- Strona główna
- Postępowanie ID 1226822
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1226822 :
EZ/940/406/25 Dostawy podkładów, bielizny i pościeli jednorazowej
Wystawiający
-
UżytkownikAlicja Domżalska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-12-01 10:24:00
-
Składania2025-12-10 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-12-10 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej,
ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław,
KRS 0000040364, NIP 899-22-28-560, REGON 006320384, tel. 71 306 41 01(13)
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podkłady, bieliznę i pościel jednorazową
1.2 Przewidywany okres zawarcia umowy - 12 miesięcy
1.3 Realizacja dostaw produktów następować będzie na podstawie cząstkowych zamówień.
2. Wykaz wymaganych dokumentów od Wykonawcy:
2.1 Wypełniony, podpisany i opieczętowany :
a) formularz asortymentowy -załącznik nr 1,
b) formularz oferty -załącznik nr 3.
2.2 Wypełniony i zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 2,
2.3 Aktualny wpis do właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym
2.4 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały medyczne są dopuszczone w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych do obrotu i stosowania na terenie RP (jeśli dotyczy)
2.5 Dołączenie opisów np. folderów, katalogów, informacji producenta potwierdzające parametry oferowanego przedmiotu zamówienia
3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami nie później niż 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie z zastrzeżeniem dnia otwarcia ofert. W przypadku braku możliwości odpowiedzi Zamawiający przesunie termin otwarcia ofert, celem umożliwienia złożenia Wykonawcy poprawnej oferty. Informacje o przesunięciu terminu wraz z udzielonymi odpowiedziami Zamawiającego zostaną upublicznione na platformie przetargowej Zamawiającego.
4. Kryterium
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.
Dokonując oceny oferty Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
Dokonując czynności oceny oferty w zakresie kryterium ceny Zamawiający dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego podatku VAT oraz cła (jeśli dotyczy – Wykonawcy spoza Unii Europejskiej), które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
Ceny podawane w walucie innej niż PLN na potrzebę oceny ofert muszą zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg oficjalnego średniego kursu opublikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia poprzedzającego dzień złożenia oferty. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/
5. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany swoją ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
6. Informacje dotyczące unieważnienia postępowania oraz wyboru najkorzystniejszej oferty cenowej:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Od podjętej przez Zamawiającego decyzji dotyczącej rozstrzygnięcia nie przysługuje Oferentowi odwołanie.
Wszystkie pisma składane przez Wykonawców, mające charakter odwołania do rozstrzygnięcia, pozostaną bez rozpatrzenia.
Zamawiający zamieści na platformie przetargowej w terminie 5 dni roboczych liczonych od upływu zatwierdzenia rozstrzygnięcia przez Dyrekcję Szpitala.
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, oświadczeniach i pełnomocnictwach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 3064103.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Proszę o prawidłowe uzupełnienie stawki VAT na platformie przetargowej.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-12-05
14:03:52
|
Alicja Domżalska |
Przedłużenie
terminu
Załączniki |
|
2025-12-05
12:35:02
|
Alicja Domżalska | Zamawiający informuje, że Wykonawca składa próbkę wraz z ofertą w opakowaniu opatrzonym nazwą Wykonawcy wraz z adresem i numerem telefonu zaadresowanym na Aptekę Szpitalną, Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2,54-049 Wrocław – „EZ/940/406/25 Dostawy podkładów, bielizny i pościeli jednorazowej”. Próbka musi być złożona w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu gwarantującym nienaruszalność. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
