Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-10-2018 10:13:41 |
Składania : | 12-10-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2018 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu.Czas trwania: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Miejsce dostawy/odbioru: ul. Włochowska 25/33; 02-336 WarszawaTermin płatności/forma płatności: przelew 30 dniStawka roboczogodzin zawierać powinna koszt transportu z i do magazynu. wymiany. Złożenie ofery jest równoznaczne z akceptacją ogólnych waunków umowy. Poglądowa umowa w załączniku.
Do postępowania należy dołączyć uzupełniony formularz ofertowy.
Usługa polegająca na naprawie uszkodzonych odkurzaczy, suszarek i maszyny myjącej. [12 miesięcy od podpisania umowy.] 1.Zamawiający:KomendaStołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, NIP525-19-30-0702.Przedmiot zamówienia:Usługa polegająca na naprawie uszkodzonych odkurzaczy, suszarek i maszyny myjącej w obiektach KomendyStołecznej Policji. Wartość usługi zawiera wszelkie koszty związane z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia oraz koszty usunięcia wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji, pozostałe opłaty związane z przedmiotem zamówienia, aktualnie obowiązujący podatek VAT i koszty dojazdu do jednostki.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania usługi, a także odpowiada za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacja przedmiotu Zamówienia.Wykonawca,składając ofertę na wykonanie w/w usługi oświadcza, że akceptuje Ogólne Warunki Umowy stanowiące załącznik do Formularza Ofertowego i zobowiązuje się, w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia umowy na warunkach tam określonych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.3.Miejsce realizacji zamówienia:obiekt Komendy Stołecznej Policji na terenie m.st. Warszawy Termin realizacji zamówienia:zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w ciągu roku odrębnymi Zleceniami, przy czym termin realizacji jednego Zlecenia wynosi dni roboczych od daty jego wysłania przez Zamawiającego na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez Wykonawcę.Czas trwania zamówienia: 12 m-cy od dnia podpisania umowy, jednakże nie dłużej niż do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacją zamówienia.
5.Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia:a)posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem Zapytania, dysponowaniu potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.b)złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego uprawnienie doreprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo) – w przypadku, gdy zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sadowego nie wynika, iż osoba podpisująca formularz ofertowy i pozostałe dokumenty jest upoważniona do występowania w imieniu Wykonawcy.6.Warunki gwarancji i rękojmi:gwarancja – min. 24 miesiące, rękojmia min. 12 miesięcy.7.Warunki płatności: KSP zapłaci za wykonanie przedmiotu zamówienia na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczonej Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany – bez uwag – przez Wykonawcę i Użytkownika protokół odbioru przedmiotu zlecenia.
8.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcą w celu udzielania dodatkowych informacji określających szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: MateuszPodlasek tel. 22/6038878.9.Termin i forma składania ofert :Ofertę sporządzoną w języku polskim na formularzu ofertowym, podpisaną przez uprawnioną osobę (wzór stanowi załącznik do Zapytania)należy umieścić na stronie platformy OpenNexus.
Komunikaty