Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2018 11:34:24 |
Składania : | 09-11-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-11-2018 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.„Modernizacja klatki schodowej w ZSP w Kwaśniowie Dolnym.”
o wartości poniżej 30000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. „Modernizacja klatki schodowej w ZSP w Kwaśniowie Dolnym.”
Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. „Modernizacja klatki schodowej w ZSP w Kwaśniowie Dolnym.” dla całości zamierzenia zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę w zakresie:
1). Projekt budowlany.
Projekt budowlany winien spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia2504.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz.462 ze zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia. Projekt budowlany wykonawca winien wykonać w ilości 5 egzemplarzy. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem dwg (część graficzna), doc.(część opisowa) oraz pdf (całość).
2). Kosztorysy inwestorskie.
Kosztorys inwestorski winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.nr 130, poz.1389). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud – informacja ocenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; kosztorys inwestorski należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem do kosztorysowania Norma PRO.
3). Przedmiary robót.
Przedmiary robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi §7, 8, 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych tj. (Dz. U. z 2013r., poz. 1129);przedmiar robót należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem kosztorysowania Norma PRO.
4). Opracowanie dokumentacji zakresem winno obejmować w szczególności:
-obudowanie i zamknięcie drzwiami oraz wyposażenie w urządzenia zapobiegające oddymianiu lub służące do usuwania dymu klatkę schodową zgodnie z decyzją Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
-dostosowanie długości dojść ewakuacyjnych z pomieszczeń najdalej położonych na parterze i na piętrze zgodnie z decyzją Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
-w opracowaniu należy uwzględnić wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego w części południowej korytarza na parterze ( 1.34 –rekreacja) i schodów ewakuacyjnych zewnętrznych,
-wydzielenie dodatkowej pracowni z części korytarza na piętrze (pomieszczenie 1.17 – rekreacja),
-przebudowę i wykonanie instalacji wewnętrznych w niezbędnym zakresie,
-w razie potrzeby wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz uzgodnienie z Małopolskim Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ekspertyzy technicznej, zaproponowanie rozwiązań standardowych i równoważnych (zastępczych) oraz uzyskanie pozytywnej decyzji administracyjnej wydanej przez Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
5)Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej.Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się sytuacji, aby Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
6) Wykonawca wraz z przekazaniem projektu, przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów, na wszystkich znanych polach eksploatacji, w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotniania dzieła, w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dzieło utrwalono w tym w wersji elektronicznej, w zakresie rozpowszechniania utworu m. in.poprzez wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
7) Zamawiający dostarczy mapę do celów projektowych.
-W zakres i skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
-Projekt budowlany - 5 egz.
-Wersja elektroniczna projektu - 1 egz.
-Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż- 2 egz.
-Przedmiary robót - 2 egz.
-Wersja elektroniczna kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru - 1 egz.
-Opracowania graficzne w formie elektronicznej powinny być zapisane w formie PDF i DWG.
-Części opisowe projektu mogą być zapisane w formie doc. lub rtf i formie PDF.
-Kosztorysy i przedmiary robót powinny być zapisane w formie PDF i formacie ath.
8) Projekt wraz z przedmiarami i kosztorysami należy sporządzić w zgodzie z stawą Prawo Zamówień Publicznych.
terminy wykonania zamówienia: 21.12.2018r.
Okres gwarancji: Na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji minimum 12 miesiące.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.
b) Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jego treści.
c) Błędnie wystawiona faktura VAT, brak protokołu, spowoduje rozpoczęcie biegu ponownego 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych lub brakujących dokumentów.
d) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki do spełnienia przez wykonawcę :
- termin wykonania 21.12.2018r.
- udzielenie gwarancji na minimum 12 miesięcy.
- Uzyskanie stosownych pozwoleń i uzgodnień wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę.
- Wykonawca wraz z przekazaniem projektu, przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów, na wszystkich znanych polach eksploatacji, w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotniania dzieła, w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dzieło utrwalono w tym w wersji elektronicznej, w zakresie rozpowszechniania utworu m. in.poprzez wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
Załączniki do zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
-Decyzja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu nr 76/2017 z dn. 28.03.2017 r.- skan w formacie PDF,
- Rzut parteru – skan projektu powykonawczego w formacie PDF,
- Rzut piętra – skan projektu powykonawczego w formacie PDF.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 09.11.2018 do godziny 10:00 w formie:
-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub: -platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. „Modernizacja klatki schodowej w ZSP w Kwaśniowie Dolnym.”
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty