W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wykonawców do składania ofert na wykonywanie usług wg poniższych wymagań.
Informacje podstawowe:
- Usługi dotyczą zasilacza UPS Smart VT20kVA (SUVTP20KHB4 + SUVTBXR2B6S). Zasilacz uruchomiono 11.09.2009.
- W zasilaczu zainstalowano moduły bateryjne SURT20KVA 40 szt. modułów składających się na 10 x SYBT4.
- Moduły bateryjne zostały zainstalowane po wymianie poprzednich w dniu 30.12.2016r.
- Zasilacz znajduje się obecnie pod opieką serwisową do 31.12.2018r.
- Urządzenie jest dostępne do oględzin na miejscu w godzinach 08:00 - 16:00 po wcześniejszym zadeklarowaniu wizyty.
- Miejsce eksploatacji: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.
Szczegółowewarunki prowadzenia serwisu:
- Zgłoszenie awarii telefoniczne, pocztą elektroniczną z potwierdzeniem e-mailem,
- Czas reakcji serwisu 6 godzin (rozumiany, jako pojawienie się ekipy serwisowej w obiekcie),
- Usunięcie przyczyn awarii krytycznej w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii;
- W przypadku braku w magazynie podzespołów niezbędnych do usunięcia awarii i konieczności sprowadzenia ich od producenta czas naprawy wynosi 14 dni.
- W przypadku zaistnienia takiej sytuacji na żądanie Zamawiającego podstawiony zostanie sprzęt zastępczy o parametrach pozwalających na zasilenia obiorów technologicznych.
Konsultacje i przeglądy techniczne, w ramach przeglądów technicznych serwisant zobowiązuje się do wykonania następujących czynności w min. raz na kwartał:
- Czyszczenie i konserwacja podzespołów urządzeń objętych umową,
- Pomiar parametrów urządzeń i ich regulację wg. potrzeb,
- Ocena stanu wentylatorów,
- Kontrola elementów połączeniowych,
- Kontrola akumulatorów,
- Test rozładowania baterii,
- Kontrola podzespołów sygnalizacji i sterowania,
- Pomiar impedancji pętli zwarcia.
Wymagane jest wykonanie przeglądu "zerowego" do 14 dni od zawarcia umowy w celu ustalenia początkowego stanu technicznego zasilacza.
Warunki realizacji:
- Wszelkie koszty dostawy ponosi Wykonawca,
- Płatność za usługi serwisu i przeglądu rozliczane kwartalnie z dołu,
- Adres dostawy i instalacji: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa,
- Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
- Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ID:178215/DI-87/2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań: - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji"
Komunikaty