Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2018 07:59:52 |
Składania : | 27-04-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-04-2018 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego (UDT) ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
Przedmiot zamówienia: Kompleksowa usługa związana z transportem i przeprowadzką wyposażenia biurowego (tj. mebli, sprzętów i dokumentacji biurowej) z pomieszczeń byłej siedziby Oddziału UDT w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64 (61-807 Poznań) zlokalizowanych na IX i X piętrze do siedzib Oddziału UDT przy ul. Małachowskiego 10 (61-129 Poznań) i przy ul. Taczaka 5 (61-818 Poznań).
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą, oprzedstawienie przez Państwa oferty cenowej na ww. przedmiot zamówienia, którego zakres obejmuje:
1. dostawa materiałów w ilościach niezbędnych do wykonania przeprowadzki tj.: pojemniki twarde/kartony,taśma pakowa, folia bąbelkowa, etykiety do oznaczenia przeprowadzanego wyposażenia i pojemników/kartonów,
2. zapewnienie środków transportu adekwatnych do przewiezienia wyposażenia oraz dokumentacji,
3. zapewnienie liczby przeszkolonych osób potrzebnych dowykonania przedmiotu zamówienia,
4. właściwe zabezpieczenie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych, wind, drzwi przeduszkodzeniem w trakcie przeprowadzki,
5. pakowanie dokumentacji i wyposażenia wymienionego w załączniku nr 1 oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem (pakowanie nie obejmuje rozłączania sprzętu komputerowego przez Wykonawcę),
6. demontaż (o ile jest to konieczne do wykonania przeprowadzki) mebli, szaf i regałów, oraz zabezpieczenie ich do transportu,
7. wyniesienie zabezpieczonej dokumentacji, mebli i pozostałego wyposażenia oraz załadunek do środków transportu przystosowanych do przewożenia tego rodzaju mienia,
8. przewiezienie do wskazanych siedzib Oddziału UDT dokumentacji, mebli i pozostałego wyposażenia, wniesienie, rozpakowanie (rozpakowanie nie dotyczy dokumentacji) oraz ustawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
9. montaż mebli, szaf i regałów (o ile zostały wcześniej zdemontowane) i ustawienie ich, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
10.usunięcie odpadów powstałych w następstwie wykonania przedmiotu zamówienia,
Niezbędnie kwalifikacje do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
2. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za powierzone wyposażenie oraz dokumentację.
3. Wykonawca będzie korzystać ze środków transportu adekwatnych do powierzonego mienia, sprawnych technicznie, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC.
Opis lokalizacji:
siedziba OddziałuUDT w Poznaniu, z której przeprowadzka ma nastąpić:
pomieszczenia biurowe (lokale użytkowe ) znajdują się w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64, (61-807 Poznań) w budynku biurowym (XII-kondygnacyjnym wysokościowcu) na IX oraz X piętrze.
Budynek biurowy wyposażony jest w dwa dźwigi (windy) osobowe oraz jeden towarowy.
Siedziby Oddziału UDT w Poznaniu, do których przeprowadzka ma nastąpić:
1. siedziba: przy ul. Małachowskiego 10 znajduje się na I piętrze budynku zaopatrzonego w dźwig (windę osobową). Łączna powierzchnia użytkowa: 1464,94 m2. Dodatkowo Oddział wyposażony jestw pomieszczenie archiwizacyjne o powierzchni 41,67 m2 w piwnicy budynku. Rozkład pomieszczeń w siedzibie UDT przy ul.Małachowskiego 10 zawiera załącznik nr 2.
2. Siedziba: przy ul. Taczaka 5 - składa się z budynku biurowego oraz garażowego o następujących parametrach:
1) budynek biurowy o 6 kondygnacjach nadziemnych z podpiwniczeniem stanowiącym kondygnacje podziemną, powierzchnia użytkowa: 1 093,0 m2, (liczba kondygnacji nadziemnych/podziemnych 6/1)
2) budynek garażowy o 1 kondygnacji nadziemnej, niepodpiwniczony, powierzchnia użytkowa:115,3 m2.
Budynek biurowy przy ul. Taczaka 5 nie jest wyposażony w dźwig (windę).
Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń biurowych Oddziału UDT w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64, w celu prawidłowego oszacowania wartości zamówienia.
Wizja lokalna możliwabędzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu z następującymi osobami:
Magdalena Dybizbańska tel. /61/ 850 46 18; e-mail: magdalena.dybizbanska@udt.gov.pl,
Maja Majer tel. /61/ 850 46 54, e-mail: maja.majer@udt.gov.pl,
Mateusz Łukaszczyk tel. /61/ 850 46 86, e-mail: mateusz.lukaszczyk@udt.gov.pl
Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy (istotne postanowienia umowne w załączniku nr 3),
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego oraz dokumentacji z pomieszczeń siedziby Oddziału UDT w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 58/64 do siedzib Oddziału UDT: w Poznaniu przy ul. Małachowskiego 10 (kod 61-129) i przyul. Taczaka 5 (kod 61-818) w terminie od 21.05.2018 r. do 08.06.2018r., w godzinach pracy Oddziału: od 7:00 do 15:00;
3) cena całkowita zamówienia obejmuje wszystkie koszty, związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: koszty transportu oraz dostarczenia opakowań, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, zapewnienia osób do przeprowadzki, spakowania i zabezpieczenia wyposażenia biurowego i dokumentacji, wyniesienia z budynku, załadunku na samochód, przewozu, wniesienia do wymienionych powyżej (w pkt. 2) siedzib Oddziału, rozpakowania, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) fakturowanie – powykonaniu usługi, po protokolarnym odbiorze,
5) termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru.
Termin nadsyłania ofert - do dnia 27.04.2018 r. do godz. 12:00
Osoby do kontaktów z ramienia UDT:
Maja Majer tel. /61/ 850 46 54, tel. kom. +48 797 910 166; e-mail: maja.majer@udt.gov.pl,
Mateusz Łukaszczyk tel. /61/ 850 46 86,e-mail: mateusz.lukaszczyk@udt.gov.pl
Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia problemów technicznych, dotyczących złożenia oferty w ww. zapytaniu ofertowym, techniczną pomoc można uzyskać w Centrum Obsługi Klienta pod nr tel. 22 101 02 02.
Komunikaty