Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa związana z transportem i przeprowadzką

Agnieszka Ciszewska
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 20-04-2018 07:59:52
Składania : 27-04-2018 12:00:00
Otwarcia : 27-04-2018 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego (UDT) ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa

 Przedmiot zamówienia:  Kompleksowa usługa związana z transportem i przeprowadzką wyposażenia biurowego (tj. mebli, sprzętów i dokumentacji biurowej) z pomieszczeń byłej siedziby Oddziału UDT w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64 (61-807 Poznań) zlokalizowanych na IX i X piętrze do siedzib Oddziału UDT przy ul. Małachowskiego 10 (61-129 Poznań) i przy ul. Taczaka 5 (61-818 Poznań). 

Szanowni Państwo,

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą, oprzedstawienie przez Państwa oferty cenowej na ww. przedmiot zamówienia, którego zakres obejmuje:

1. dostawa materiałów w ilościach niezbędnych do wykonania przeprowadzki tj.: pojemniki twarde/kartony,taśma pakowa, folia bąbelkowa, etykiety do oznaczenia przeprowadzanego wyposażenia i pojemników/kartonów,

2. zapewnienie środków transportu adekwatnych do przewiezienia wyposażenia oraz dokumentacji,

3. zapewnienie  liczby przeszkolonych osób potrzebnych dowykonania przedmiotu zamówienia,

4. właściwe zabezpieczenie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych, wind, drzwi przeduszkodzeniem w trakcie przeprowadzki,

5. pakowanie dokumentacji i wyposażenia wymienionego w załączniku nr 1 oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem (pakowanie nie obejmuje rozłączania sprzętu komputerowego przez Wykonawcę),

6. demontaż (o ile jest to konieczne do wykonania przeprowadzki) mebli, szaf i regałów, oraz zabezpieczenie ich do transportu,

7. wyniesienie zabezpieczonej dokumentacji, mebli i pozostałego wyposażenia oraz załadunek do środków transportu przystosowanych do przewożenia tego rodzaju mienia,

8. przewiezienie do wskazanych siedzib Oddziału UDT dokumentacji, mebli i pozostałego wyposażenia, wniesienie, rozpakowanie (rozpakowanie nie dotyczy dokumentacji) oraz ustawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,

9. montaż mebli, szaf i regałów (o ile zostały wcześniej zdemontowane) i ustawienie ich, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,

10.usunięcie odpadów powstałych w następstwie wykonania przedmiotu zamówienia, 

Niezbędnie kwalifikacje do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

2. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za powierzone wyposażenie oraz dokumentację.

3. Wykonawca będzie korzystać ze środków transportu adekwatnych do powierzonego mienia, sprawnych technicznie, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. 


Opis lokalizacji:

siedziba OddziałuUDT w Poznaniu, z której przeprowadzka ma nastąpić:

pomieszczenia biurowe (lokale użytkowe ) znajdują się w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64, (61-807 Poznań) w budynku biurowym (XII-kondygnacyjnym wysokościowcu) na IX oraz X piętrze.

Budynek biurowy wyposażony jest w dwa dźwigi (windy) osobowe oraz jeden towarowy. 

Siedziby Oddziału UDT w Poznaniu, do których przeprowadzka ma nastąpić:

1. siedziba: przy ul. Małachowskiego 10 znajduje się na I piętrze budynku zaopatrzonego w dźwig (windę osobową). Łączna powierzchnia  użytkowa: 1464,94 m2. Dodatkowo Oddział wyposażony jestw pomieszczenie archiwizacyjne o powierzchni 41,67 m2 w piwnicy budynku. Rozkład pomieszczeń w siedzibie UDT przy ul.Małachowskiego 10 zawiera  załącznik nr 2.

2. Siedziba: przy ul. Taczaka 5  - składa się z budynku biurowego oraz garażowego o następujących parametrach:

1) budynek biurowy o 6 kondygnacjach nadziemnych z podpiwniczeniem stanowiącym kondygnacje podziemną, powierzchnia użytkowa: 1 093,0 m2, (liczba kondygnacji nadziemnych/podziemnych 6/1)

2) budynek garażowy o 1 kondygnacji nadziemnej, niepodpiwniczony, powierzchnia użytkowa:115,3 m2.

Budynek biurowy przy ul. Taczaka 5  nie jest wyposażony w dźwig (windę).

Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej  pomieszczeń biurowych Oddziału UDT w Poznaniu  przy ul. Św. Marcin 58/64, w celu  prawidłowego oszacowania wartości zamówienia.

Wizja lokalna możliwabędzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu z następującymi osobami:

Magdalena Dybizbańska tel. /61/ 850 46 18; e-mail: magdalena.dybizbanska@udt.gov.pl,

Maja Majer tel. /61/ 850 46 54, e-mail: maja.majer@udt.gov.pl,

Mateusz Łukaszczyk tel. /61/ 850 46 86, e-mail: mateusz.lukaszczyk@udt.gov.pl


Istotne warunki realizacji zamówienia:

1) zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy (istotne postanowienia umowne w załączniku nr 3),

2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego oraz dokumentacji z pomieszczeń siedziby Oddziału UDT w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64 do siedzib Oddziału UDT: w Poznaniu przy ul. Małachowskiego 10 (kod 61-129)  i przyul. Taczaka 5 (kod 61-818) w terminie od 21.05.2018 r. do 08.06.2018r., w godzinach pracy Oddziału: od 7:00 do 15:00;

3) cena całkowita zamówienia obejmuje wszystkie koszty, związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: koszty transportu oraz dostarczenia opakowań, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, zapewnienia osób do przeprowadzki, spakowania i zabezpieczenia wyposażenia biurowego i dokumentacji, wyniesienia z budynku, załadunku na samochód, przewozu, wniesienia do wymienionych powyżej (w pkt. 2) siedzib Oddziału, rozpakowania, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;

4) fakturowanie – powykonaniu usługi, po protokolarnym odbiorze,

5) termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru.                                                                      

Termin nadsyłania ofert - do dnia 27.04.2018 r. do godz. 12:00  

Osoby do kontaktów z ramienia UDT:

Maja Majer tel. /61/ 850 46 54, tel. kom. +48 797 910 166; e-mail: maja.majer@udt.gov.pl,

Mateusz Łukaszczyk tel. /61/ 850 46 86,e-mail: mateusz.lukaszczyk@udt.gov.pl


Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia problemów technicznych, dotyczących złożenia oferty w ww. zapytaniu ofertowym, techniczną pomoc można uzyskać w Centrum Obsługi Klienta pod nr tel. 22 101 02 02.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 .pdf pdf 39.22 2018-04-20 07:59:52 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 1317.37 2018-04-20 07:59:52 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Istone postanowienia umowy.pdf pdf 318.44 2018-04-20 07:59:52 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa transportowa i przeprowadzka Usługa obejmuje wszystkie koszty, wskazane w wymaganiach i specyfikacji tj. w istotnych warunkach realizacji zamówienia w pkt. 3 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512