- Strona główna
- Postępowanie ID 1181764
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1181764 :
Szp-242/ZP-048/2025 Dostawa myjni dezynfektora do kaczek i basenów z wyposażeniem
Wystawiający
-
UżytkownikPrzemysław Pisching
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-11-14 13:44:00
-
Składania2025-11-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-11-25 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
przy ul. Kamieńskiego 73a
ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Myjnia dezynfektor do kaczek i basenów z wyposażeniem
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1.1- Parametry techniczne
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
2. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę oferty tak, aby ujęte były wszystkie koszty jakie poniesie przy realizacji zamówienia
3. Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyfrowo i słownie jako cenę brutto za poszczególne elementy zamówienia, z odrębnie wskazanym podatkiem VAT. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego nie powodujące istotnych zmian w treści ofert.
4. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.11.2025 r. do godz. 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
2) Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej w dniu 25.11.2025 r. o godz. 12:05.
3) W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4) Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.
5) Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana
6) Przewidywana data podpisania umowy: nie później niż w terminie do 30 dni licząc od dnia następnego po powiadomieniu oferentów o wyborze Wykonawcy.
7) Osobą wyznaczona do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
Przemysław Pisching, tel.: 71 3270 247
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z uczestnictwa w zamówieniu.
2. Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta kart katalogowych, broszur lub innych dokumentów potwierdzających, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry i wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1.1 – Parametry techniczne.
3. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Oferta powinna zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Oferta będzie sporządzona na piśmie w języku polskim, a zapis powinien zapewniać pełną jej czytelność.
6. Oferta powinna zostać opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia.
7. Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych
8. Nie dopuszcza się składania ofert przez Podmioty podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny.
6. WYBÓR OFERTY
1. Wybór oferty zostanie dokonany z należytą starannością, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, bezstronności, obiektywności, efektywności oraz przejrzystości.
2. Oferta będzie oceniana na podstawie poniższych kryteriów:
Lp.
Kryteria
Waga (znaczenie) kryterium
1
Cena
70%
2
Okres gwarancji
30%
OGÓŁEM:
100%
1) Kryterium nr 1 – cena (C):
C min
C = --------------------------------- x 80 % x 100
C bad. oferty
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nie odrzuconych
C bad. oferty - cena ogółem brutto ocenianej oferty
2) Kryterium nr 2 – zaoferowany okres
gwarancji (OG)
OG bad. oferty (liczba miesięcy)
OG= ---------------------------------x 30% x 100
OG max (liczba miesięcy)
gdzie:
OG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji spośród ofert nie odrzuconych
OG bad. oferty – oferowany okres gwarancji ocenianej oferty
Okres gwarancji podawany jest w miesiącach.
Określenie okresu gwarancji w innej jednostce niż w miesiącach lub poza wartościami granicznymi (min. 24 miesiące, max. 48 miesięcy) będzie uznawane za niezgodność z warunkami zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru:
O = C + OG
gdzie:
O – ostateczna ocena oferty,
C – wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,cena”
OG – wartość punktowa uzyskana w kryterium „okres gwarancji” .
7. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania,
- Wypełniony Załącznik nr 1.1 – Parametry techniczne,
- Wypełniony Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku powiązań
- W przypadku braku załączenia w/w załączników do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona.
- Katalogi, broszury lub inne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry i wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1,1 – Parametry techniczne. W przypadku niezałączenia do oferty ww. dokumentów Zamawiający wezwie do ich jednorazowego uzupełnienia w terminie nie dłuższym nić 3 dni od daty wezwania.
8. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą w terminie do 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
9. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie ofertowe, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
a. nie złożono co najmniej jednej ważnej oferty,
b. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
c. zapytanie ofertowe obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo cenowym
2) Załączniku 1.1- Parametry techniczne
3) Załącznik nr 2 – Umowa wzór
4) Załącznik nr 3 – Oświadczenie sankcyjne
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 3270 247
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-11-24
13:58:07
|
Przemysław Pisching |
zmieniono
omyłkę
pisarską
w
Zaproszeniu
do
składania
ofert
pkt
6
Wybór
oferty
kryterium
ceny
wzór
zamiana
80%
na
70%
Załączniki |
|
2025-11-19
13:04:43
|
Przemysław Pisching |
Odpowiedzi
do
złożonych
pytań
przez
potencjalnego
wykonawcę
z
dnia
19-11-2025
Załączniki |
|
2025-11-18
15:22:05
|
Przemysław Pisching |
Odpowiedzi
do
złożonych
pytań
przez
Wykonawcę
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
