Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa płatności on-line gotowej do integracji z platformą internetową eUDT (eudt.gov.pl)

Marek Lefek
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
Termin:
Zamieszczenia : 14-11-2018 16:05:00
Składania : 21-11-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy Państwa do składania ofert na:

Usługę płatności on-line gotowej do integracji z platformą internetową eUDT (eudt.gov.pl) na okres 12 miesięcy.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Opis przedmiotu zamówienia

1.    Usługa umożliwi dokonywanie  płatności przez Klienta UDT w dowolnej walucie.

2.    Usługa umożliwi dokonywanie  płatności na wskazane rachunki bankowe Urzędu:

a.    rachunek bankowy prowadzony w EUR,

b.    główny rachunek bankowy Urzędu prowadzony w PLN,

c.    rachunki oddziałów i biur Urzędu prowadzone w PLN,

d.    indywidualny rachunek bankowy Klienta prowadzony w PLN,

3.    Usługa będzie obsługiwać płatności:

a.    przelewem.

b.    szybkim przelewem.

c.    kartą płatniczą.

d.    kartą kredytową.

e.    płatności BLIK.

4.    Usługa będzie umożliwiała realizację płatności z urządzeń z systemem operacyjnym Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOS X oraz z urządzeń mobilnych z systemami Android i iOS.

5.    Usługa umożliwi obciążenie prowizją płacącego Klienta Urzędu.

6.    Urząd nie może ponosić żadnych opłat  z tytułu uruchomienia płatności na stronie portalu eUDT oraz za korzystanie przez Klientów z płatności on-line.

7.    Każdy przelew wysyłany jest oddzielnie, w całości (bez pomniejszania o prowizję) na rachunki bankowe Urzędu

8.    Niezwłoczna realizacja płatności na rachunki bankowe Urzędu następuje w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności przez Klienta Urzędu

9.    Operator płatności on-line zagwarantuje, że płatności wpływające na rachunki bankowe Urzędu wymienione w pkt 2 prowadzone przez Bank Gospodarstwa Krajowego będę posiadały poniższy opis dla każdej płatności:

a.    Data operacji

b.    Dane płacącego Klienta Urzędu

c.    Rachunek bankowy płacącego Klienta Urzędu

d.    Kwota zapłaty

e.    Tytuł płatności

f.    numer rachunku bankowego na który dokonywana jest płatność:

•    indywidualny numer rachunku bankowego Klienta w UDT znajdujący się na portalu eUDT,

•    rachunki bankowe oddziałów/biur UDT w PLN,

•    rachunek bankowy prowadzony w EUR,

•    główny  rachunek bankowy Urzędu prowadzony w PLN,

10.    Specyfikacja płatności w formacie opisanym w pkt. 7 będą znajdować się na wyciągu bankowym Urzędu przekazywanym prze Bank Gospodarstwa Krajowego

11.    Zleceniodawca zapewni dostęp do środowiska testowego.

12.    Integracja za pomocą usługi sieciowej (ang. web service) z użyciem SSL.

13.    Zamawiający oczekuje, że liczba wykonanych płatności on-line oraz wartość pojedynczych płatności Klienta nie ma wpływu na wysokość opłaty prowizyjnej, która Usługodawca obciąża płacącego Klienta UDT.

14.    Okres realizacji: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

15.    Dostawca zapewni ustalone SLA obejmujące:

a.    Dostępność usługi w ustalonym czasie umożliwiające realizację płatności przez klienta.

b.    Przekazywanie środków w ustalonym terminie zgodnie z ustalonymi zasadami. .

Warunki realizacji

    1.     Zamówienie realizowane na podstawie umowy, pouzyskaniu zgody na zakup przez kierownictwo UDT. 
    2.     Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniemoferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub wpliku excel pobranym z poniższej strony. 
    3.     Wybór Wykonawcy zostanie dokonany napodstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych wzapytaniu.
    4.     Termin realizacji zamówienia: 5 dni.
    5.     Ważność oferty: minimum 60 dni.
    6.     W razie pytań prosimy o kontakt za pomocąformularza - przycisk "Pytania do specyfikacji".
    7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo doprzeprowadzenia testów na środowisku testowym dostawcy przed podpisaniem umowy.W przypadku negatywnego wyniku testu oferta zostanie odrzucona.


Informacje o RODO: 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,   
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),   
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego 172992 - DI-92/2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;  
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;   
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;   

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

 

W przypadku pytań:   

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DI-92_2018 - 2 - RODO.docx docx 16.86 2018-11-14 16:05:00 Kryterium

Komunikaty

2018-11-20 14:40 Marek Lefek Szanowni Państwo,

poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania otrzymane od uczestników postępowania "Usługa płatności on-line gotowej do integracji z platformą internetową eUDT (eudt.gov.pl)":

Pytanie 1: Stali klienci Urzędu posiadają zdefiniowane konta, na które wpływają płatności - czy te płatności również będą płatnościami w innej walucie, np EURO? ( za Państwa badania - 1 rok, 2 lata, 3 lata )?
Odpowiedź: Klient może zapłacić na swój indywidualny rachunek bankowy w PLN zamiast na rachunek bankowy EUR przy czym bank dokona przeliczenia na PLN i pojawi się dla niego ryzyko różnic kursowych.

Pytanie 2: Na indywidualne rachunki bankowe z jakiego tytułu będzie wpływała opłata, czego będzie dotyczyła?
Odpowiedź: Płatności będą dotyczyły: rachunków faktur, not odsetkowych.

Pytanie 3: Z tytułu faktur mandatów oraz ekspertyz i certyfikacji pobierana jest jednorazowa opłata na konto główne Urzędu?
Odpowiedź: Urząd wystawia rachunku/faktury po wykonaniu usługi badań/ekspertyz/certyfikacji.

Pytanie 4: koszt świadczonych usług poprzez serwis X będzie kosztem Państwa klienta ??
Odpowiedź: Zgodnie z pkt. 5i6 opisu przedmiotu zamówienia: Usługa umożliwi obciążenie prowizją płacącego Klienta Urzędu.
Urząd nie może ponosić żadnych opłat z tytułu uruchomienia płatności na stronie portalu eUDT oraz za korzystanie przez Klientów z płatności on-line.
.
W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu za pomocą formularza "Wyślij wiadomość" na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/172992
2018-11-20 10:03 Marek Lefek Szanowni Państwo,

poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania otrzymane od uczestników postępowania "Usługa płatności on-line gotowej do integracji z platformą internetową eUDT (eudt.gov.pl)":

Pytanie 1: Średni miesięczny wolumen na płatnościach online w Państwa serwisie?
Odpowiedź: Jest to nowa funkcjonalność Portalu eUDT –brak możliwości oszacowania.

Pytanie 2: Średnia wartość koszyka zakupowego?
Odpowiedź: Urząd nie jest sklepem sprzedającym towary ale wykonuje badania, ekspertyzy, certyfikację itd. Za swoje usługi wystawia rachunki faktury.

Pytanie 3: W jakich walutach będzie przez Państwa przyjmowana płatność ?
Odpowiedź: Dowolnej walucie . Urząd posiada rachunki bankowe w PLN i EUR. Bank dokona przewalutowania w zależności od wybranego rachunku bankowego PLN lub EUR

Pytanie 4: Z jakiego tytułu będziecie Państwo przyjmowali płatność i za co ( faktura, mandat i )?
Odpowiedź: Płatności będą dotyczyły: rachunków faktur, not odsetkowych i przedpłat.

Pytanie 5: Czy posiadacie Państwo jeden rachunek w EURO, czy kilka zdefiniowanych bezpośrednio na Państwa klientów ?
Odpowiedź: Urząd posiada jeden rachunek bankowy w EURO oraz rachunki w PLN w tym indywidualne rachunki bankowe dedykowane dla poszczególnych klientów.

Pytanie 6: Z jakiego tytułu będą przyjmowane płatności w innej walucie niż PLN i za co?
Odpowiedź: Płatności w innej walucie niż PLN są przyjmowane od zagranicznych Klientów Urzędu w związku z wykonanymi dla nich usługami.

W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu za pomocą formularza "Wyślij wiadomość" na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/172992

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wysokość opłat ponoszonych przez klientów Koszt pojedynczej operacji. Preferowana najniższa opłata bez względu na wartość pojedynczych płatności Klienta 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0081 PLN, EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Lista banków, z których Klient będzie mógł dokonać płatności. - Proszę wpisać lub załączyć w pliku. Preferowana większa liczba banków . (0)
3 Lista obsługiwanych kart płatniczych - Proszę wpisać lub załączyć w pliku. Preferowana większa liczba kart. (0)
4 Lista obsługiwanych kart debetowych - Proszę wpisać lub załączyć w pliku. Preferowana większa liczba kart. (0)
5 SLA zgodnie z wymaganiami. - Proszę wpisać procent dostępności usługi w okresie miesiąca. Preferowana większa wartość. (0)
6 Termin udostepnienia środowiska testowego w stosunku do dnia podpisania umowy. - Proszę wpisać termin oraz podać dane dostępowe do środowiska testowego. Preferowany krótszy termin. (0)
7 Referencje - proszę o załączenie min. 1 listów referencyjnych, potwierdzenie świadczenia usługi w administracji publicznej (0)
8 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”.

DI-92_2018 - 2 - ROD [...].docx

(0)
9 Dostawca posiada rachunek firmowy VAT - Proszę wpisać TAK, jeżeli posiadają Państwo rachunek firmowy VAT. Proszę wpisać NIE, jeżeli posiadają Państwo rachunek ROR wykorzystywany do CELÓW firmowych (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 368