- Strona główna
- Postępowanie ID 1230324
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1230324 :
869/2025/GMT Zakup i dostawa sprzętu foto i video
Wystawiający
-
Użytkownik
Mariusz Prygiel
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-12-04 12:59:00
-
Składania2025-12-08 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-12-08 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia: aparaty fotograficzne i kamery wskazane w załącznikach 1-3
Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE świadczącą o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa
3. Termin realizacji zamówienia: - do 7 dni roboczych dni od dnia otrzymania pisemnego zamówienia lub zawarcia umowy
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na poszczególny asortyment, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. wyłącznie na wybrany przez siebie asortyment
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:nie dotyczy
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy
9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy):
- co najmniej 24 miesiące
10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.
Kompletną ofertę stanowić będą:
1.Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik w niniejszym postępowaniu (ceny w PLN)
2. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przez niego sprzęt posiada certyfikat bezpieczeństwa CE
3. Specyfikacja techniczna dla oferowanego asortymentu wystawiona przez Producenta (oryginalna karta katalogowa Producenta, broszura informacyjna, instrukcja obsługi itp.) - w języku polskim lub w innym języku i przetłumaczonym na język polski, potwierdzający w sposób jednoznaczny zgodność oferowanego przez Wykonawcę asortymentu z Opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.
Po zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
RODO
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Wykonawców przesyłających oferty handlowe, informacje o produktach lub usługach w celu prowadzonego postępowania zakupowego, a dane zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.
Należy zapoznać się z załącznikiem dot. przetwarzania danych osobowych w trybie RODO;
· Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym.
· Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia, w przypadku gdy uzyskana najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
