Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2018 10:26:48 |
Składania : | 18-10-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2018 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY„Modernizacja budynku przybasenie w Jaroszowcu.”
o wartości poniżej 30 000 euro(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adresZamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
„Modernizacja budynku przybasenie w Jaroszowcu.”
Zakres rzeczowy robótobejmuje:
1) Remont balkonów i tarasów:
1. Demontaż balustrad schodowych i balkonowychoraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych.
2. Rozebranie rynien, obróbek murów ogniowych,okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającejsię do użytku.
3. Rozebranie posadzek z płytek z kamienisztucznych na zaprawie i kleju.
4. Zerwanie posadzki cementowej.
5. Odcięcie i rozbiórka docieplenia ścian isłupów na wysokości 40cm.
6. Uzupełnienie obróbek blacharskich murówogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej.
7. Wykonanie jednowarstwowej izolacji poziomejmurów, z warstwy wyrównawczej z zaprawy, zagruntowaniem podłoża oraz z papy termozgrzewalnej.
8. Ocieplenie ścian budynków płytamistyropianowymi metodą lekką - mokrą przy użyciu gotowychzapraw klejących. Przyklejenie płyt styropianowych do ościeży.
9. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej oszerokości w rozwinięciu ponad 25 cm.
10. Montaż rynien dachowych półokrągłych zpolichlorku winylu o średnicy 115 mm łącznych na klej.
11. Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, zzaprawy cementowej o grubości 20 mm, zatartena ostro.
12. Wykonanie posadzki z jednoskładnikowej żywicy -powłoka poliuretanowa wodoszczelna, odpornana ścieranie i promieniowanie UV - wraz z przygotowaniem podłoża – posadzką z cokolikiem.
13. Balustrady balkonowe proste z pochwytemstalowym.
2) Remont elewacji:
1. Demontaż i ponowny montaż napisu naelewacji.
2. Wymiana rur spustowych z blachy na ruryokrągłe z tworzyw sztucznych, odcinki pionowe o średnicy 110 mm.
4. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawywapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, o powierzchni ponad 5 m2 odbijanych tynków.
5. Przygotowanie starego podłoża pod dociepleniemetodą lekką – mokrą, poprzez oczyszczenie mechanicznei zmycie.
6. Nałożenie na podłoże podkładowej masytynkarskiej.
7. Przygotowanie starego podłoża pod dociepleniemetodą lekką - mokrą poprzez gruntowanie preparatemwzmacniającym .
8. Ocieplenie ścian budynków przyklejeniewarstwy siatki na ścianach.
10. Ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy ztynku akrylowy grubości 2 mm, na ścianach płask. powierzchniach poziom. i ościeżacho szer. do 30 cm, na uprzednio przygotowanym podłożu.
11. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej oszerokości w rozwinięciu do 25 cm.
12. Rusztowania ramowe zewnętrzne o wysokości do 10m.
13. Wywiezienie i utylizacja gruzu.
Roboty budowlane należywykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczymz zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymiw przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
terminy wykonania zamówienia: 30 listopada 2018r.
okresgwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.
b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnegobezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionejfaktury.
c) Za roboty niewykonane lubroboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzymawynagrodzenia.
d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowowystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędniewystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dniadostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa siędzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki: Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria ocenyofert: 100 % cena,
- Formawynagrodzenia – ryczałtowe,
- Wykonawcaudziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,
- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zterminem ważności na dzień zawarciaumowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia zterminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowywykonania przedmiotu umowy iprzedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
4. Istotnepostanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązanyjest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonychwad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminiewskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający możezlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemupodmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzeniaumownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięciausterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okresusuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
- Przedmiar – załącznik nr 2.
III. Formazłożenia oferty:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel
Joanna Kujawa-PopowskaSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych.Urząd Gminy Kluczetel. 32 642 85 08 wew.36
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty