Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Koronowo w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanal.

Maria Klapczyńska
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Referat Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2018 14:06:20
Składania : 20-04-2018 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

I. Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym w przedmiocie pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Koronowo w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.
II. Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.
III. Zakres robót:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 37 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Koronowo w technologii tarczowego złoża obrotowego. Zamawiający ze względu na różnorodność lokalizacji elementów inwestycji, przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części w ramach skupienia elementów każdej z części na poszczególnym obszarze gminy.
Lokalizacje poszczególnych części:
CZĘŚĆ I
Obręb geodezyjny nr 000
1. Buszkowo 75, dz. nr 38
2. Buszkowo 41/2 dz. nr 206/2
3. Buszkowo 9 dz. nr 264/8
4. Buszkowo 97 dz. nr 2/9
5. Buszkowo 48 dz. nr 204/2
Obręb geodezyjny nr 0015
1. Nowy Dwór 72 dz. nr 167/4
2. Nowy Dwór 77 dz. nr 165/1
3. Nowy Dwór 80 dz. nr 183/3
4. Nowy Dwór 59 dz. nr 181
Obręb geodezyjny nr 0023
1. Skarbiewo 11 dz. nr 73
2. Skarbiewo 8 dz. nr 92
CZĘŚĆ II
Obręb geodezyjny nr 0018
1. Osiek 18 dz. nr 2/5
2. Osiek 2 dz. nr 37/6
3. Osiek 17 dz. nr 60/1
4. Osiek 23 dz. nr 105/13
5. Osiek 7 dz. nr 76
Obręb geodezyjny nr 0029
1. Wilcze 10 dz. nr 27/1
2. Wilcze 29 dz. nr 217
3. Wilcze 28 dz. nr 244
4. Wilcze 26 dz. nr 229
Obręb geodezyjny nr 0031
1. Wiskitno 26 dz. nr 67
2. Wiskitno 27 dz. nr 73/1
3. Wiskitno 63 dz. nr 31/2
Obręb geodezyjny nr 0011
1. Lucim 74 dz. nr 402/4
2. Lucim 76 dz. nr 402/5
Obręb geodezyjny nr 0022
1. Sitowiec 44 dz. nr 35/7
2. Sitowiec 26 dz. nr 160
3. Sitowiec 21 dz. nr 155/1
CZĘŚĆ III
Obręb geodezyjny nr 0003
1. Bytkowice 8 dz. nr 18/1
2. Bytkowice 16 dz. nr 40/2
3. Bytkowice 14 dz. nr 81
4. Bytkowice dz. nr 72/2
Obręb geodezyjny nr 0006
1. Gogolinek 40 dz. nr 104/8
2. Gogolinek 16 dz. nr 64/1
Obręb geodezyjny nr 0010
1. Krąpiewo 12 dz. nr 66
Obręb geodezyjny nr 0032
1. Witoldowo 26 dz. nr 110/2
2. Witoldowo 72 dz. nr 188/2
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- montaż oczyszczalni,
- montaż systemu rozsączania ścieków oczyszczonych,
- montaż rur doprowadzających ścieki surowe do oczyszczalni z PCV 160 mm,
- montaż rur odprowadzających ścieki oczyszczone do systemu rozsączania z PCV 110 mm,
- montaż studzienek inspekcyjnych w przypadkach załamań instalacji kanalizacji sanitarnej,
- montaż przepompowni ścieków, przewód tłoczny z rur PE w przypadku niekorzystnych warunków gruntowo-wodnych lub niekorzystnego ukształtowania terenu,
- wykonanie wentylacji niskiej oraz wysokiej prowadzonej po elewacji budynku ponad dach za pomocą trójnika 160/110 wpiętego w kanalizację zewnętrzną doprowadzającą ścieki do oczyszczalni,
- montaż studzienek rewizyjnych,
- montaż studzienek rozdzielczych,
- doprowadzenie zasilania energetycznego do oczyszczalni ścieków i przepompowni z instalacji zalicznikowej domów.
2. Podstawa prawna wykonania robót: Zaświadczenie Starosty Bydgoskiego Nr WB.6743.20.2017 z dnia 16 lutego 2017 r., Zaświadczenie Nr WB.6743.60.2018 z dnia 06 lutego 2018 r. oraz Zaświadczenie Nr WB.6743.1281.2017 z dnia 29 stycznia 2018 r.
3. Dokumentacja projektowa na realizację przedmiotowego zadania jest umieszczona na stronie BIP Gminy Koronowo pod poniższym odnośnikiem:
http://www.bip.koronowo.pl/?app=przetargi&nid=10159&y=2018&status=1 .
IV. Kod CPV: 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego.
V. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie Zamawiającemu kopii uprawnień w instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób wskazanej/nych do realizacji przedmiotu umowy w ofercie,
2) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi tj. ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U z 2017 r. poz. 1332, z poźn. zm.) oraz z wymaganiami określonymi dla wykonawcy robót budowlanych.
3) udział w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy i pod zaplecze budowy,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, zgłoszeniami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5) inspektor nadzoru zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wniosków wykonawcy robót, dotyczących zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do projektu (robót zamiennych) lub robót dodatkowych, w terminie 5 dni kalendarzowych od złożenia przez wykonawcę takiego wniosku wraz z kosztorysem i innymi niezbędnymi dokumentami. Stanowisko Wykonawcy w sprawie tych wniosków wykonawcy robót zawierać będzie ocenę zasadności wniosku oraz poprawności sporządzenia kosztorysu.
6) bez pisemnej zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych,
7) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania materiałów przez wykonawcę robót oraz próbek tych materiałów, zawiadamianie Zamawiającego o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót,
9) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
10) inspektor nadzoru zobowiązany jest do dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbiorów technicznych i częściowych w terminie do 1 dnia roboczego od daty pisemnego powiadomienia wykonaniu ww. prac przez wykonawcę robót,
11) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad i usterek,
12) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu realizacji robót i w zakresie rzeczowym,
13) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego,
14) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania Zamawiającego o usunięciu wad i usterek,
15) dokonywanie czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego,
16) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy,
17) nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej,
18) przeprowadzenie w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót, rocznych przeglądów gwarancyjnych przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia,
19) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót protokołu z usunięcia wad i usterek,
20) w przypadku zmiany osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy o których mowa w pkt. 1 (wskazanych w ofercie, posiadających wymagane przez Zamawiającego uprawnienia) zmiana ww. osób może zostać dokonana pisemnym powiadomieniem i zaakceptowana przez Zamawiającego,
21) jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, a konieczność ich wykonania nie powstała z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca upoważniony jest on do udzielenia wykonawcy robót polecenia ich wykonania odpowiednim wpisem do dziennika budowy i niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
W takim przypadku stosowne dokumenty przedłożone zostaną Zamawiającemu w trybie i terminach przewidzianych dla robót dodatkowych.
VI. Termin realizacji inwestycji: do dnia odbioru końcowego (termin realizacji robót budowlanych do dnia 15 czerwca 2018 r.).
VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IX. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy wykonaniu zamówienia.
X. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.
XI. Wymagane warunki: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.
XII. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu, albo przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru Zamawiającego), stanowiący załącznik nr 1,
2. Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,
3. Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – stanowiące załącznik nr 3.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzający posiadanie żądanych uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
XIII. Termin składania ofert do dnia 20.04.2018 r. do godz. 9:00. Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1) w formie pisemnej:
- Ofertę należy złożyć w kopercie, oznaczonej następująco: Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego – Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo – sekretariat, pokój nr 13 /I piętro/ (liczy się godzina dostarczenia oferty do Zamawiającego).
2) w formie elektronicznej:
- możliwość złożenia oferty e-mailem na adres: maria.klapczynska@um.koronowo.pl,
- możliwość złożenia oferty przez platformę zakupową.
Link do platformy: https://platformazakupowa.pl/koronowo/aukcje .
XIV. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
1) wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczony,
2) okres realizacji zamówienia w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
3) układ podany w formularzu oferty w celu uzyskania od wykonawców ofert w formie umożliwiającej ich porównanie,
4) ryczałtową formę wynagrodzenia, a więc i jego ryzyko,
Cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrowo i słownie z wyodrębnionym podatkiem od towarów i usług VAT.
XV. Informacji dodatkowych udziela Violetta Skopek – nr tel. 52 38 26 452.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 13.74 2018-04-12 14:06:20 Postępowanie
Załącznik nr 2 - ośw. warunki.docx docx 15.85 2018-04-12 14:06:20 Postępowanie
Załącznik nr 3 - ośw. dot. przesłanek wylkuczenia.docx docx 18.37 2018-04-12 14:06:20 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz osob.docx docx 19.29 2018-04-12 14:06:20 Postępowanie
zapytanie pełnienie nadzoru - oczyszczalnie.pdf pdf 247.6 2018-04-12 14:06:20 Postępowanie
Załącznik nr 2 - ośw. warunki.docx docx 15.85 2018-04-12 14:06:20 Kryterium
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 13.74 2018-04-12 14:06:20 Kryterium
Załącznik nr 3 - ośw. dot. przesłanek wylkuczenia.docx docx 18.37 2018-04-12 14:06:20 Kryterium
Załącznik nr 4 - wykaz osob.docx docx 19.29 2018-04-12 14:06:20 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Koronowo w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych Przedmiot zamówienia opisany w zapytaniu ofertowym 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji - do dnia odbioru końcowego (termin realizacji robót budowlanych do dnia 15 czerwca 2018 r.), proszę potwierdzić (0)
2 Formularz ofertowy - proszę załączyć wypełniony formularz ofertowy

załącznik nr 1 - for [...].docx

(0)
3 Spełnianie warunków udziału w postępowaniu - Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu ofertowym, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie

Załącznik nr 2 - ośw [...].docx

(0)
4 Niepodleganie wykluczeniu - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 12-23, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie

Załącznik nr 3 - ośw [...].docx

(0)
5 Posiadanie wymaganych uprawnień - Oświadczam, że posiadam uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, proszę potwierdzić oraz załączyć wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawień

Załącznik nr 4 - wyk [...].docx

(0)
6 Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, proszę załączyć dokument (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy) (0)
7 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512