Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2018 09:17:28 |
Składania : | 11-12-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Wydział Technicznego Wsparcia Systemu Powiadamiania Ratunkowego Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji zaprasza do złożenia oferty na zakup 5 szt. routerów Opengear ACM7004-2-LMR:
OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty przyjęcia zamówienia do realizacji przez Wykonawcę.
2) Forma płatności: przelew
3) Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
4) Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. koszty transportu/przesyłki, podatki, cła itp. leżą po stronie Wykonawcy.
5) Sprawdzanie ofert oraz wybór ofert odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
6) Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy oraz musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP.
7) Wymagana jest gwarancja na okres minimum 12 miesięcy.
8) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a Wykonawcom z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Zapytanie ofertowe nr 23/WTWSPR/BŁiI/2018 w załączeniu.
Osoba do kontaktu w zakresie technicznym: Łukasz Mariański, tel. (22) 60-562-93
Komunikaty