W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy Państwa do składania ofert na:
dostawę usługi kwalifikowanej pieczęci elektronicznej wraz z certyfikatem i znacznikiem czasu przez okres 12 miesięcy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Opis przedmiotu zamówienia
- Usługa zapewni autentyczność i integralność dokumentów za pomocą kwalifikowanej pieczęci elektronicznej.
- Usługa musi być zgodna z przepisami (m.in art. 3 pkt 25) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE.
- Przez cały okres trwania umowy usługa musi spełniać wymagania aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w Polsce, w tym zapisy ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. 2016 poz. 1579).
- Pieczęć musi umożliwiać pieczętowanie dokumentów generowanych automatycznie z systemów UDT oraz urzędowego poświadczania odbioru spełniającego wymogi rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216) .
- Usługa umożliwia przesyłanie do podpisu zarówno całych dokumentów wytworzonych w środowisku teleinformatycznym Urzędu Dozoru Technicznego, jak i wysyłanie tylko skrótów dokumentów.
- Pieczętowanie dokumentów kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną musi być realizowane w modelu usługowym za pomocą Webservice (soap lub rest api).
- Każde użycie pieczęci jest opatrywane znaczkiem czasu.
- Całość utrzymania ewentualnych urządzeń oraz usługi spoczywa na dostawcy.
- Usługi dostępne będą bez limitu użyć, szacowane wykorzystanie ok. 10000 użyć przez cały okres trwania umowy.
- Umożliwienie integracji usługi jako komponentu procesów biznesowych, w ramach których podpis jest składany.
Warunki realizacji
- Zamówienia realizowane na podstawie umowy, po uzyskaniu zgody na zakup przez kierownictwo UDT.
- Dostawca musi przedstawić odpowiedni certyfikat zgodności na potwierdzenie możliwości świadczenia usług wydany przez niezależnego audytora.
- Przed wyborem dostawcy, zamawiający może zwrócić się do oferentów o prezentację przykładowej implementacji rozwiązania. Minimalny zakres - integracja z przykładową, prototypową aplikacją obsługującą prosty proces biznesowy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem oferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub w pliku excel pobranym z poniższej strony.
- Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych w zapytaniu.
- Wszelkie koszty dostawy, instalacji i wdrożenia ponosi dostawca.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
- Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego DI-42/2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty