Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług serwisowych i pogwarancyjnych od 01.01.2019 do 31.12.2019. Usługi dotyczą zasilacza UPS Smart VT20kVA (SUVTP20KHB4 + SUVTBXR2B6S)

Rafał Zawadzki
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2018 12:21:08
Składania : 05-12-2018 13:00:00
Otwarcia : 05-12-2018 13:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wykonawców do składania ofert na wykonywanie usług wg poniższych wymagań. 

Informacje podstawowe:

  1. Usługi dotyczą zasilacza UPS Smart VT20kVA (SUVTP20KHB4 + SUVTBXR2B6S). Zasilacz uruchomiono 11.09.2009.
  2. W zasilaczu zainstalowano moduły bateryjne SURT20KVA 40 szt. modułów składających się na 10 x SYBT4.
  3. Moduły bateryjne zostały zainstalowane po wymianie poprzednich w dniu 30.12.2016r.
  4. Zasilacz znajduje się obecnie pod opieką serwisową do 31.12.2018r.
  5. Urządzenie jest dostępne do oględzin na miejscu w godzinach 08:00 - 16:00 po wcześniejszym zadeklarowaniu wizyty.
  6. Miejsce eksploatacji: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.

Szczegółowewarunki prowadzenia serwisu: 

  1.   Zgłoszenie awarii telefoniczne, pocztą elektroniczną z potwierdzeniem e-mailem, 
  2.  Czas reakcji serwisu 6 godzin (rozumiany, jako pojawienie się ekipy serwisowej w obiekcie), 
  3.   Usunięcie przyczyn awarii krytycznej w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii; 
  4.  W przypadku braku w magazynie podzespołów niezbędnych do usunięcia awarii i konieczności sprowadzenia ich od producenta czas naprawy wynosi 14 dni. 
  5.  W przypadku zaistnienia takiej sytuacji na żądanie Zamawiającego podstawiony zostanie sprzęt zastępczy o parametrach pozwalających na zasilenia obiorów technologicznych.

Konsultacje i przeglądy techniczne, w ramach przeglądów technicznych serwisant zobowiązuje się do wykonania następujących czynności w min. raz na kwartał:

  1. Czyszczenie i konserwacja podzespołów urządzeń objętych umową,
  2. Pomiar parametrów urządzeń i ich regulację wg. potrzeb,
  3. Ocena stanu wentylatorów,
  4. Kontrola elementów połączeniowych,
  5. Kontrola akumulatorów,
  6. Test rozładowania baterii,
  7. Kontrola podzespołów sygnalizacji i sterowania,
  8. Pomiar impedancji pętli zwarcia.

Wymagane jest wykonanie przeglądu "zerowego" do 14 dni od zawarcia umowy w celu ustalenia początkowego stanu technicznego zasilacza.

Warunki realizacji: 

  • Wszelkie koszty dostawy ponosi Wykonawca, 
  • Płatność za usługi serwisu i przeglądu rozliczane kwartalnie z dołu,
  • Adres dostawy i instalacji: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, 
  • Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

Informacje o RODO: 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,   

  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),   
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ID:178215/DI-87/2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;  
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 

posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

 −  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;   

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

nie przysługuje Pani/Panu:−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

W przypadku pytań:  - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług konserwacyjnych i pogwarancyjnych Wg wymagań Zamawiającego 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - kwartalnie z dołu, przelew 21 dni od doręczenia FV, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy i dojazdu - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy” (0)
5 Termin realizacji - Do 14 dni od zawarcia umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 208