Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i inspektora nadzoru inwestorskiego

Barbara Wiśniewska
Urząd Gminy w Elblągu
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2018 11:19:06
Składania : 25-06-2018 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający: Gmina Elbląg z siedzibą 82-300 Elbląg, ul. Browarna 85 reprezentowana przez Wójta Gminy Elbląg zaprasza do złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia:
pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i inspektora nadzoru inwestorskiego polegających na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Elblągu, ul. Żeromskiego 2B wpisanego do rejestru zabytków dnia 24.12.1992 w pozycji 242/92 realizowanego w ramach konkursu nr RPWM.04.03.01-IZ.00-28-001/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Elbląg Nr 14/2017 z dnia 27.01.2017r. – pozwolenia na budowę oraz Decyzji Prezydenta Miasta Elbląg Nr 10/2017 z dnia 26.01.2017r. – pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków w Elblągu
Kody CPV:
71520000-9 usługi nadzoru budowlanego
71530000-2 doradcze usługi budowlane
71541000-2 usługi zarządzania projektem budowlanym
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją
1) Inżynier Kontraktu odpowiedzialny będzie za:
a) nadzorowanie robót kontraktowanych objętych projektem, w tym m.in. za nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi i nad jakością ich wykonywania, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa (odpowiednio dla każdej z branży robót budowlanych przewidzianych w ramach projektu: konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej);
b) kontrolę zgodności realizacji budowy z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, określonymi przepisami, obowiązującymi normami i zasadami technicznymi;
c) nadzór nad pracami zawiązanymi z rozliczaniem projektu, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz wytycznymi RPO WiM;
d) sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania procedur unijnych oraz dopełnienie w tym zakresie wszelkich formalności.
2) W ramach określonych powyżej ogólnych obowiązków Inżynier Kontraktu odpowiedzialny będzie m.in. za sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trzech branżach: branży konstrukcyjno -budowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej zgodnie z wymaganiami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.).
2. Szczegółowy zakres obowiązków opisany został w załączonym wzorze umowy.
3. Zakres zamówienia obejmuje nadzór nad następującymi robotami budowlanymi:
1) modernizacja instalacji c.o., która obejmuje poprawę sprawności przesyłu poprzez montaż izolacji na rurociągach przesyłowych, montaż zaworów termostatycznych z inteligentnymi głowicami termostatycznymi, montaż zaworów podpionowych, wykonanie regulacji po modernizacji obiektu oraz wprowadzenie centralnego systemu monitorowania;
2) ocieplenie dachu budynku materiałem termoizolacyjnym: płyta styropianowa EPS 100-038 DACH o grubości minimum 22cm. Ocieplenie dotyczy całego dachu;
3) wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą z profilowanymi słupkami i ślemieniami oszkloną szybą zespoloną podwójną SZYBA U=0,7, o współczynniku przenikania U: 0,9 W/m2K. Wymiana dotyczy wszystkich okien w obiekcie;
4) ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie budynku materiałem termoizolacyjnym: pianka fenolowa PH930 o grubości minimum: 9 centymetrów. Wraz z warstwą fakturową na siatce. Ocieplenie ścian dotyczy wszystkich nieocieplonych ścian zewnętrznych kondygnacji podziemnych;
5) wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne) na nową oszkloną szybą zespoloną podwójną, SZYBA U=0,9, o współczynniku przenikania U: 1,3W/m2K. Wymiana dotyczy wszystkich drzwi zewnętrznych w obiekcie; drzwi zewnętrzne powinny spełniać wysokie wymagania w zakresie bezpieczeństwa, komfortu obsługi, trwałości oraz estetyki z uwzględnieniem zabytkowego charakteru obiektu. Przy doborze okuć należy uwzględnić również fakt, że budynek jest obiektem użyteczności publicznej.
Roboty budowlane realizowane będą w czynnym budynku użyteczności publicznej (m.in. przychodnia zdrowia) – obiekcie zabytkowym.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja techniczna z wszystkimi dokumentami dotyczącymi zamówienia dla potrzeb wykonawcy robót budowlanych znajdują się na stronie internetowej:
http://bip.gminaelblag.pl/zamowienia_publiczne/110/151/Termomodernizacja_budynku_przy_ul__Zeromskiego_2B_w_Elblagu/
5. Termin realizacji zamówienia:
a) za termin początkowy uznaje się dzień, w którym nastąpi zawarcie umowy z wykonawcą robót budowlanych,
b) za termin końcowy realizacji budowy uznaje się dzień, w którym dokonany zostanie odbiór końcowy robót (umowny termin zakończenia robót budowlanych do dnia 30 kwietnia 2019r.),
c) okres gwarancji przyjmuje się równy okresowi gwarancji wykonawcy robót budowlanych (maksymalnie 5 lat).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Miejscowość Elbląg, ul. Żeromskiego 2B, działka nr 886/2, obręb nr 17.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/, lub
 w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg, sekretariat pok. nr 20
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.
Termin składania ofert ustala się do dnia 25.06.2018 r. do godz. 9:00
8. Warunki płatności:
Zamawiający dopuszcza wystawienie dwóch faktur częściowych i faktury końcowej. Fakturowanie częściowe następuje z uwzględnieniem stopnia zaawansowania realizacji zadania inwestycyjnego przez wykonawcę robót budowlanych w toku wykonywania robót budowlanych. Inspektor jest uprawniony do wystawiania faktury częściowej po złożeniu przez wykonawcę robót budowlanych faktury za wykonanie elementów podlegających częściowemu fakturowaniu zgodnie z umową o wykonanie robót budowlanych zawartej z Zamawiającym. Podstawą do wystawienia przez Inspektora faktury VAT z tytułu rozliczenia częściowego za wykonaną część przedmiotu umowy będzie protokół odbioru częściowego, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Faktura końcowa (w wysokości ok. 20% wynagrodzenia) zostanie wystawiona po dokonaniu odbioru końcowego zadania od wykonawcy robót i po uzyskaniu z organu nadzoru budowlanego informacji o przyjęciu bez zastrzeżeń zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych.
Zamawiający dokona płatności w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT na rachunek wskazany na fakturze.
9. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) złożą wypełniony i podpisany druk oferty (załącznik nr 1)
2) zaakceptują wzór umowy (załącznik nr 2)
3) posiadają wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu obowiązków Inżyniera Kontraktu / Inwestora Zastępczego wraz z nadzorem budowlanym albo nadzoru inwestorskiego na minimum dwóch zadaniach polegających na remoncie obiektu budowlanego kubaturowego zabytkowego o wartości minimum 1 000 000 zł brutto i/lub polegających na remoncie, budowie, przebudowie, termomodernizacji obiektu budowlanego kubaturowego użyteczności publicznej o wartości minimum 1 000 000 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy :
 Wykaz inwestycji (o zakresie robót i wartości jw.), na których Wykonawca pełnił obowiązki Inżyniera Kontraktu/ Inwestora Zastępczego wraz z nadzorem budowlanym albo nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich pięciu lat (załącznik nr 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
4) dysponowanie co najmniej:
a) jedną osobą do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru robót budowlanych, posiadającą:
 uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
 co najmniej 5-letnie łączne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/ lub inspektora nadzoru;
b) jedną osobą do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru robót sanitarnych, posiadającą:
 uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
 co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/ lub inspektora nadzoru;
c) jedną osobą do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru robót elektrycznych, posiadającą:
 uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
 co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/ lub inspektora nadzoru.
Kopie uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie przed dniem podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r., poz. 1725).
10. Sposób obliczenia ceny oferty:
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny brutto usługi/dostawy/roboty budowlanej będącej przedmiotem zamówienia (ceny netto powiększonej o obowiązujący podatek VAT). Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę/robotę budowlaną obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
11. Kryteria oceny ofert:
cena (waga 100%)
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Elbląg. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Gmina Elbląg może do momentu podpisania umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania. W takim wypadku Wykonawcy zostaną poinformowani o tej decyzji pisemnie lub na stronie internetowej Urzędu Gminy.
13. Tryb udzielania zamówienia
Zamówienie jest realizowane w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) w trybie zaproszenia do składania ofert.
14. Zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg. Dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji zadania publicznego, zgodnie ze złożonym wnioskiem. Dane osobowe przekazane do Gminy Elbląg są dobrowolne i istnieje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawienia.
15. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Barbara Wiśniewska, Jadwiga Kwapisz tel. (55) 234-18-84 wew. 46
16. Załączniki:
1) Formularz oferty
2) Wzór umowy
3) Formularz Wykaz inwestycji

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 - wzór umowy Inżynier Kontraktu.docx docx 35.4 2018-06-18 11:19:06 Postępowanie
załącznik nr 3 - wykaz inwestycji.docx docx 15.5 2018-06-18 11:19:06 Postępowanie
BD.7013.04.6.2018 zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 1992.22 2018-06-18 11:19:06 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz oferty drugi.docx docx 18.85 2018-06-18 11:19:06 Postępowanie
załącznik nr 2 - wzór umowy Inżynier Kontraktu.docx docx 35.4 2018-06-18 11:19:06 Kryterium
załącznik nr 3 - wykaz inwestycji.docx docx 15.5 2018-06-18 11:19:06 Kryterium
załącznik nr 1 - formularz oferty.docx docx 18.83 2018-06-18 11:19:06 Kryterium
załącznik nr 1 - formularz oferty drugi.docx docx 18.87 2018-06-18 11:19:06 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie ze wzorem umowy i zaproszeniem do złożenia oferty 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 warunki umowy - proszę akceptować

załącznik nr 2 - wzó [...].docx

(0)
2 posiadanie wiedzy i doświadczenia - proszę potwierdzić

załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
3 warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 oferta - należy wypełnić i złożyć

załącznik nr 1 - for [...].docx

(0)
6 cena - wartość ofert - waga 100% (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1293