Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 04:21:49
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1231224
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1231224 : ZSS-XVI.272.5.2025 Usługa wsparcia informatycznego i zarządzania infrastrukturą sieciową w budynkach Centrum Profilaktyki Świt, położonych w Poznaniu przy ul. Świt 34/36

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Arleta Mania
  • Organizacja
    Miasto Poznań
  • Oddział
    Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-12-05 12:04:00
  • Składania
    2025-12-14 23:59:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania świadczenie następujących usług związanych z opieką nad Infrastrukturą:

a)       utrzymywanie Infrastruktury w takim stanie, aby nadawała się do standardowego użytkowania i zapewniła m. in. bezproblemowy dostęp do sieci Internet za pośrednictwem operatora z którym Zleceniodawca zawarł odrębną umowę,

b)      bieżące administrowanie Infrastrukturą,

c)       wykonywanie kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych wchodzących w skład Infrastruktury  każdorazowo przed wykonaniem aktualizacji i po niej oraz po dokonaniu zmian w konfiguracji tych urządzeń,

d)       wykonywanie aktualizacji oprogramowania urządzeń sieciowych (firmware) zgodnie z cyklem wydawania aktualizacji przez producenta danego urządzenia, przy czym za wykupienie wsparcia producenta umożliwiającego pobranie najnowszych wersji firmware odpowiada Zleceniodawca,

e)       każdorazowo informowanie o konieczności pominięcia danej aktualizacji lub konieczności cofnięcia aktualizacji, a po wyeliminowaniu przyczyny uniemożliwiającej wykonie danej aktualizacji niezwłoczne jej wykonanie i poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcę,

f)       zgłaszanie do supportu producenta awarii lub innych incydentów wymagających wsparcia dla urządzeń wchodzących w skład Infrastruktury,

g)       cotygodniowe przeglądanie logów firewall-a i ich analiza pod kątem zagrożeń pochodzących z sieci Internet,

h)       bieżące (poprzez e-mail) przeglądanie alarmów generowanych przez urządzenia obsługujące styk z Internetem,

i)        administrowanie urządzeniami obsługującymi styk z Internetem, mające na celu optymalizację bezpieczeństwa dostępu do infrastruktury informatycznej Zleceniodawcy i wydajności przetwarzanego ruchu sieciowego,

j)       w przypadku wystąpienia zdarzeń, które prowadzą lub mogą prowadzić do anomalii w działaniu Infrastruktury - zawiadomienie o tym Zleceniodawcę

k)       obsługa zgłoszeń, a w tym usuwanie Awarii, realizacja potrzeb administracyjnych Infrastruktury oraz współpraca ze stroną zewnętrzną tytułem napraw

l)        prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej Infrastruktury w zakresie niezbędnym do sprawnego sprawowania nad nią opieki technicznej,

m)      bieżące reagowanie na wydarzenia krytyczne związane z Infrastrukturą,

n)       Informowanie Zleceniodawcy o wygasającym wsparciu technicznym dla poszczególnych elementów Infrastruktury z co najmniej 30 (trzydziesto) dniowym wyprzedzeniem przed datą wygaśnięcia kontraktu,

o)      maksymalnie dwukrotnie w ciągu roku w okresie obowiązywania niniejszej Umowy wdrażanie rekomendacji definiowanych przez Zleceniodawcę, przy czym każdorazowo jeśli wynika to z zaleceń w ramach przeprowadzonych przez Zleceniodawcę testów bezpieczeństwa Infrastruktury i/lub zaleceń, które z punktu widzenia zapewniania bezpieczeństwa należy wdrożyć.

    2. Termin wykonania zamówienia:

24 miesiące od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2027 roku.

    3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Cena - 75%

Doświadczenie w realizacji co najmniej 2 usług, polegających na wsparciu informatycznym i zarządzaniu infrastrukturą sieciową - 25%

    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

2)  realizują usługi tożsame z przedmiotem zapytania ofertowego oraz posiadają niezbędne możliwości techniczne,

3) nie są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a.   uczestniczeniu spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b.  posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

c.   pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d.  pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

4) posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 2 usług, polegających na wsparciu informatycznym i zarządzaniu infrastrukturą sieciową, poparte dokumentem potwierdzającym należyte ich wykonanie (np. referencje).

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

    6. Zasady płatności:

Zgodnie z § 6 Wzoru umowy.

Zamawiający zwraca uwagę, że wynagrodzenie, o który mowa w § 6 ust. 1 lit. b) wzoru umowy, wypłacane będzie wyłącznie za godziny faktycznie przepracowane i wynikające z zatwierdzonego protokołu.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 5791 lub 61 878 4098.

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
skan_umowa_załączniki_1_2.pdf pdf 3996.06
2025-12-05 12:04:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opłata za wsparcie informatyczne i zarządzanie infrastrukturą sieciową w budynkach Centrum Profilaktyki Świt, położonych w Poznaniu przy ul. Świt 34/36 Należy podać cenę za 1 miesiąc realizacji usługi 24 miesiąc - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Oplata za pracę specjalisty w ramach zadań dodatkowych w standardowych godzinach pracy Należy podać cenę za 1 godzinę pracy specjalisty w ramach zadań dodatkowych (szacowana liczba godzin w trakcie trwania umowy 24 godziny) 24 godz. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2321 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 75% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Doświadczenie w realizacji co najmniej 2 usług, polegających na wsparciu informatycznym i zarządzaniu infrastrukturą sieciową 25% Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 usług, polegających na wsparciu informatycznym i zarządzaniu infrastrukturą sieciową. W celu wykazania powyższego, zobowiązany jest załączyć co najmniej 2 dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie ww. usług. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 24 miesiące od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r. . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4. 1), 2) i 3) Zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Oświadczenie o figurowaniu na Białej liście podatników VAT - Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. Proszę potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
50

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć