Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usługi kwalifikowanej pieczęci elektronicznej przez okres 12 misięcy

Marek Lefek
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2018 09:36:20
Składania : 21-08-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy Państwa do składania ofert na:

dostawę usługi kwalifikowanej pieczęci elektronicznej wraz z certyfikatem i znacznikiem czasu przez okres 12 miesięcy.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Usługa zapewni autentyczność i integralność dokumentów za pomocą kwalifikowanej pieczęci elektronicznej.
  2. Usługa musi być zgodna z przepisami (m.in art. 3 pkt 25) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE.
  3. Przez cały okres trwania umowy usługa musi spełniać wymagania aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w Polsce, w tym zapisy ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. 2016 poz. 1579).
  4. Pieczęć musi umożliwiać pieczętowanie dokumentów generowanych automatycznie z systemów UDT oraz urzędowego poświadczania odbioru spełniającego wymogi rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216) .
  5. Usługa umożliwia przesyłanie do podpisu zarówno całych dokumentów wytworzonych w środowisku teleinformatycznym Urzędu Dozoru Technicznego, jak i wysyłanie tylko skrótów dokumentów. 
  6. Pieczętowanie dokumentów kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną musi być realizowane w modelu usługowym za pomocą Webservice (soap lub rest api).
  7. Każde użycie pieczęci jest opatrywane znaczkiem czasu.
  8. Całość utrzymania ewentualnych urządzeń oraz usługi spoczywa na dostawcy.
  9. Usługi dostępne będą bez limitu użyć, szacowane wykorzystanie ok. 10000 użyć przez cały okres trwania umowy.
  10. Umożliwienie integracji usługi jako komponentu procesów biznesowych, w ramach których podpis jest składany.

Warunki realizacji

  1. Zamówienia realizowane na podstawie umowy, po uzyskaniu zgody na zakup przez kierownictwo UDT.
  2. Dostawca musi przedstawić odpowiedni certyfikat zgodności na potwierdzenie możliwości świadczenia usług wydany przez niezależnego audytora.
  3. Przed wyborem dostawcy, zamawiający może zwrócić się do oferentów o prezentację przykładowej implementacji rozwiązania. Minimalny zakres - integracja z przykładową, prototypową aplikacją obsługującą prosty proces biznesowy.
  4. Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem oferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub w pliku excel pobranym z poniższej strony.
  5. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych w zapytaniu.
  6. Wszelkie koszty dostawy, instalacji i wdrożenia ponosi dostawca.

Informacje o RODO: 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,   
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),   
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego DI-42/2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;  
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;   
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;   

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

 

W przypadku pytań:   

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kwalifikowana pieczęć elektroniczna Usługa kwalifikowanej pieczęci elektronicznej przez okres 12 misięcy 1 rok Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0417 PLN, EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić TAK/NIE (0)
4 Termin realizacji - 30 dni od podpisania umowy, proszę potwierdzić (0)
5 Referencje - proszę o załączenie min. 1 listów referencyjnych, potwierdzenie świadczenia usługi. (0)
6 Certyfikat zgodności - proszę o załączenie (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 264