Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2018 10:43:58 |
Składania : | 18-10-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2018 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Nazwa nadana zamówieniu przezZamawiającego:
Zakup wyposażenia i urządzeń ratownictwa dla jednostek OSP Gminy Wronki zfunduszu sprawiedliwości w 2018 roku, w ramach programu I na realizację zadańFunduszu Sprawiedliwości, Priorytet III B.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresuzamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje zakup:
1) Automatycznego Defibrylatora Zewnętrznego (AED) - szt.3.
- Deklaracja zgodności UE. AEDpółautomatyczny.
- wyposażony wfunkcję codziennego testu samokontrolnego co 24 godziny i po każdymuruchomieniu.
- wyposażonywyświetlacz stanu gotowości informujący użytkownika o sprawności lubniesprawności urządzenia. - wyposażone wnieładowalną baterię zapewniającą 440wyładowań o energii 200 J z jednej baterii.
- Komunikatygłosowe i tekstowe na wyświetlaczu.
- Defibrylatorzachowuje dane pacjenta, które mogą być później przesłane do komputera PC.
- Żywotność baterii zainstalowanej w nieużywanym defibrylatorze wynosi dopięciu lat.
- Czas gotowości dopierwszego wyładowania (elektrody podłączone do pacjenta, zasilanie włączone,wstępne rozpoznanie rytmu, stwierdzenie, że wyładowanie jest zalecane): Poniżej25 s do 200 J, Poniżej 30 s do 360 J.
- Zakres temperaturpracy urządzenia 0° do 50°C. Ciśnienie atmosferyczne Od 575 hPa do 1060 hPa.
- Wilgotnośćwzględna od 5 do 95%.
- Odporność nazapylenie/wodę IEC 60529 IP55 z zainstalowanymi elektrodami i baterią.
- Odporność nawstrząsy i wibracje zgodnie z MIL-STD-810F.
- Odporność naudary EN 1789 i IEC 60068-2-29.
- Wytrzymałość naupadki - upadek z wysokości 0,5 m na każdą powierzchnię, powtórzonypięciokrotnie, ogółem 30 upadków; EN 1789 — upadek z wysokości 0,75 m na każdąpowierzchnię, ogółem 6 upadków; MIL-STD-810F, 516.5.
- Procedura IV —upadek z wysokości 1 m na każde naroże, krawędź i płaszczyznę boczną.
- Pojemność pamięci minimum 40 minut, dane dwóch pacjentów.
- Serwis na terenie Polski.
- Zakres energii defibrylacji do360J zopcją defibrylacji dzieci.
- Sekwencja energii defibrylacji: Możliwość konfiguracji przez użytkownika w zakresie od 150 J do 360 J.
- Ustawieniadomyślne energii wyjściowej: 200, 300, 360 J.
- Każde następnewyładowanie 360 J.
- Czas ładowania: Nowy pakiet bateriizużywalnej: 200 J w mniej niż 7s (360 J w mniej niż 12s).
- Możliwa aktualizacja oprogramowania AED.
- Oddzielne elektrody redukujące energię defibrylacji dla dzieci.
- Jednogodzinny Czas Pracy w Warunkach Ekstremalnych (przy przeniesieniuurządzenia z temperatury pokojowej do temperatur ekstremalnych): -20 do 60°C.
- Zestaw składa sięz AED, baterii, 2 kpl. elektrod dla dorosłych, torby transportowej, instrukcjaobsługi w języku polskim.
- Gwarancja minimum5 lat.
2) Przenośnego zestawu oświetleniowego - szt.10. Deklaracja zgodności UE.
Cechy:
- akumulator 12 V zmożliwością szybkiego montażu i wymiany podczas pracy,
- wygodny pas naramię,
- możliweustawienie w różnych pozycjach,
- rozsuwany maszt odługości minimum 182 cm i rotacji do 340 stopni,
- wyświetlaczpoziomu naładowania baterii wraz z migającym wskaźnikiem niskiego poziomubaterii,
- bezobsługowywyświetlacz LED z żywotnością do 50 tysięcy godzin,
- inteligentnysystem kontroli umożliwiający regulację intensywności światła, do 24 godzinpracy,
- moc światła do 6000 lumenów,
- waga do 14.5 kg,IP 54,
- żywotność bateriiminimum 500 cykli.
3) Bosak dielektryczny -szt. 1.
- Deklaracja zgodności UE.
- Teleskopowy bosak dielektryczny z wysuwalnym hakiem z włóknaszklanego.
- Korpus zgodny znormą IEC 61235 i ICE 60855, końcówkaze stali.
- Długość: złożony: 2.20m, rozłożony: 3.85m.
- Waga: do 3kg.
- Nieprzewodzący prądu do20.000 Volt (złożony, w wilgotnym otoczeniu).
- Regulacja nawszystkich pozycjach wysuwu (bezstopniowa regulacja).
4) Parawanu do osłony miejsca wypadku i zasłaniania ofiar wypadków - szt.2.
- Parawan wyposażony taśmy odblaskowe, którezwiększają jego widoczność.
- Wyposażony w stopkiumożliwiające stabilne rozstawianie parawanu oraz kijki z włókna szklanego domontażu stopek.
- Całość zapakowana w torbętransportową.
- Parawan oznakowany napisem„STRAŻ”.
- Kolor czerwony.
- Parawan winien składać się z 4segmentów o wymiarach minimum 1,6x1,6m, parawan o wodoodporności 5000mm.
5) Pilarki spalinowej do drewna - szt.1,
- Deklaracja zgodności UE.
- Moc silnika pilarki wg ISO 7293: minimum 3,1kW (4,2 KM) przy 9500 1/min.
- Pojemność zbiornika paliwa: minimum 600 cm3(0,6 l);
- prowadnica o długości cięcia minimum 37cm.
Do oferty należy załączyć specyfikacje potwierdzające danetechniczne oferowanego sprzętu, należy podaćproducenta, model
i typ oferowanego sprzętu.
3. Kryteria ocenyofert i ich procentowa wartość:najniższa cena ogółem w zł brutto: 100%= 100 pkt.
4. Imię i nazwiskopracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:
p. Stefan Kaszkowiak, tel. nr: 67 25 49 511, adrese-mail: s.kaszkowiak@wronki.pl
5. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 18października 2018 r.
b) Godzina: 10:00
6. Termin związaniaofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
7. Termin wykonaniazamówienia: do dnia 15 listopada 2018 r.
8. Okres gwarancji: 12miesięcy
9. Warunki płatności: WynagrodzenieWykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczeniaprawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będziedzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawcaokreśla cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, którato cena musi wynikać z załączonego formularza rzeczowo-cenowego, sporządzonegow oparciu o formularz rzeczowo-cenowy Zamawiającego stanowiący załącznik nr 2,
2) Cenęofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie którejZamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena całkowita ryczałtowa w zł brutto. Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzuofertowym cen.
3) Ofertapowinna obejmować pełny zakres zamówienia – wszystkie elementy, wymienione wzałączniku nr 2,
4) Wszystkiewartości podane w formularzu ofertowym i formularzach rzeczowo - cenowychpowinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc poprzecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się a końcówki 0,5 grosza iwyższe zaokrągla się do 1 grosza w rozumieniu ustawy dnia z dnia 9 maja 2014 r.o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915 ze zm.)oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.o denominacji złotego (Dz. U. Nr 84, poz.386 z poźn. zm.).
12. Informacja odokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularzofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 doniniejszego ogłoszenia.
2) formularz rzeczowo– cenowy sporządzony zgodnie z formularzem rzeczowo – cenowym Zamawiającego, stanowiącymzałącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. W formularzu rzeczowo- cenowym wycenione muszą być wszystkie elementy (pozycje)
3) oświadczenie wzakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art14 RODO (załącznik nr 5)4) specyfikacjepotwierdzające dane techniczne oferowanego sprzętu producenta, model i typ oferowanego sprzętu).
13. Informacjedodatkowe:
1) Oferty,które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będązawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
2) Zadanie współfinansowane ze środków FunduszuSprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
Załączniki:
1. Formularzofertowy
2. Formularzrzeczowo – cenowy
3. Projektumowy
4. Obowiązekinformacyjny RODO
5. Oświadczeniew zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnychprzewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
2018-10-19 13:38 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty