Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz Domu Ludowego w Lisowie

Maciej Jastrząb
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2019 10:57:53
Składania : 13-02-2019 14:00:00
Otwarcia : 13-02-2019 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz Domu Ludowego w Lisowie”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń Domu Ludowego w Lisowie, 38-242 Skołyszyn, Lisów 172 (dz. nr ewid. 569, 568/1). 

W ramach zamówienia należy m.in. wykonać: 

Część 1: 

 ·        Wyburzenie miejsca po kominku oraz demontaż starychdrzwi drewnianych wraz z ościeżnicami (2szt); 

 ·        Montaż nowych drzwi wejściowych na sale wraz zościeżnicą (1 szt); 

 ·        Gipsowanie i malowanie ścian (ok. 263 m2) orazsufitów (ok. 107 m2); 

 ·        Malowanie farbą olejną słupów stalowych o wysokości295cm Ø=15cm (4 szt.); 

 ·        Odnowienie parkietu poprzez cyklinowanie,impregnację środkiem typu Kapon oraz trzykrotne lakierowanie środkiem Domalux Extra Hard lub równorzędnym (ok. 185 m2) wraz z montażem listew (ok. 85 mb) oraz uzupełnieniem ewentualnychuszkodzeń parkietu; 

 ·        Demontaż starej barierki i wykonanie nowej ze stalinierdzewnej o wymiarach 110cm+290cm i wysokości 120cm przy zejściu do kuchni; 

 ·        Rozebranie istniejącej drewnianej okładziny schodóworaz wykonanie nowej z płytek (ok. 19m2) wraz z cokolikiem (ok. 44mb); 

 ·        Gipsowanie i malowanie ścian i sufitów klatekschodowych i przedsionka (ok.60m2); 

 ·        Wykonanie tynku mozaikowego na klatkach schodowychi przedsionku do wysokości 1,50m (ok. 50m2); 

 ·        Wymiana oświetlenia; 

 ·        Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych wwyniku prowadzonych robót; 

Część 2: 

 ·         Wykonanie docieplenia dachu na bocznej sali tj. demontaż istniejącejboazerii drewnianej (wraz z utylizacją), ułożenie folii paroprzepuszczalnej,dwóch warstw wełny (gr 15cm i 10cm), folii paroszczelnej, zabudowaniedocieplenia płytą gipsowo-kartonową, szpachlowanie i malowanie (ok. 100m2);

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 

W przypadku braku środków na sfinansowanie całości zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z Części 2 tj. z wykonania docieplenia dachu na bocznej sali.

Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania remontu pomieszczeń w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić  w złożonej ofercie. 

Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19). 

Termin wykonania zamówienia: do 12 kwietnia 2019 r. 

Sposób złożenia i sporządzenia oferty: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn,  do dnia:  13 lutego 2019 r.  do godz. 14:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00; 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 691.78 2019-02-05 10:57:53 Postępowanie
Zał.Nr 4 - dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 9506.44 2019-02-05 10:57:53 Postępowanie
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 91.5 2019-02-05 10:57:53 Kryterium
Zał.Nr 1 - formularz oferty.doc doc 66.5 2019-02-05 10:57:53 Kryterium
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 42.88 2019-02-05 10:57:53 Kryterium
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 313.99 2019-02-19 08:10:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-02-19 08:10 Maciej Jastrząb W załączniku informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całość zamówienia Cena obejmująca całość zamówienia 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury - proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do 12 kwietnia 2019 r. (0)
4 Projekt umowy - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
5 Formularz oferty - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - formularz [...].doc

(0)
6 Wykaz cen - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego wykazu cen (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1a - wykaz ce [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 580