Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-11-2018 14:06:33 |
Składania : | 09-11-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-11-2018 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
1.„Wykonanie przyłącza gazu i ogrzewania c.o. w budynku wielofunkcyjnym w Krzywpołotach.”
2.„Wykonanie przyłącza gazu i ogrzewania c.o. w budynku wielofunkcyjnym w Krzywpołotach.– Fundusz Sołecki”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.„Wykonanie przyłącza gazu i ogrzewania c.o. w budynku wielofunkcyjnym w Krzywpołotach.”
2.„Wykonanie przyłącza gazu i ogrzewania c.o. w budynku wielofunkcyjnym w Krzywpołotach.– Fundusz Sołecki”
1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w piwnicach, na parterze i piętrze budynku z rur stalowych ocynkowanych łączonych za pomocą kształtek przez zaprasowanie.
2. Wykonanie przejść rurociągów przez ściany i stropy oraz naprawy tynków, posadzek i malowania ścian po ich wykonaniu.
3. Montaż grzejników stalowych – płytowych z zaworami i głowicami termostatycznymi.
4. Montaż kotła gazowego wraz z osprzętem i układem regulacji sterowania oraz systemem odprowadzenia spalin.
5. Wykonanie instalacji gazu w budynku oraz przyłącza gazu od punktu redukcyjno pomiarowego do budynku z wykonaniem podejścia do gazomierza.
6. Roboty budowlane – wykończeniowe kotłowni: -podłoża i posadzki, -tynki -roboty malarskie
7. Wykonanie prób szczelności instalacji c.o. i gazu oraz prawidłowości podłączenia kotła gazowego potwierdzonych protokołami.
8.Przygotowanie , regulacja i uruchomienie instalacji.
Szczegółowy zakres robót, ilości oraz rodzaj zastosowanych materiałów określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
terminy wykonania zamówienia: 21.12.2018 r.
okres gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Kosztorysowe Wykonawcy.
b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
-Kryteria oceny ofert: 100% cena,
-Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,
-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,
-Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
- Przedmiar, kosztorys nakładczy – załącznik nr 2,
- Projekt budowlany-opis - załącznik nr 3a,
- Projekt budowlany-rysunki- załącznik nr 3b,
- Opis techniczny instalacji sanitarnych- załącznik nr 4,
- Schemat wew. instalacji gazowej- rysunki – załącznik nr 5a, 5b,
- Plan zagospodarowania działki- załącznik nr 6.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 09.11.2018do godziny 09:00 w formie:
-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:-platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
1.„Wykonanie przyłącza gazu i ogrzewania c.o. w budynku wielofunkcyjnym w Krzywpołotach.”
2.„Wykonanie przyłącza gazu i ogrzewania c.o. w budynku wielofunkcyjnym w Krzywpołotach.– Fundusz Sołecki”
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,
- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową wraz z zestawieniem materiałów,robocizny i sprzętu,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty