx docx 105.71 2019-02-19 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.docx docx 78.61 2019-02-19 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ -pakiet nr 1 lampa jednoczaszowa.doc doc 160 2019-02-19 11:33:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1b do SIWZ -pakiet nr 2 lampa dwuczaszowa.doc doc 162 2019-02-19 11:33:00 Przedmiot zamówienia
Pytanie nr 1.pdf pdf 1933.86 2019-03-05 06:37:38 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 2.pdf pdf 1128.2 2019-03-05 06:37:44 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 6.pdf pdf 228.95 2019-03-14 07:54:07 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 3.pdf pdf 698.79 2019-03-11 08:21:11 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 5.pdf pdf 641.77 2019-03-11 08:21:17 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 4.pdf pdf 358.45 2019-03-12 06:31:20 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 289.77 2019-03-28 12:29:45 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 1493.25 2019-04-16 08:54:14 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku.pdf pdf 453.72 2019-04-08 07:32:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-04-16 08:54 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2019-04-08 07:32 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu ogłoszenie o wyniku

ogłoszenie o wyniku. [...].pdf

2019-03-28 12:29 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2019-03-14 07:54 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 6

Pytanie nr 6.pdf

2019-03-12 10:02 Dział Zamówień Publicznych Dział zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w związku z wymogiem składania ofert przetargowych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zwraca się z uprzejmą prośbą, aby w trakcie zapisywania dokumentów oraz certyfikatu podpisu elektronicznego w nazwie plików nie umieszczać polskich znaków.
Prosimy również, ze względu na różne programy do kompensacji plików, aby certyfikat podpisu elektronicznego został zapisany tak jak plik, którego dotyczy, co nie spowoduje komplikacji z jego odszyfrowaniem.
2019-03-12 10:02 Dział Zamówień Publicznych Dział zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w związku z wymogiem składania ofert przetargowych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zwraca się z uprzejmą prośbą, aby w trakcie zapisywania dokumentów oraz certyfikatu podpisu elektronicznego w nazwie plików nie umieszczać polskich znaków.
Prosimy również, ze względu na różne programy do kompensacji plików, aby certyfikat podpisu elektronicznego został zapisany tak jak plik, którego dotyczy, co nie spowoduje komplikacji z jego odszyfrowaniem.
2019-03-12 06:31 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu odpowiedź na pytanie nr 4

Pytanie nr 4.pdf

2019-03-11 08:21 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu odpowiedzi na pytania nr 3 i 5

Pytanie nr 3.pdf

Pytanie nr 5.pdf

2019-03-05 06:37 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu odpowiedzi na pytanie nr 1 i 2

Pytanie nr 1.pdf

Pytanie nr 2.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pakiet nr 1 Lampa sufitowa zabiegowa

Załącznik nr 1a do S [...].doc

3 szt. - (0)
2 Pakiet nr 2 Lampa operacyjna sufitowa

Załącznik nr 1b do S [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 60 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Ocena techniczna 20% Sprzęt oceniany będzie na podstawie parametrów określonych w ofercie przetargowej. Ocena sprzętu nastąpi w II etapach. tj: - sprawdzenie warunków granicznych jako bezwzględnie wymaganych, ich niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty, - oraz analiza parametrów ocenianych, którym jest przypisana punktacja określona w załącznikach nr 1a i 1b (Pakiet nr 1, Pakiet nr 2) do SIWZ. Liczba punktów przyznana oferentowi w danym parametrze będzie zależna od potwierdzenia przez niego spełnienia wymaganych parametrów i oceniana wg wzoru. (0)
5 Okres gwarancji 15% Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Dłuższy będzie oceniany wg wzoru. (0)
6 Termin dostawy 5% Maksymalny wymagany termin dostawy wynosi 6 tygodni. Krótszy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 927