Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.112.2018 „Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na terenie Gminy Klucze w miejscowości Kwaśniów Górny dz. nr ew. gr. 1686 ”.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2018 09:18:05
Składania : 17-12-2018 10:00:00
Otwarcia : 17-12-2018 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na zadanie pn: „Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na terenie Gminy Klucze w miejscowości Kwaśniów Górny dz. nr ew. gr. 1686 ”.

o wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia:„Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na terenie Gminy Klucze w miejscowości Kwaśniów Górny dz. nr ew. gr. 1686 ”.

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na działce nr ew. gr 1686 w miejscowości Kwaśniów Górny. Dzikie wysypisko ma powierzchnię ok. 800 m2 , wysokość ok. 0,85 m. Działka na której znajduje się dzikie wysypisko jest własnością Gminy Klucze. Odpady zgromadzone na powyższej działce to zmieszane odpady komunalne.Zadanie będzie polegało na zebraniu odpadów, uporządkowaniu miejsca w którym znajduje się dzikie wysypisko śmieci, transporcie odpadów i ich utylizacja na składowisku odpadów. Wykonanie tych prac może zostać zlecone tylko firmie prowadzącej działalność w zakresie zbiórki i transportu odpadów.

Zamawiający wskaże wybranemu w postępowaniu Wykonawcy dokładną lokalizację wysypiska podlegającego usunięciu podczas wizji lokalnej.

2.Podstawą rozliczenia usługi tj. wystawienia faktury VAT, będzie protokół odbioru potwierdzający zebranie i wywóz odpadów oraz dokumenty:

-karta odpadów,

-oświadczenie wykonawcy o przekazaniu odpadów do utylizacji,

Należność będzie płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 3 dni od daty otrzymania faktury VAT wraz z w/w dokumentami.

terminy wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 27.12.2018 r.

okres gwarancji: ----

warunki płatności :

1.  Podstawą rozliczenia usługi tj. wystawienia faktury VAT, będzie protokół odbioru potwierdzający zebranie i wywóz odpadów oraz dokumenty:

-karta odpadów,

-oświadczenie wykonawcy o przekazaniu odpadów do utylizacji,

Należność będzie płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 3 dni od daty otrzymania faktury VAT wraz z w/w dokumentami.

a) Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego nastąpi w terminie do 3 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 3 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

b) Dopuszcza się płatności częściowe, nie częściej niż raz na miesiąc.

c) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

d) Wynagrodzenie ryczałtowe, obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

3.Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

Ofertę może złożyć Wykonawca, który spełni łącznie następujące warunki:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

a)aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.Dz.U.2018.992ze zm,)

b)aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Klucze,w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości porządku w gminach (t.j. Dz.U.2018.1454);

Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów.

Brak spełnienia warunków spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wezwania do złożenia wyjaśnień skierowanego do Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn pojawią się wątpliwości, co do poprawności przedstawionych dokumentów.

Do oceny spełnienia powyższych warunków niezbędne jest dołączenie do oferty potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem kopii:

-Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

-Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Klucze.

-Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.

4. Istotne postanowienia umowne:

Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu umowy zwłaszcza w zakresie:

1.Zgodności z niniejszą umową i złożoną ofertą.

2.Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.

3.Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 Załączniki do zapytania :

- Druk oferty załącznik nr 1

III. Forma złożenia oferty

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 17.12.2018r do godziny 10:00wformie:

- pisemnej(osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:-platformę zakupową.

Opakowanie musi zostać opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

Oferta na zadanie pn: „Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na terenie Gminy Klucze w miejscowości Kwaśniów Górny dz. nr ew. gr. 1686 ”.

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Do oferty należy załączyć:

1. Druk oferty.

2. Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.

3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

4. Potwierdzone przez oferenta za zgodność z oryginałem kopie :

-Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Klucze.

-Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.

W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik nr 2 oświadczenie 112.doc doc 32 2018-12-13 09:18:05 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 formularz oferty 112.docx docx 17.38 2018-12-13 09:18:05 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na terenie Gminy Klucze w miejscowości Kwaśniów Górny dz. nr ew. gr. 1686 ”. „Likwidacja dzikiego wysypiska zlokalizowanego na terenie Gminy Klucze w miejscowości Kwaśniów Górny dz. nr ew. gr. 1686 ”.

Zalacznik nr 2 oświ [...].doc

załącznik nr 1 formu [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 3 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 27.12.2018r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 926